معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

چند نکته در مورد ساعت های هوشمند

یکی از مهمترین عواملی که هنگام خرید یک ساعت هوشمند مکالمه دار باید در نظر بگیرید این است که آیا با تلفن هوشمند شما سازگار است ، زیرا برای دسترسی به تماس های دریافتی ، پیامک ها ، ایمیل ها و برنامه ها باید آنها را جفت یا متصل کنید. خوشبختانه ، سازگاری متقابل این ساعت ها بسیار بهتر از گذشته شده است ، اما هنوز مواردی را باید در نظر داشت.اگر از کاربران آیفون هستید ، ساعت هوشمند اپل واچ بهترین گزینه است.

ساعت های اپل با گوشی های اندرویدی به خوبی کار نمی کنند ، اگرچه راه هایی برای به دست آوردن برخی قابلیت های محدود وجود دارد. اگر به تلفن هوشمند علاقه ای ندارید ، اما اگر هنوز ساعت مچی هوشمند می خواهید ، می توانید از قابلیت Family Family Setup جدید اپل استفاده کنید، که به موجب آن می توان چندین ساعت هوشمند اپل مکالمه دار را با یک iPhone متصل کرد. ساعت های سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen هستند. همانطور که ساعت های اپل با آیفون بهترین هستند ، شما با یک تلفن برند سامسونگ هم  سازگاری دارد.

ساعت هوشمند اپل واچ در همه مارک های Android تقریباً یکپارچه کار می کند. کاربران آیفون تجربه نسبتا نرم و روان خواهند داشت ، اما برخی ویژگی ها را از دست خواهند داد ، بنابراین ارزش بررسی نظرات را قبل از خرید دارید. به عنوان مثال ، شما احتمالاً قادر نخواهید بود به پیامها ، از طریق متن یا استفاده از صدای خود پاسخ دهید ، حتی اگر ساعت شما آن را برای Android پشتیبانی می کند.

این مطلب را هم ببینید
ترفند استفاده از وای فای آیفون برای مکالمه

ساعت هوشمند ترکیبی چیست؟

برخی از ساعت ها ، از جمله بسیاری از ساعت های مجهز به سیستم عامل Wear OS ، طراحی کلاسیک را با فناوری مدرن ترکیب کرده اند و ویژگی های هوشمند خود را در پشت صفحه ساعت سنتی پنهان می کنند. این ساعت ها اغلب دارای مجموعه ای مناسب یا خوب از ویژگی های هوشمند هستند ، اما برای طرفداران تناسب اندام که مایل به ردیابی دقیق برای ورزش های خاص هستند، مناسب نیستند. برخی ، به دلیل طراحی و مواد اولیه ای که در ساخت آنها استفاده شده برای مد و فشن هستند و مناسب به دست کردن در باشگاه بدنسازی نیستند.

ساعت هوشمند به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

همه ساعت های هوشمند می توانند اصول اولیه مانند ردیابی قدم و فاصله را پوشش دهند. اکثر آنها دارای مانیتور ضربان قلب هستند و تعداد بیشتری دارای GPS داخلی هستند ، بنابراین می توانید مسیر در حال اجرا را بدون برداشتن تلفن خود پیگیری کنید. بسیاری از آنها همچنین ضد آب هستند، که اگر می خواهید ساعت هوشمند خود را در استخر نگه دارید مفید است (اگرچه بسیاری از آنها معیارهای دقیق شنا را ارائه نمی دهند)

این مطلب را هم ببینید
انتشار جزییاتی از 12 گوشی جدید شیاومی برای سال 2022

عمر باتری

در بین ساعت های هوشمند سه هفته طولانی ترین عمر باتری و کوتاهترین آنها کمتر از دو روز بوده است.

عمر باتری خوب: اکثر ساعت های هوشمند از باتری قابل شارژ استفاده می کنند ، اما مدت زمان ماندگاری آن بین مدل ها به طور قابل توجهی متفاوت است. ویژگی های یک ساعت هوشمند بر عمر باتری آن نیز تأثیر می گذارد-به عنوان مثال مدل هایی با صفحه نمایش بزرگ، مانیتور ضربان قلب یا سنسورهای پیشرفته دارند عمر باتریشان به سرعت تمام می شوند  و روشن کردن GPS همچنین باعث تخلیه سریعتر باتری می شود

حافظه داخلی

اکثر ساعت های هوشمند خوب باید دارای حافظه داخلی مناسبی باشند: به دنبال 4 گیگابایت یا بیشتر باشید. این نه تنها به شما امکان بارگیری برنامه های جدید را می دهد ، بلکه موسیقی را نیز ذخیره می کند تا بتوانید بدون تلفن هوشمند در حال گوش دادن به آهنگ ها باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *