تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی لپ تاپ شرکتی میان رده سبک HP

مدل HP Elitebook 840 Aero G8  یک لپ تاپ شرکتی میان رده سبک HP  است که عملکرد خوب و تعدادی نرم افزار اضافی جالب ارائه می دهد.

این لپ تاپ متوسط ​​شرکتی سبک وزن است عملکرد خوب و تعدادی ویژگی های اضافی جالب را در قسمت جلوی نرم افزار سری 1000 پیشرفته HP ارائه می دهد. (سری معمولی 840 حدود نیم کیلو سنگین تر است.)

EliteBook A840 Aero G8 یک نوت بوک 14 اینچی با ابعاد 0.71 در 12.73 در 8.45 اینچ و وزن 2.54 پوند (3.26 پوند با شارژر) است.

ویژگی های ظاهری

دارای یک طراحی نقره ای خوب است نه پر زرق و برق، با تمام ویژگی هایی که انتظار دارید. صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه بسیار خوب به نظر می‌رسد و دارای یک صفحه لمسی با اندازه زیبا با دکمه‌های فیزیکی و همچنین یک اشاره‌گر در صفحه‌کلید است. دارای یک کلید پاور اختصاصی و همچنین یک کلید عملکرد قابل برنامه ریزی است. به طور کلی، تایپ کردن را راحت می کند.

تعداد قابل توجهی از پورت ها را ارائه می دهد. سمت چپ دستگاه دارای دو درگاه USB-A (یکی از آنها قابلیت شارژ را دارد) و همچنین جک هدست. سمت راست دارای دو پورت USB-C/Thunderbolt (که برای شارژ استفاده می‌شوند)، یک پورت HDMI، یک درگاه شارژ 4.5 میلی‌متری .

نسخه ای که ما آزمایش کردیم دارای صفحه نمایش استاندارد فول اچ دی (1920 در 1080) غیر لمسی بود. گزینه های دیگر عبارتند از صفحه نمایش حریم خصوصی SureView Reflect HP  و صفحه نمایش روشن تر.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ادغام دو شکل در پاورپوینت

دوربین

این لپ تاپ با دوربین HD (720p) و دوربین IR عرضه شد، اما فاقد تشخیص حضور موجود در سری 1000 بود. همچنین یک گزینه (تست نشده) برای دوربین حریم خصوصی وجود دارد که اگر کسی پشت شما باشد به شما اطلاع می دهد. دارای یک سوئیچ فیزیکی کوچک برای پوشش وب کم است و ورود به سیستم از طریق Windows Hello به خوبی کار می کند. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت است.

برای ویدئو کنفرانس، دوربین نمایشگر شفافی را ارائه می دهد. ویژگی های صوتی شامل بلندگوهای Bang & Olufsen و برنامه HP Audio Control است که به شما امکان می دهد حذف نویز را برای بلندگوها و میکروفون و همچنین تنظیم یک اکولایزر فعال کنید. همه اینها به خوبی کار کرد.

واحدی که من آزمایش کردم دارای یک پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1185G7 (Tiger Lake) بود، یک پردازنده 4 هسته ای/8 رشته ای با سرعت اسمی 3 گیگاهرتز و پشتیبانی از vPro، ساخته شده بر روی فرآیند 10 نانومتری SuperFin اینتل، با 16 گیگابایت حافظه و یک 512 گیگابایت SSD. نتایج معیارها به طور کلی با سایر ماشین های دارای این پردازنده کاملاً سازگار بود. سریعترین نیست اما مطمئناً بسیار خوب است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین افزونه های اسکرین شات در گوگل کروم

سرعت اجرای برنامه ها

در سخت‌ترین تست‌های عملکردی، تکمیل یک مدل اکسل بزرگ با جدول داده‌ها و شبیه‌سازی‌های مونت کارلو، 42 دقیقه طول کشید، یک دقیقه در Lenovo X1 Yoga Gen 6 و دو دقیقه کمتر از Dragonfly Max، که هر دو دارای ویژگی یکسانی هستند. پردازنده 49 دقیقه برای اجرای شبیه سازی نمونه کارها پیچیده طول کشید، در مقایسه با 47 دقیقه برای یوگا و 60 دقیقه برای Dragonfly Max.

نرم افزارهای جالب دیگری مانند HP Easy Clean وجود دارد که به شما امکان می دهد دستگاه هایی مانند صفحه کلید و صفحه لمسی را به طور موقت غیرفعال کنید تا بتوانید در حالی که لپ تاپ هنوز روشن است آنها را تمیز کنید که این یک ویژگی مفید است.

قیمت

قیمت مدل پایه EliteBook 840 Aero G8 با پردازنده Core i5-1135G7 اینتل، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD از 1663 دلار شروع می شود. مدلی را که ما آزمایش کردیم در حال حاضر با قیمت 2239 دلار عرضه می شود، بدون احتساب مودم 5G. این یک گزینه گران قیمت اما جذاب برای خریداران شرکتی است که می خواهند یک لپ تاپ نسبتا سبک وزن با ویژگی های زیاد داشته باشند، اما به جذاب ترین گزینه نیاز ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *