اخبار تکنولوژی

پاوربانک بیسیم سامسونگ با قابلیت شارژ سریع در راه است

پاوربانک بیسیم سامسونگ

امروزه استفاده ازپاوربانک تقریبا به امری معمول تبدیل شده است وبه عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل وتبلت و پخش کننده‌های پرتال شناخته شده است. اصولا ایده ساخت و تولید پاوربانک ها از انجایی به ذهن شرکت های مختلف رسید که کاربران با استفاده کردن از گوشی های هوشمند، در طول روز بارها به شارژ کردن آن نیاز پیدا می کردند. چرا که پیشرفت فوق العاده این دستگاه ها، باعث شد که بیشتر از هر زمان دیگری مورد استفاده کاربران قرار بگیرند. از این رو برندهای زیادی در سراسر جهان دست به تولید شارژر قابل حمل یا همان پاوربانک زدند. یکی از این برندها سامسونگ می باشد. در این بخش می خواهیم پاوربانک بیسیم سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم.

پاوربانک بیسیم سامسونگ

امسال شاهد گوشی های جدید سامسونگ با قابلیت شارژ سریع بودیم. این کمپانی در نظر دارد تا پاوربانکی هم در اختیار کاربران قرار دهد تا توانایی شارژ سریع این گوشی‌ها را داشته باشد. از همین رو با هم تصویر و مشخصات احتمالی لو رفته از جدیدترین پاوربانک سامسونگ را مشاهده می‌کنیم که گفته می‌شود توانایی خروجی ۲۵ واتی دارند.

این مطلب را هم ببینید
اسپیکر Uxbridge Voice مارشال با قابلیت AirPlay 2 معرفی شد

این پاوربانک مورد تایید FCC بوده و یک پد شارژ بی‌سیم دارد و مجهز به دو پورت USB-C است که از نظر طراحی، تفاوت چندانی با نسخه فعلی این کمپانی ندارد. در پاوربانک بیسیم سامسونگ درگاه USB-A نخواهید دید، زیرا توانایی خروجی ۲۵ وات به بالا تنها به وسیله کابل‌های USB-C به USB-C میسر می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که شارژر بی‌سیم این پاوربانک، ۱۵ واتی باشد.

این پاوربانک گزینه مناسبی برای دارندگان گوشی‌های جدید این کمپانی مثل نوت ۱۰ می باشد. این گوشی از شارژ بسیار سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و کمپانی کره‌ای قصد دارد تا با ارائه پاوربانک جدید، بتواند توانایی شارژ سریع به صورت همراه را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. دلیل اینکه چرا توانایی شارژ وایرلس باید درون پاوربانک تعبیه شود را هنوز برای بسیاری مبهم است، زیرا هدف اصلی شارژرهای همراه، قابل حمل بودن آن‌هاست که شارژر وایرلس به کل این ایده را زیر سوال می‌برد.

این مطلب را هم ببینید
اولین رندر های وان پلاس 10 پرو با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان انتشار پاوربانک بیسیم سامسونگ منتشر نشده است ممکن است این غول کره‌ای در کنار معرفی گلکسی S11 در بهمن ماه، از پاوربانک خود رونمایی کند. با این حال گوشی‌های فعلی سامسونگ مانند A70، S10 و نوت ۱۰ از شارژ بی‌سیم سریع پشتیبانی می‌کنند و احتمال می‌رود به زودی شاهد عرضه پاوربانک سامسونگ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *