مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

ویژگی های مهم اسنپ چت که شاید از آن ها مطلع نباشید

ویژگی های مهم اسنپ چت

اسنپ چت (Snapchat) یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار دنیا است که ویژگی های منحصر به‌ فردی دارد. این برنامه به خصوص در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت زیادی دارد. فیلترهای جذاب و بانمک در این اپلیکیشن باعث شده تا کاربران از کار کردن با آن لذت ببرند. البته کار کردن با اسنپ چت برای کسانی که به تازگی با این برنامه آشنا شده و در آن عضو شده اند ، کمی پیچیده است. در این بخش می خواهیم برخی دانستنیها و ویژگی های مهم اسنپ چت را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهتر بتوانید از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده کنید.

ویژگی های مهم اسنپ چت را بشناسید

اسنپ استریک

زمانی که شما و یکی از مخاطبانتان برای چند روز متوالی، حداقل یک اسنپ در طول روز تبادل کنید، در اصطلاح این حالت اسنپ استریک نامیده می‌شود. هنگامی که شما ۵ روز متوالی این کار را انجام دهید، یک ایموجی آتش مشاهده خواهید کرد. در صورتی که این تبادل اسنپ تا ۱۰۰ روز طول بکشد، ۱۰۰ اموجی خواهید دید. سرانجام یک ایموجی ساعت شنی وجود دارد که نشان می‌دهد انجام این کار به پایان رسیده است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی ماوس گیمینگ ریزر Naga Pro

ایموجی‌های اسنپ چت

اسنپ چت ایموجی های زیادی دارد و جالب است بدانید که اسناد رسمی آنلاین کمپانی هم مملو از ایموجی است. توجه داشته باشید که شکلک‌ها به‌صورت تصادفی نمایش داده نمی‌شوند. تقریبا تمام ایموجی‌ها دارای یک معنی خاص، هدف یا یک ماجرا در پشت پرده هستند.

ویژگی های مهم اسنپ چت

افزایش امتیاز در اسنپ چت

  • ارسال اسنپ
  • دریافت اسنپ
  • افزودن سایر دوستان به اسنپ چت
  • ایجاد تعداد زیادی استوری اسنپ چت
  • حفظ اسنپ استریک
  • استفاده مجدد از برنامه اسنپ چت پس از یک دوره غیبت

URL شخصی

اسنپ‌چت با استفاده از اسنپ کد، ایده‌ی استفاده از کدهای QR را به عنوان روشی برای ارتباط با افراد و تعامل با یک پلتفرم محبوب، مطرح کرده است. آن‌ها توانسته‌اند موفقیت خود در این زمینه را اثبات کنند. برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی که از URL برای معرفی و ایجاد شناسه مخصوص کاربران استفاده می‌کنند، اسنپ چت سراغ اسنپ کد رفته و زحمت زیادی هم برای کاربران نداشت.

این مطلب را هم ببینید
کامپیوترهای گیمینگ جدید Omen اچ پی رونمایی شدند

فیلترها و لنزهای اختصاصی

امکان ایجاد فیلتر و لنزهای اختصاصی در اسنپ چت وجود دارد، اما متاسفانه باید هزینه پرداخت کنید. امکان ایجاد فیلتر یا لنز در اسنپ چت از طریق اپلیکیشن وجود ندارد و برای این کار باید وارد وب سایت آنلاین Create.snapchat.com شوید. هزینه‌ای که لازم است پرداخت کنید هم به موقعیت مکانی، اندازه و مدت زمان استفاده شما بستگی دارد.

استوری اسنپ چت

یکی از محبوب ترین امکانات شبکه های اجتماعی در میان کاربران که این روزها بسیار ترند شده است ، بحث داغ استوری می باشد. اسنپ چت نیز از قافله استور عقب نمانده و این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است. تمام اسنپ‌ها به روشی که گرفته شده‌اند، نمایش داده می‌شوند. آن‌ها به مدت ۲۴ ساعت در دسترس قرار دارند و می‌توانید تعداد نامحدودی را مشاهده کنید. با انتخاب گزینه‌ی موجود در سمت چپ مرکز نمایشگر و ضربه زدن روی گزینه افزودن، می‌توانید تصاویر یا فایل‌های ویدیویی را به استوری اسنپ چت خود اضافه کنید.

1 دیدگاه در “ویژگی های مهم اسنپ چت که شاید از آن ها مطلع نباشید

  1. Sonia گفت:

    چگونه بدانیم ک چه کسانی مارا اد مردن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *