اخبار تکنولوژی

نمایشگر 120 هرتزی مینی LED به مک بوک پرو آمد

نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو

شرکت اپل هیچ وقت دست از سوپرایز کردن کاربران خود بر نمی دارد. او همیشه سعی می کند تا به روز ترین تجهیزات اپل روز دنیا را روانه بازار کند. این بار نیز اپل با رونمای از نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو بار دیگر خواست به مردم ثابت کند که همیشه جلوتر از تکنولوژی گام برمی دارد و هرگز از برداشتن گام های بلند خسته نخواهد شد.

بررسی نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو

شرکت اپل بار دیگر در یک مراسمی به نام Unleashed از جدیدترین طراحی های خود رونمایی کرد و آن ها را در چشم رقیبان خود فرو کرد. این طراحی بی نظیر چیزی که به تازگی همه درگیر آن هستند، چیزی جز مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی نمی باشد. اپل همچنین در این طراحی به روزترین سطح تکنولوژی را پیاده کرده، به نوعی که هیچ کس نمی تواند در کنار آن قدم بردارد. شگفت انگیزترین ویژگی که اپل در این مک بوک قرار داده یک ضفحه نمایشگر با وضوح تصویر بسیار بالا و باورنکردنی و همانطور که ذکر شد در 120 هرتز می باشد. این نمایشگر اکنون توسط کمپانی اپل در یک رزولوشن بالاتر ظاهر شده و نبض فناوری را به صدا در آورده است.

این مک بوک آرزوی هر کسی بود، و مخاطبین زیادی دوست داشتند که چنین محصولی را داشته باشند. اپل نیز این قابلیت و ویژگی عالی را در مک بوک ها قرار داد و باعث شهرت جهانی شد. فکر می کنم این کمپانی هیچ گاه قرار نیست جای خود را با هیچ کس دیگری عوض کند و برای همیشه در جایگاه برند برتر قرار دارد. اپل برای آنکه مک بوک پرو را بتواند متناسب با سلیقه مخاطبین طراحی کند، آن را در اندازه های 14 و 16 اینچی رونمایی کرده است. از مشخصات فنی نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو که دیگر نمی توان تعریف و تمجید کرد، زیرا ارزش و بی نظیر بودن آن بر همگان ثابت شده است. همانطور که از این قابلیت مشخص است، مک بوک پرو به طرز شگفت انگیزی از نرخ رفرش 120 هرتزی پشتیبانی می کند.

این مطلب را هم ببینید
واتساپ به ابزارهای جدیدی برای ویرایش تصاویر و ویدیوها مجهز می شود

نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو

مشخصات نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو

این محصول از مشخصات ایده آلی برخوردار است، که مهم ترین آن ها نمایشگر 120 هرتزی آن می باشد. این نمایشگر دارای رزولوشن بالاتری از نسل های قبلی می باشد، که همانطور که ذکر شد، در انواع 14 و 16 اینچ طراحی شده و از آن ها رونمایی شده است که مخاطبین می توانند آن را متناسب با سلیقه خود و بودجه ای که در اختیار دارند و حتی میزان نیازمندی خود به آن محصول تهیه کنند. طراحی ظاهری و ایده آل این نمایشگر به این شکل که از سمت چپ و راست و بالای نمایشگر، به صورت باریک تر و ظریف تر از قبل طراحی شده که این ظرافت بسیار جذاب و زیبا می باشد. حاشیه این لپ تاپ، به صورتی است که تنها دارای 3.5 میلی متر ضخامت می باشد. صد البته که ظاهر این مک بوک پرو در جذابیت آن بسیار تاثیرگذار می باشد.

گزینه بعدی و مهم در نمایشگر، دوربین سلفی منحصر به فردی است که با رزولوشن 1080 پیکسل در صفحه مک بوک خودنمایی می کند. این دوربین به صورت یک بریدگی به چشم می خورد، که می توانید با دوستان خود زنده ترین و با کیفیت ترین تماس های تصویری را برقرار کنید و یا حتی عکس های یادگاری بی اندازید و خاطره سازی کنید. جالب است که اپل با وجود آنکه دوربین ها در مک بوک اهمیت چندانی ندارند، ولی باز هم در طراحی و کیفیت آن تا بی نهایت رفته و جای سوالی را باقی نگذاشته است. نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو بهترین انتخابی است که یک فرد می تواند داشته باشد.

رزولوشن هر اینچ به چه صورت است؟

سوالی که اغلب افراد به دنبال آن هستند، این که در رزولوشن هر صفحه نمایشگر با ابعاد مشخص شده، چه سطحی از پیکسل قرار داده شده است. همچنین می توانید مدل های بزرگتری از نمایشگر را در مک بوک پرو مشاهده کنید، که شامل ابعاد 16.2 اینچی می باشد و قابلیت منحصر به فرد رزولوشن 3456 در 2234 در آن قرار داده شده و آن را به نمایش می گذارد. همچنین بهتر بدانید که در این نمایشگر 120 هرتزی در اندازه و ابعاد 14.2 اینچی رزولوشن 3024 در 1964 پیکسل را نیز می توانید داشته باشید. به این ترتیب می توانید انواع این مک بوک مینی را در یک طراحی بی نظیر و به عنوان نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو تهیه کنید.

این مطلب را هم ببینید
کاهش تولید جهانی لپ تاپ بدلیل شیوع ویروس کرونا

نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو

نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو مشابه ساخت کدام محصول اپل است؟

کمپانی اپل در تولید این نوع مک بوک طراحی بی نظیری را مشابه با آیفون 13 پرو و پرو مکس پیاده کرده است که این برای مخاطبین بسیار جالب بود. این کمپانی گفته که نرخ رفرش صفحه نمایش 120 هرتزی این مک بوک، مانند آیفون 13 وابسته به شرایط استفاده، به طور خودکار تنظیم خواهد شد که این کار در مصرف باتری بسیار صرفه جویی می کند. البته کاربران می توانند نرخ این رفرش را در این مک بوک به صورت دستی نیز انجام دهند، ولی قابلیت خودکار آن به صورت آیفون 13 طراحی شده است.

همچنین جالب بودن ماجرا اینجاست که نمایشگر هر یک از مدل های پرو مک بوک  از تکنولوژی های به روز آیپد اپل نیز برخوردار می باشد. به دلیل همین ویژگی هاست که نمی توان از نمایشگر 120 هرتزی مینی مک بوک پرو گذشت. یکی از ویژگی های عالی این مک بوک، می توان به این اشاره کرد که مانند نمایشگرهای قدیمی نیست و به راحتی می توان تنظیم روشنایی را به صورت جداگانه در بخش های مختلف این لپ تاپ انجام داد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک مک بوک مینی منحصر به فرد با تجهیزات کامل هستید، بی شک این طراحی از نمایشگر 120 هرتزی مینی LED مک بوک پرو بهترین انتخابی است که هر فرد می تواند داشته باشد. داشتن بهترین ها وابسته به خود شماست، پس از آن ها می توانید بی نقص ترین کارایی را داشته باشید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *