ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

چند روش مختلف برای تبدیل PDF به پاورپوینت

تبدیل PDF به پاورپوینت

با این که فایل‌ PDF یکی از محبوب‌ترین فرمت‌ های دنیا هستند اما برای ارائه در جلسات مختلف، بازدهی لازم را ندارند. از این رو نیاز به تبدیل PDF به پاورپوینت در موارد زیادی گریبان گیرتان می‌شود. با ما همراه باشید تا نحوه انجام این کار را یاد بگیرید.

تبدیل PDF به پاورپوینت

Pdfconverter

با استفاده از این وبسایت می توانید به راحتی فایل PDF خود را آپلود کرده و نسخه نهایی تبدیل PDF به PowerPoint بدون بهم ریختگی را دریافت کنید. مزیت این سایت در آن است که برای تبدیل فایل خود نیازی به ثبت نام ندارید و می توانید به راحتی و بدون مشکل فایل خود را تبدیل کنید. Pdfconverter به شما اجازه می دهد تا از دراپ باکس و یا گوگل درایو خود نیز اقدام به آپلود فایل PDF کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های افزودن آهنگ به ویدیو برای موبایل

Smallpdf

این وب سایت برای کاربران خود امکان تبدیل پاورپوینت به پی دی اف و تبدیل پی دی اف به پاورپوینت بدون تغییر فونت را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی این کار را انجام بدهند.

Pdf2go

یکی از بهترین وبسایت ها که امکان تبدیل پی دی اف به فایل نرم افزار پاور را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به راحتی تبدیل فرمت ها و کانورت های خود را انجام بدهند.

Ilovepdf

این وب سایت علاوه بر قابلیت آپلود مستقیم به شما امکان استفاده از فایل های موجود در دراپ باکس و گوگل درایو تان را نیز می دهد. رابط کاربری این ابزار بسیار ساده می باشد.

Document.online

این وب سایت به شما امکانات فوق العاده ای می دهد که یکی از کوچکترین های آن تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر است. با استفاده از این وب سایت می توانید هر فایلی که مدنظرتان دارید را آپلود کنید و تغییرات مختلفی را بر روی آن اعمال کنید و در نهایت آن را دانلود کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اضافه کردن گوگل درایو به لیست درایوهای ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *