اخبار تکنولوژی

هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی p50 پاکت

هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی

امروز می خواهیم به صورت تخصصی درباره ی هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی صحبت کنیم. هزینه تعمیر صفحه نمایش Smartron t.phone شما کاملاً به روشی که برای تعمیر آن انتخاب می کنید بستگی دارد. تعداد کمی از روش ها مانند تعمیر آن از مرکز خدمات مجاز Smartron یا تعمیر آن توسط یک تعمیرگاه محلی در منطقه شما یا انجام آن توسط خودتان است. اگر می خواهید بیشتر درباره ی هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی بدانید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

هنگام خراب شدن نمایشگر گوشی به کجا مراجعه کنیم؟

گزینه اول

گزینه اول مراجعه به مرکز خدمات مجاز است. آنها مبلغ هنگفتی را دریافت خواهند کرد، اما این امر 100% تعویض صفحه نمایش واقعی را با ضمانت تضمین می کند. به این معنی که این تنها روشی است که اطمینان حاصل می شود که صفحه نمایش 100٪ اصلی را دریافت خواهید کرد و ضمانت زمانی محدودی برای قطعه دریافت خواهید کرد.

گزینه دوم

گزینه دوم این است که به برخی از تعمیرگاه های محلی موبایل در منطقه خود بروید، جایی که می توانید تلفن هوشمند خود را با قیمتی بهتر تعمیر کنید، اما این تضمینی برای قطعه با کیفیت خوب و ضمانت مطمئن نیست. فقط مطمئن شوید که فریب مغازه ای را نخورید که ادعا می کند صفحه نمایش اورجینال با قیمت بالاتر دارد. آیا واقعاً فکر می‌کنید که او می‌تواند با مراکز اصلی در ارتباط باشد و قطعات اورجینال اورجینال را از آنها دریافت کند؟ تنها راهی که این مغازه ها می توانند صفحه نمایش اصلی داشته باشند این است که صفحه نمایش را از گوشی دیگری خارج کنند.

سومین و بهترین گزینه

سومین و بهترین گزینه این است که یک صفحه نمایش LCD جایگزین با کیفیت بالا با دیجیتایزر لمسی برای تلفن هوشمند Smartron خود را از یک فروشگاه آنلاین معتبر (مانند maxbhi.com) تهیه کنید و آن را با هزینه 200 تا 300 روپیه از تعمیرگاه محلی نصب کنید. به این ترتیب صفحه نمایشی با کیفیت و با قیمت مناسب و گارانتی قابل اعتماد دریافت خواهید کرد. حتی می‌توانید با کمک ویدیوهای یوتیوب و جعبه ابزار باز کردن گوشی Smartron t.phone این کار را خودتان انجام دهید. این گونه هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی کاهش می یابد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی دسکتاپ گیمینگ msi meg infinite x 11th

همه تلفن ها، مهم نیست که چقدر بادوام به نظر می رسند، در برابر آسیب مصون نخواهند بود. متأسفانه، صفحه نمایش گوشی از شیشه ساخته شده است و اگر محافظت نشود، هنگام افتادن می شکند. در حالی که ممکن است بار اول خراب نشود، ممکن است در سی و پنجمین بار این کار را انجام دهد و نیاز به تعمیر داشته باشد. اگر برای گوشی خود بیمه ندارید، چند گزینه برای تعمیر دارید. بنابراین این گونه هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی بسیار مقرون به صرفه خواهد شد.

هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی چقدر است؟

به طور متوسط، هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی به مدل گوشی بستگی دارد، در صورتی که طرح حفاظتی یا گارانتی داشته باشید و شرکتی که گوشی را تعمیر می کند. هزینه تعمیر صفحه نمایش باید از 40 دلار تا بیش از 300 دلار باشد.

برآوردهای ذکر شده قبلاً شامل کلیه قطعات و کار خواهد بود. سازنده همیشه از قطعات اصلی استفاده می کند، در حالی که خدمات تعمیر تلفن همراه شخص ثالث ممکن است از قطعات شخص ثالث استفاده کند. برای دیدن هزینه تعمیر صفحه نمایش ترک خورده یک گوشی خاص در تعمیرگاه شخص ثالث یا از طریق سازنده، این کار را انجام می دهد.

توجه:

بیشتر این قیمت‌ها از تاسیسات تعمیرات شخص ثالث می‌آیند، نه سازنده اصلی، مگر اینکه ذکر شده باشد. نتایج شما ممکن است هنگام جستجوی نقل قول ها متفاوت باشد. بنابراین بهتر است در هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی بسیار دقت کنید.

اگر بخواهید از هواوی استفاده کنید، برای کسانی که هواوی تاشو دارند، 29 دلار یا 129 تا 169 دلار، بسته به مدل دقیق هواوی برای کسانی که گارانتی ندارند، هزینه دریافت می کنند. به راهنمای هزینه های صفحه نمایش هواوی شکسته ما مراجعه کنید تا ببینید چه هزینه ای ممکن است برای شما داشته باشد. از طرف دیگر، سامسون تعمیرات مجاز را نیز انجام می دهد، با تعمیرات در محدوده 270 دلار، اما اگر طرح Samsung Protection Plus را خریداری کنید، می تواند به 79 دلار هم برسد.

این مطلب را هم ببینید
بدترین های دنیای تکنولوژی در سال 2021

CNET

CNET با چند تعمیرگاه شخص ثالث تماس گرفت تا بفهمد که تعویض صفحه نمایش شکسته چقدر هزینه دارد. طبق تحقیقات آنها، آنها از 100 تا 250 دلار برای گلکسی اس 5 سامسونگ تا 270 دلار برای گلکسی اس 7 سامسونگ قیمت گذاری شده اند. از سوی دیگر، گوگل پیکسل با uBreakiFix همکاری کرد تا به تعمیرات صفحه نمایش کمک کند، قیمت هایی از 129 دلار برای Pixel تا 149 دلار برای Pixel XL. هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی می تواند بسیار متغیر باشد.

هزینه های اضافی چه چیزهایی هستند؟

اگر قصد دارید گوشی خود را از طریق سرویس آنلاین تعمیر کنید، در بیشتر مواقع هزینه ارسال گوشی به آنجا و برگشت به عهده شماست. به عنوان مثال، اپل 6.95 دلار برای حمل و نقل دریافت می کند. هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی نیز بسته به شرایط متفاوت است.

بسته به خرده فروش و میزان مشغله آنها، بیشتر تعمیرات را می توان در 24 ساعت انجام داد، به عنوان مثال، اگر بخواهید از کیوسک در مرکز خرید یا خدمات تعمیر موبایل استفاده کنید، گاهی اوقات حتی کمتر می شود.

با ارائه دهنده تلفن همراه خود صحبت کنید تا ببینید آیا تلفن شما تحت گارانتی است یا خیر. به عنوان مثال، اپل به شما اجازه می دهد تا به صورت آنلاین بررسی کنید که آیا گوشی شما هنوز تحت گارانتی است و آیا واجد شرایط تعمیر است یا خیر.

اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، ممکن است بتوانید تلفن خود را با اعتبار معامله کنید، حتی اگر صفحه نمایش آن ترک خورده باشد. بپرسید آیا واجد شرایط ارتقای اولیه هستید یا هر چیزی که می تواند هزینه خرید یک تلفن جدید را کاهش دهد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را به صورت گسترده با هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *