تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

پرفروش ترین لپ تاپ های بازار ایران را بشناسید

پرفروش ترین لپ تاپ های بازار ایران

امروزه رایانه های شخصی یا همان لپ تاپ ها از محبوبیت زیادی در میان افراد برخوردارند. از این رو برندهای زیادی در سراسر دنیا سعی دارند لپ تاپ های متنوع با قابلیتیهای کاربردی به بازار عرضه کنند. دراین میان تعداد زیادی از این محصولات وارد بازار ایران شده و بدست خریداران ایرانی می رسد. اما با وجود تنوع زیاد انتخاب بهترین مدل برای مردم کمی دشوار است. بنابراین اگر می خواهید بهترین و پرفروش ترین لپ تاپ های بازار ایران را بشناسید ، این مطلب را از دست ندهید.

معرفی پرفروش ترین لپ تاپ های بازار ایران

ایسوس مدل VivoBook X۵۴۰YA – B

ایسوس یکی از بهترین برندهای تولیدکنند لپ تاپ در جهان محسوب می شود. این لپ تاپ ایسوس از تکنولوژی سونیک مستر برای پخش صدا بهره می‌برد و می‌تواند برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی نیاز‌های اولیه کاربر را برطرف کند. این مدل مجهز به پردازنده مرکزی AMD Carrizo E۱-۶۰۱۰، پردازشگر گرافیکی Radeon R۲ Graphics بدون حافظه گرافیکی مجزا، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک است که برای کاربری عمومی مناسب است. باتری سه‌سلولی لیتیوم‌یون آن تا ۵ ساعت توان روشن نگه‌داشتن دستگاه را دارد.

لنوو مدل Ideapad L۳۴۰-AR

یکی دیگر از برندهای معتبر در حوزه تولید لپ تاپ ، لنوو است. این لپ تاپ دو کیلو و ۲۰۰ گرمی لنوو از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی و روکش مات استفاده می‌کند. سخت‌افزار به‌کاررفته در IdeaPad L۳۴۰ نمونه خوبی است که البته تنها برای انجام امور روزمره و اجرای برنامه‌های سبک می‌توان روی آن حساب باز کرد. پردازنده مرکزی Core i۵، ۸۲۶۵U ساخت شرکت اینتل، پردازشگر گرافیکی GEFORCE MX۱۱۰، هشت گیگابایت رم از نوع DDR۴ و یک ترابایت حافظه داخلی ازجمله این قطعات سخت‌افزاری هستند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Operation did not complete successfully ویندوز

لپ تاپ Acer Aspire A315-53-35N0

در بین مدل‌های اقتصادی، ایسر نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. با وجود موجودی محدود بازار کشور در وضعیت کنونی، A315-53-35N0 برای آن دسته از کاربران که به دنبال لپ تاپ اقتصادی اما با پردازنده‌ای فراتر از سلرون و یا پنتیوم هستند، گزینه ایده آلی است. A315-53-35N0 می‌تواند از پس برنامه‌هایی نظیر فتوشاپ نیز به خوبی برآمده و 1 ترابایت حافظه HDD را در کنار 4 گیگابایت حافظه رم به همراه دارد. در صورت ارتقاء حافظه آن به 8 گیگابایت، می‌توانید سرعت عمل و کارایی آن را افزایش دهید.

ایسوس مدل VivoBook K۵۴۳UB – A

از دیگر محصولات باکیفیت ایسوس می توان به این مدل اشاره کرد که وزن ۱.۹ کیلوگرمی و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی این لپ تاپ را تبدیل به محصولی ایده‌آل برای کسانی می‌کند که مجبور هستند کامپیوتر خود را برای زمانی طولانی جابجا کنند. این مدل مجهز از خانواده K شرکت ایسوس به پردازنده اصلی Core i۷، ۸۵۵۰U اینتل، پردازشگر گرافیکی MX۱۱۰ انویدیا با ۲ گیگابایت حافظه گرافیکی مجزا، ۸ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک مجهز است. باتری سه‌سلولی لیتیوم‌یون آن تا ۴ ساعت توان روشن نگه‌داشتن دستگاه را دارد و از دید خروجی در سطحی قابل قبول قرار می‌گیرد.

این مطلب را هم ببینید
نحوه تنظیمات صفحه در اکسل را یاد بگیرید

اچ پی مدل EF۰۸۷۵MS – A

لپ‌تاپ‌های شرکت «اچ‌پی» همواره به کیفیت و تنوع بالا معروف بوده‌اند و پاسخگوی انواع نیاز‌ها و سلیقه‌ها هستند. یکی از محصولات ساخت این شرکت EF۰۸۷۵MS نام دارد. اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از پردازنده کم‌مصرف AMD در کنار پردازشگر گرافیکی AMD Radeon Rx Vega ۱۰ استفاده کرده است. همچنین رم این لپ‌تاپ برابر با ۱۲ گیگابایت از نوع DDR۴ و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت از نوع SSD است. صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی این دستگاه باقابلیت تاچ و دقت فول اچ‌دی است که یک نمونه‌ی خوب و کاربردی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *