اخبار تکنولوژی

رونمایی اپل از ایرپاد پرو مشابه قبل با پشتیبانی از شارژ بی سیم مگ سیف

ایرپاد پرو اپل

یکی از جذاب ترین وسایل جانبی که کمپانی اپل برای انواع گوشی های خود طراحی کرده است، انواع ایرپادها می باشد. ایرپاد ها نوع ویژه ای از هنسفری های پیشرفته ای هستند که کاربران اپل باید آن را به همراه داشته باشند. این تجهیزات جانبی مدت ها بود که با آخرین نسخه ایرپاد متوقف شده بود. تا جایی که اپل به طراحی و رونمایی از ایرپاد پرو اپل با نسخه جدید پرداخت است.

بررسی ایرپاد پرو جدید

مدت ها بود که کمپانی اپل برای طراحی ایرپاد قدمی بر نداشته بود. به نظر من اپل برای این مدت صبر کرده بود تا بتواند از یک محصول ایده آل و بی نقص رونمایی کند. به این صورت بعد از مدت ها به طراحی و رونمایی از نوع ایرپادی پرداخت که کامل مشابه با سری قبل می باشد. شاید فکر کنید اگر این ایرپاد شبیه نسخه قبل می باشد، پس به چه دردی می خورد؟ بله این طراحی مشابه قبل است، ولی با این تفاوت که از شارژ بی سیم مگ سیف پشتیبانی می کند و این بی نظیر است. البته اگر اپل در این ایرپاد طراحی جدید را پیاده نکرده، نباید گله کرد، زیرا به نظر من طراحی آخرین نسخه پرو ایرپاد جای هیچ سوالی را باقی نمی گذارد و بسیار طریف و کاملا مخاطب پسند است.

پس زمانی که این طراحی از ایرپاد همچنان طرفداران خودش را دارد، بهتر که به همان شکل باقی بماند و تنها در جزئیات آن تغییرات اساسی ایجاد شود. البته لازم به ذکر که این کمپانی هرگز راجع به رونمایی این محصول حرفی نزده، ولی خبر اینکه ایرپاد پرو اپل قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم مگ سیف را دارد منتشر شده است. که همچنان مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرده است. اپل اگر حتی کوچک ترین تغییری در طراحی به روزترین محصولات خودش به وجود نیاورد، باز هم نبض فناوری را به صدا در می آورد و مخاطبان زیادی را به سمت خود می کشد. چه رسد به اینکه بخواهد یک تغییر اساسی را در محصولات خود پیاده کند.

این مطلب را هم ببینید
5 روند فناوری برای سال 2022 را بشناسید

ایرپاد پرو اپل

منظور از پشتیبانی از شارژ بی سیم مگ سیف در ایرپاد پرو چیست؟

عده زیادی از مخاطبین هنوز متوجه این که ایرپاد پرو اپل طراحی شده از قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم برخوردار است نشده اند. بهتر بدانید منظور از این که اپل این ویژگی را در سری های جدید ایرپاد خود قرار داده، این که ایرپاد پرو می تواند به طرز شگفت انگیزی به صورت یک آهنربا به پد شارژ مگ سیف متصل شود، و به این صورت به شکل یک وایرلس و بدون نیاز به کابل، شارژ خواهد شد. این ایرپاد از زمانی که راجع به آن خبری منتشر شده، قلب مخاطبین را به تپش واداشته و عده زیادی را منتظر نگه داشته تا هر چه سریع تر بتوانند برای خرید این محصول بی نظیر و جدید ایرپاد اقدام کنند.

ایرپادها معمولا به دلیل آنکه در دریافت تماس ها، گوش کردن موزیک و … شرایط را برای مخاطبین آسان تر می کنند، در میان افراد از طرفداری زیادی برخوردار هستند. به این دلیل است که ایرپادها از زمان طراحی و ابداع نقش عمده ای را در میان افراد بازی می کنند. ایرپادها در انواع زیادی توسط اپل طراحی شده، که قطعا نوع پرو نسخه کامل تر و ایده آل تری به حساب می آید. البته بهتر بدانید که این تغییرات اغلب و معمولا در شکل ظاهری و در میزان کیفیت صدایی که پخش و انتقال می دهند صورت می گیرد، زیرا ایرپادها قابلیت دیگری جز این ندارند و تنها نقش پیشرفته ای از هنسفری ها را بازی می کنند. و اکنون نیز نوع شارژ بی سیم این محصول بسیار به چشم آمده است.

برای ایرپاد پرو اپل نسخه جدید چه قیمتی در نظر گرفته شده است؟

از انجایی که برای ایرپاد پرو قبل از این، هزینه ای حدود 5 الی 6 میلیون در نظر گرفته شده بود، این طور که کمپانی اپل خبر داده، قرار است که هزینه ای ارزان تر از ایرپاد قبلی برای آن تعیین شود. دلیل این تعیین قیمت نیز می تواند این باشد که اپل در طراحی این نسخه جدید در شکل ظاهری آن طراحی به روزتری را ارائه نداده است. در صورتی که شاید کاربران انتظار یک تغییر اساسی تر را داشتند، که به نوعی آن ها را سوپرایز و شگفت زده کند، ولی اینطور نشد. به این طریق برای ایرپاد پرو اپل مشابه قبل با قابلیت شارژ بی سیم مگ سیف، قیمتی حدود 179 دلار در نظر گرفته شده است.

این مطلب را هم ببینید
واتساپ میانبرهای ایموجی و قابلیت پیش نمایش فایل ها را آزمایش می کند.

ایرپاد پرو اپل

از نظر من قیمتی که برای این ایرپاد در نظر گرفته شده، اندکی مخاطبین را راضی کرده که دلیل پیاده نکردن یک تغییر اساسی را در نسل سوم ایرپاد بپذیرند و سکوت کنند. ولی با این وجود باز هم این طراحی منحصر به فرد اپل جایگاه خود را در دل مخاطبین باز کرد، و محصولی نتوانست در رقابت با آن قرار بگیرد. زیرا بهره مندی از یک ایرپادی که بتواند بدون نیاز به کابل شارژ باتری خود را پر کند، نعمتی بزرگ برای مخاطبین اپل بود که آن را به لطف این کمپانی به دست آورده اند. به این صورت باید دست از گله و شکایت بردارید و تغییر اصلی این محصول را ببینید.

مشخصات ایرپاد پرو نسخه جدید

در این نمونه جدید ایرپاد پرو اپل اینکه بگوییم شاهد یک تغییر اساسی بوده ایم، درست نیست، ولی می توان گفت که در مشخصات فنی آن بهترین تغییرات به کار برده شده، که برای نمونه می توان به قابلیت منحصر به فرد پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد. همچنین نمی توان پخش صدای هیجانی و فضایی، حسگرهای لمسی و فشاری و بهینه شدن صدا برای گوش شما را که در این نوع طراحی قرار داده شده نادیده گرفت. از نظر برخی از مخاطبین ایفون نیز این ویژگی و تغییر مهم ترین مشخصات در ایرپاد پرو هستند.

نتیجه گیری

ایرپاد پرو از مهم ترین تجهیزاتی است که کاربران اپل به آن نیاز دارند و حتی کاربران سایر برندها نیز می توانند از این محصول استفاده ویژه ای داشته باشند. به همین دلیل مخاطبین زیادی جذب نسخه جدید ایرپاد پرو شده و در انتظار تهیه این محصول هستند. پس این فرصت را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *