مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

راهنمای خرید مودم VDSL ؛ معرفی بهترین ها

خرید مودم VDSL

با تصمیم آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور مبنی بر افزایش سرعت اینترنت از طریق طراح تغییر سرویس اینترنت خانگی از ADSL به VDSL در شهرهای تهران و قم آغاز شده و به مرور در شهرهای دیگر هم انجام می‌گیرد. بر همین اساس کاربران زیادی به دنبال خرید مودم جدید و جایگزینی مودم ADSL هستند. اگر شما هم قصد خرید مودم VDSL دارید ، با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین گزینه های موجود در بازار را بشناسید.

خرید مودم VDSL ؛ کدام مودم ها بهترند؟

ایسوس DSL-AC۸۸U

خرید مودم VDSL

به‌روزترین، قوی‌ترین و سریع‌ترین مودم روتر VDSL ایسوس در بازار ایران که مبتنی بر وای‌فای ۵ است. مخصوص بازی، استریم ویدیو، چندکاربری و ترافیک سنگین روی وای‌فای است. بیشتر برای شرکت‌ها، کسب‌وکارها و کاربران حرفه‌ای مناسب است و کمتر کاربر خانگی قدرت خرید آن را دارد. مجهز به انواع فناوری‌ها و ابزارهای مدیریت ترافیک شبکه است تا دقیقا آن چیزی که می‌خواهید در اینترنت رخ دهد.

در رده AC۳۱۰۰ است تا روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعتی ۱۰۰۰ مگابیتی و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعتی ۲۱۶۷ مگابیتی به دست می‌دهد. ۴ آنتن خارجی پرقدرت دارد و از درگاه‌های شبکه اترنت گیگابیتی کاملی سود می‌برد. دو درگاه USB ۲.۰ و USB ۳.۰ در کنار ۱ درگاه RJ۱۱، یک درگاه WAN گیگابیتی و ۴ درگاه LAN گیگابیتی برای هر کاربری کفایت می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی چند سایت کاربردی در اینترنت

زایکسل مدل VMG5301-T20A

این مودم قیمت خوبی داشته و قابلیت‌های زیادی که دارد می‌تواند انتخابی ایده‌ال برای کاربران عادی باشد. زایکسل تقریبا تمام قابلیت‌های ضروری یک مودم گران قیمت را در T20A جمع کرده تا این محصول به یکی از بهترین‌های بازار در محدوده قیمتی خود تبدیل شود.

دی-لینک مدل DSL-2877AL

خرید مودم VDSL

دی لینک به عنوان یکی از برندهای دنیای در حوزه ارائه مودم های باکیفیت شناخته شده است. در این مودم از استاندارد بی‌سیم ۸۰۲.۱۱ ac استفاده شده و این یعنی می‌توانید پهنای باند بسیار بالایی را با این مودم تجربه کنید. یکی از نقاط قوت کلیدی این محصول، ارائه فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی به صورت همزمان است که باعث می‌شود در مجموع، پهنای باند انتقال اطلاعات این مودم به ۷۵۰ مگابیت بر ثانیه برسد!

این مطلب را هم ببینید
روش های اندازه گیری دمای پردازنده کامپیوتر

دی لینک مدل DSL-224

از دیگر مودم های VDSL برند دی لینک که از استاندارد بی‌سیم سری N بهره می‌برد و این یعنی حداکثر سرعت آن ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است! البته باید دقت داشته باشید که این ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعتی است که خود مودم از آن پشتیبانی می‌کند و در نهایت شما همان سرعتی را خواهید داشت که سرویس دهنده ارائه می‌کند. مودم دی لینک مدل DSL-224 برای خانه‌‌ها و دفاتر کوچک بهترین انتخاب می‌تواند باشد.

تی پی-لینک مدل TD-W9970

خرید مودم VDSL

این محصول قدرت آنتن‌های دوگانه آن به ۵dBi می‌رسد و این یعنی محیط وسیعی در محدوده پوشش آن قرار می‌گیرد! کاربران در صورت بهره‌مندی از اینترنت VDSL می‌توانند تا سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه روی توانایی‌های این مودم حساب کنند که رقم کاملا مناسبی است. با یک درگاه USB 2.0، اشتراک‌گذاری فایل بین کامپیوترهای مختلف نیز به سادگی صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *