اخبار تکنولوژی

معرفی گلکسی تب S8 اولترا

گلکسی تب S8 اولترا

سامسونگ همیشه با طراحی جدیدترین تب های هوشمند با سطح تکنولوژی به روز در راس تولید کنندگان برتر و محبوب قرار گرفته است. در این عرصه در سال جدید سامسونگ با طراحی و تولید نمونه جدیدتری از تب ها غوغایی در دل مخاطبین ایجاد کرده است که می توان به گلکسی تب S8 اولترا اشاره کرد. این نمونه از تبلت های سامسونگ همچنان رونمایی نشده و مخاطبین زیادی را همچنان منتظر گذاشته است.

بررسی گلکسی تب S8 اولترا

سامسونگ نمونه محبوب ترین تولیدکنندگان انواع تب های هوشمند است که در این زمینه به رشد چشم گیر و ایده آلی دست پیدا کرده است. این برند همچنان در تولید محصولات خود جای هیچ سوالی را باقی نگذاشته است. خبری که به تازگی منتشر شده، راجع به طراحی جدید تب سامسونگ است، که به نام اولترا 8 اس شناخته شده است. سامسونگ هنوز به رونمایی از این محصول نپرداخته، اما راجع به مشخصات آن جزئیاتی منتشر شده که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد. سامسونگ نیز مانند کمپانی های مطرح دیگر، هیچ گاه دست از تلاش برنداشته و همیشه در حال سعی برای این بوده که از بازار فناوری جلو بزند و مخاطبین را با محصولات خود شگفت انگیز کند.

با این وجود که سامسونگ راجع به یکسری ویژگی ها و مشخصات این طراحی اطلاعاتی را منتشر کرده ولی باز هم راجع به اینکه چه زمانی قرار است از آن رونمایی شود تاریخ دقیقی در نظر نگرفته است. این کمپانی ذکر کرده که قرار این طراحی منحصر به فرد و جدید از گلکسی تب S8 اولترا را در سال 2021 منتشر کند، ولی اینکه هنوز چرا راجع به آن صحبت نشده اندکی برای مخاطبین جای تعجب دارد. ولی طرفداران دو آتیشه آن هنوز امیدوارند و منتظر زمان دقیق رونمایی از این محصول هستند زیرا نمی خواهند آن را از دست بدهند. هیچ کاربری دوست ندارد که از چنین محصول ویژه و خاصی چشم پوشی کنند. حداقل یک عد از این تب های به روز برای هر خانه ای نیاز است.

گلکسی تب S8 اولترا

مشخصات گلکسی تب S8 اولترا

قطعا سامسونگ در طراحی و تولید انواع تجهیزات خود هیچ کم و کسری نمی گذارد و بهترین مشخصات را در طراحی آن به کار می برد. در طراحی گلکسی تب S8 اولترا نیز بهترین مشخصات فنی را عرضه کرده که برای طرفداران این تب هوشمند بسیار جذاب و هیجان انگیز است. به همین دلیل بهتر که با این طراحی خاص و ویژه سامسونگ آشنا شوید:

این مطلب را هم ببینید
توضیحات جدید گوگل در رابطه با تحریم‌های اعمال شده علیه هواوی

نمایشگر

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تب سامسونگ نمایشگر خاص و ویژه آن است که بسیار زبان زد خاص و عام شده است. براساس خبرهای منتشر شده این تب از یک نمایشگر بسیار بزرگ و جذاب در 14.6 اینچ دقیقا به اندازه یک لپ تاپ طراحی شده که فضای زیادی را برای شما برای انجام کارهای مهم باز می گذارد. در حقیقت دست شما برای هر کاری باز است و یک جزیره بزرگ را در دسترس شما قرار می دهد. همچنین این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می باشد، که از یک ظاهر باریک و کاملا ظریف برخوردار است. به هیچ عنوان نمی توان طراحی زیبا و چشم گیر این تب هوشمند شگفت انگیز را نادیده گرفت. به همین دلیل که طرفداری
زیادی در بین مخاطبین سامسونگ به دست آورده است.

باتری

از آنجایی که باتری نیز از مهم ترین مشخصات فنی یک تب هوشمند به حساب می آید، سامسونگ باتری قدرتمندی را در این تب به کار برده که از 12 هزار میلی آمپر بر ساعت پشتیبانی کرده و همچنین از فناوری شارژ 45 واتی برخوردار است، که این خیال مخاطبین را از بابت اینکه می توانند ساعت ها با تب خود کار کنند بدون اینکه نیازی به شارژ داشته باشد راحت می کند.

گلکسی تب S8 اولترا

قلم S Pen

یکی از ویژگی های مهم این تب که کاربران زیادی را به وجد آورده است، بهره مندی گلکسی تب S8 اولترا از یک قلم اس پن است که به شما امکان یادداشت برداری، ویرایش، طراحی و هر فعالیتی را در تب هوشمند خودتان می دهد. پس با خیال راحت می توانید در این تب فعالیت های خود را سر و سامان دهید. به دلیل اینکه این پن پرطرفدار در تب اس 8 سامسونگ قرار گرفته شده، مخاطبین زیادی منتظر رونمایی از این محصول هستند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ AW2521HF الین ور رونمایی شد

گلکسی تب S8 اولترا در تعداد محدود تولید خواهد شد

نکته مهمی که در رابطه با این نوع تب سامسونگ وجود دارد، این که از همان ابتدا این کمپانی ذکر کرد که انواع تب های اس 8 به صورت محدود تولید خواهند شد. این خبر تا حدودی کاربران را نگران کرده است. در اصل این ها شایعاتی هستند که از طرف کره جنوبی منتشر شده، و گفته شده که این محصول در تعداد محدودی تولید و روانه بازار می شود. پس هر کسی که خواستار تهیه آن است، بهتر هر چه زودتر برای تهیه آن اقدام کند. البته لازم بدانید که این محدودیت به دلیل کمبود تراشه نمی باشد، و بیشتر به این برمی گردد که مهندسین آن در تولید گلکسی تب S8 اولترا با مشکلات جدی مواجه شده اند.

بر اساس شایعات منتشر شده، دلیل این محدودیت می تواند هزینه بر بودن تولید این محصول باشد، که برای مخاطبین و کمپانی سامسونگ بهینه نبوده است. به همین دلیل باز هم نمی توان به این شایعات تا زمان رونمایی دقیق این محصول دامن زد و باید نسبت به آن ها بی اهمیت بود. پس خودتان را برای رونمایی این محصول آماده کنید. همچنین هزینه ای که باید بابت این تب هوشمند پرداخته شود، هنوز مشخص نشده است ولی قطعا باید بالاتر از سری های قبل باشد.

نتیجه گیری

گاهی اوقات تنها می توان با خرید یک تب هوشمند جایگزین عالی برای لپ تاپ ها برای انجام کارهای روزمره و فعالیت های کاری پیدا کرد. مخصوصا تب هوشمندی که از یک برند مطرح مانند سامسونگ باشد و از مشخصات فنی ایده آلی نیز برخوردار باشد. به همین دلیل بهترین انتخاب برای شما قطعا گلکسی تب S8 اولترا می باشد که بهتر تا زمان رونمایی رسمی از آن صبر کرده و سپس برای خرید آن اقدام کنید. با توجه به اینکه راجع به محدود بودن این تب صحبت رسمی نشده است، بهتر که نگران این موضوع نباشید و به روی هیجان زمان رونمایی از تب اس 8 تمرکز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *