اخبار تکنولوژی

پردرآمدترین یوتیوبرهای 2019 رابشناسید

پردرآمدترین یوتیوبرهای 2019

یوتیوب پس از گوگل دومین سایت پر بازدید و پر طرفدار دنیاست. خدمات اصلی این وبگاه بر اساس ویدیو طراح ریزی شده و کاربران می توانند هر ویدیویی که می خواهند را در یوتیوب تماشا کنند. وبسایت فوربس در هر سال فهرستی از ستاره های یوتیوب را که درآمد بالایی دارند منتشر می کند. در ادامه می خواهیم لیستی از پردرآمدترین یوتیوبرهای 2019 جهان را از انتها به ابتدا مشاهده کنیم.

پردرآمدترین یوتیوبرهای 2019

VanossGaming (ایوان فانگ)

ایوان فانگ با درآمد 11.5 میلیون دلار در سال با نام کاربری VanossGaming شناخته می شود با ویدیوهایی که از GTA5 و ماینکرفت در کانالش منتشر می کرد توانست ۱.۵ میلیارد بازدید سالانه یوتیوب را به خود اختصاص دهد.

DanTDM (دنیل میدلتون)

بازیکن بریتانیایی ماینکرفت و فورتنایت که درآمدی برابر با 12 میلیون دلار در سال دارد. او مخاطبانی از سراسر دنیا دارد و برای دیدار با هوادارانش مرتبا  به کشورهای مختلف دنیا سفر می کند.

Markiplier (نام واقعی Mark Fischbach)

یکی دیگر از پردرآمدترین یوتیوبرهای 2019 که 13میلیون دلار در سال کسب درآمد می کند. مارک که بیشتر با نام کاربری اش در فضای آنلاین شناخته می شود بهترین انتخاب برای شرکت هایی است که برای تبلیغ محصولات خود به دنبال ستاره ای در جامعه گیمینگ هستند. البته کار مارک تنها تبلیغ برای دیگران نیست و او مرتبا لباس های پیشرفته ای را تبلیغ می کند که با همراهی یک یوتیوبر دیگر برای گیمرها می سازند.

این مطلب را هم ببینید
شیاومی 11t پرو آپدیت اندروید 12 و 13 miui را دریافت کرد

پیودی پای (Felix Kjellberg)

این ستاره یوتیوب تاکنون جنجال های خبری زیادی به پا کرده و اظهارات نژادپرستانه اش انتقاد بسیاری را در پی داشت. او اوایل این ماه اعلام کرد که برای مدتی در یوتیوب فعالیت نخواهد داشت.

پرستون (پرستون آرسمنت)

این یوتیوبر با درآمد 14 میلیون دلار در سال با بازی کال آو دیوتی کارش را شروع کرد و به سرعت آنقدر شهرت یافت که محتوای دیگر را نیز علاوه بر حوزه گیمینگ به کانال خود اضافه کرد.  یکی دیگر از منابع درآمد اصلی او جدای از یوتیوب سرورهای ماینکرفتی هستند که به صورت سالانه اجاره می دهد.

جفری استار

جفری کارش را به عنوان یک موسیقیدان در مای اسپیس آغاز کرد. اما پس از مدتی به یوتیوب روی آورده و با انتشار ویدیوهای آموزشی در مورد آرایش و میکاپ به شهرت رسید. او حالا از کانال خود برای تبلیغ محصولات آرایشی اش استفاده میکند و طبق گفته خودش از این بابت هم درآمدی ۷ رقمی دارد.

Rhett and Link

این دو شخص میزبان برنامه ای به نام Good Mythical Morning هستند. در این برنامه محبوب یوتیوب Rhett McLaughlin و Link Neal خوراکی های مختلف را تست می کنند و با ستاره هایی نظیر کلی رولند آواز می خوانند. آنها برند خود را به چهار کانال، یک پادکست، دو کتاب اشاعه داده اند و اوایل امسال نیز شبکه ای به نام Smosh را با پرداخت ۱۰ میلیون دلار خریداری کردند.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگرهای گیمینگ G24F و M28U گیگابایت معرفی شدند

Anastasia Radzinskaya

شاید باور کردن این که یک دختر 5 ساله روسی 18 میلیون دلار در سال درآمد دارد کمی عجیب باشد. او که به هفت زبان مختلف از بازی کردنش با پدر خود روی کانال هایی نظیر Like Nastya منتشر می کرد به سرعت به یکی از محبوب ترین خالقان محتوای ویدیویی در دنیا تبدیل شد. برندهای معتبر دنیا از جمله لگو نیز که در ادامه به این محبوبیت پی بردند حالا مبالغی ۶ رقمی را برای همکاری با او پرداخت میکنند.

Dude Perfect

یک گروه 5 نفره ه نام های کوبی کاتن، کوری کاتن، گرت هیلبرت، کدی جونز و تایلر تونی با انجام فعالیت های ورزشی مختلف و شکستن رکوردهای گینس توانستند به محبوبیت بالایی در یوتیوب دست پیدا کنند.

رایان کاجی

و اما نفر اول پردرآمدترین یوتیوبرهای 2019 با درآمد 26 میلیون دلار در سال که زمانی که تنها سه سال داشت کارش را با جعبه گشایی انواع اسباب بازی مقابل دوربین شروع کرد. او حالا آزمایشات علمی مختلف را هم به محتوای تولیدی اش اضافه کرده و با تولید بیش از ۱۰۰ اسباب بازی، لباس و اقلام مورد استفاده کودکان برند مخصوص به خود را دارد و درآمدش افزایشی چشمگیر داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *