اخبار تکنولوژی

هدفون Razer Opus با قابلیت حذف نویز رونمایی شد

هدفون Razer Opus

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. از جدیدترین محصولات این کمپانی می توان به هدفون Razer Opus اشاره کرد که به تازگی رونمایی شده و بنظر می رسد از قابلیت حذف نویز و شارژدهی 25 ساعته برخوردار است.

هدفون Razer Opus

این هدفون شاید بنظر شبیه هدفون سونی WH-1000XM2 باشد ولی برخلاف آن از تاچ پنل و NFC بی بهره است و همه چیز در آن با پنج دکمه فیزیکی کنترل می‌شوند. این هدفون دارای دکمه ولوم، پاسخ به تماس، فعال سازی صدای محیطی و دکمه روشن و خاموش است و همانند دیگر هدفون‌های گران قیمت، با برداشتن آن از روی سر آهنگ متوقف شده و با گذاشتن دوباره آن روی گوش‌ها ادامه آهنگ پخش می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هواوی واچ جی تی 3

هدفون Razer Opus

درون هر کدام از گوشی‌ها درایور ۴۰ میلیمتری در کنار دو میکروفون (در مجموع چهار میکروفون) برای کاهش نویز تعبیه شده‌اند. فوم حافظه دار به کار رفته در آن‌ها نیز به خوبی گوش‌های کاربر را در بر می‌گیرند که به بهبود کیفیت صدا و ایزوله شدن گوش‌ها منجر می‌شود. کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی تغییرات دلخواه را در فایل صوتی ایجاد کند.

وزن هدفون جدید ریزر ۲۶۰ می باشد. این محصول از بلوتوث 4.2 و کدک‌های AAC و aptX پشتیبانی می‌کند. با یک بار شارژ کردن این هدفون می‌توان تا ۲۵ ساعت از آن استفاده کرد. درون جعبه این محصول کابل صدای ۱.۵ متری، آداپتور صندلی هواپیما و کیف مسافرتی قرار گرفته‌اند. هدفون مذکور در دو رنگ «آبی نیمه شب» و «مشکی کلاسیک» با قیمت ۲۵۵ دلار فقط در چین به بازار عرضه شده است. در حال حاضر سازنده برنامه‌ای برای عرضه این محصول در خارج از چین ندارد.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه سری آیفون ۱۳؛ گوشی‌های جدید اپل چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

ریزر اواسط ماه قبل میلادی از ایرباد تماماً بیسیم «ریزر پیکاچو» (Razer Pikachu) نیز برای علاقه مندان به پوکمون‌ها رونمایی کرده است. این هدفون در واقع همان هدفون تماماً بیسیم Hammerhead است که به رنگ زرد درآمده و لوگوی ریزر جای خود را به لوگوی پوکمون‌ داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *