اخبار تکنولوژی

افشای جزئیات جدید از سری پیکسل ۶: مدل استاندارد با قیمت پایه ۵۹۹ دلار از راه می‌رسد

جزئیات پیکسل سری 6

یکی از انواع کمپانی های تولید گوشی هوشمند که به تازگی به شهرت زیادی در بین مردم دست پیدا کرده، کمپانی گوگل می باشد. این کمپانی توانسته نقش پررنگی را در طراحی به روزترین گوشی های هوشمند انجام دهد. یکی از انواع به روزترین طراحی های این برند، گوشی پیکسل 6 است، که در این مقاله می خواهیم راجع به جزئیات پیکسل سری 6 اطلاعات لازم را به دست آوریم.

بررسی گوشی و جزئیات پیکسل سری 6

یکی از انواع طراحی هایی که به تازگی گوگل هنوز تاریخ دقیقی را برای رونمایی آن در نظر نگرفته است، گوشی گوگل سری 6 از نوع پیکسل است. این طراحی خاص و منحصر به فرد به صورت رسمی توانست با قیمت 599 دلار در ایالات متحده عرضه شود، که این برای مخاطبین بسیار جالب بود. شاید بپرسید که از کجا مشخص که این قیمت واقعی می باشد، در واقع یکی از منابع آگاه سازی در بازار، به نام شناخته شده رونالد کوانت با انتشار یک توییت دو لینک از وب سایت آمازون را در انگلیس به اشتراک گذاشت. و زمانی که به روی این لینک ها ضربه بزنید، به وضوح می توانید مشخصات و قیمت این گوشی در انواع پرو و معمولی را مشاهده کنید.

به این ترتیب گوگل بار دیگر قرار در تاریخی که برای رونمایی این نمونه از طراحی خود در نظر گرفته، این گوشی سری 6 با قیمت پایه 599 دلاری را به طور رسمی فاش کند. در این راستا کسی باورش نمی شد که ممکن سری گوشی های پیکسل در این قیمت قصد انتشار داشته باشد، و اکنون اندکی این موضوع برای مخاطبین تعجب آور به نظر می رسد. با این وجود به نظر می رسد که گوگل جزئیات و مشخصات خاص و ویژه ای را در این گوشی به کار برده است. در این مقاله قصد داریم راجع به جزئیات پیکسل سری 6 اطلاعات لازم را به دست آوریم.

مشخصات و جزئیات پیکسل سری 6

نمی توان انکار کرد که گوگل در طراحی این نمونه از گوشی هوشمند از جزئیات ایده آل و مطرحی استفاده کرده است. به همین دلیل بهتر که با این جزئیات آشنا شوید و بدانید که صبر کردن تا زمان رونمایی رسمی پیکسل 6 و پرداخت هزینه 599 دلار واقعا ارزش چنین سطح از پیشرفت تکنولوژی در گوشی های هوشمند را دارد، که نباید آن را از دست داد. این جزئیات به شرح زیر است:

این مطلب را هم ببینید
هدست فری ‌لیس پرو هواوی رونمایی شد

جزئیات پیکسل سری 6

نمایشگر

از آنجایی که نمایشگر از مهم ترین جزئیات یک تلفن همراه محسوب می شود، گوگل در طراحی نمایشگر این گوشی ها به نوعی بهترین جزئیات را به کار برده است. این صفحه نمایشگر در سری پیکسل 6 در اندازه 6.71 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز طراحی شده است. همچنین می توان گفت که این گوشی ها داری وضوح تصویر 3120 در 1440 پیکسل نیز می باشند. می توان به وجود حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر نیز اشاره کرد.

دوربین

بخش دوربین، که دیگر کاملا مشخص است که باید به صورت بی نظیر ساخته شود. دوربین ها به دلیل نقش مهمی که در تلفن های همراه بازی می کنند، از اهمیت زیادی برخوردار هستند. به این ترتیب در این گوشی از سری پیکسل 6 از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در آن طراحی شده است. همچنین در پنل پشتی آن یک دوربین ماژول سه گانه قرار داده شده، که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار، تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4 برابر و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض می باشد. البته نمی توان از ویژگی منحصر به فرد این دوربین با فیلم برداری 4 K و با فریم 30 تا 60 بر ثانیه در سری پیکسل 6 گوگل به راحتی
گذشت.

باتری

بخش باتری نیز به دلیل اهمیت فراوانی که دارد، یکی از مهم ترین جزئیات پیکسل سری 6 به حساب می آید. با این وجود در این طراحی از ظرفیت باتری و کیفیت آن صحبت نشده است. ولی این کاملا واضح است که گوگل در سری پیکسل 6 باتری را از مهم ترین جزئیات قرار داده و به عرضه آن در بهترین کیفیت و ماندگاری پرداخته است. پس نگرانی از بابت باتری نداشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات تبلت سرفیس پرو 8 مایکروسافت و تاریخ عرضه آن

جزئیات پیکسل سری 6

ظاهر و بدنه

آنطور که فاش شده، گوشی سری 6 پیکسل در ترکیب رنگ آفتابی زرد روشن و مشکی طوفانی طراحی و ساخته شده، که این یک رنگ بندی خارق العاده است. همچنین چیزی که در رابطه با قیمت انواع این گوشی در دسترس است، این که نوع 128 گیگابایتی آن در قیمت 849 و 256 گیگابایتی آن در قیمت 949 پوند قرار است به بازار عرضه شود.

چیپست

یکی از مهم ترین بخش های سیستمی این گوشی چیپ 5 نانومتری گوگل تنسور می باشد، که در کنار رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 قرار گرفته است. این بخش از جزئیات پیکسل سری 6 بسیار حائز اهمیت می باشد.

چه زمانی گوشی سری 6 پیکسل رونمایی و عرضه می شود؟

سوالی که همه روزه افراد می پرسند، اینکه چه زمانی باید منتظر رونمایی و عرضه گوشی پیکسل سری 6 باشیم. این تلفن همراه هوشمند اینطور که مشخص شده قرار در تاریخ 27 مهر در دو نسخه معمولی و پرو رونما شود. همچنین از آنجایی که تاریخ 10 آبان به عنوان روز عرضه این گوشی نامگذاری شده، مخاطبین پر و پا قرص آن می توانند آن را در قیمت فاش شده 599 دلار تهیه کنند. پس بهتر که این تاریخ مهم را از دست ندهید و فراموش نکنید. البته مخاطبین گوگل همیشه در همه جا هستند و به دنبال بهترین نمونه های سری پیکسل 6 می باشند. با توجه به جزئیات پیکسل سری 6 این گوشی هوشمند نمونه بی نظیری از یک انتخاب ایده آل است، که نباید هرگز این فرصت را از دست داد.

نتیجه گیری

گوگل همیشه قصد داشته تا بهترین ها را رونمایی کند و اینطور نیز شد. این برند مدتی است که توانسته نقش مهمی را در تولید انواع گوشی های هوشمند بازی کند و طرفداران زیادی را در این عرصه به دست آورد. پس اکنون که با جزئیات پیکسل سری 6 آشنا شدید، دیگر وقت آن است که تنها 1 روز دیگر صبر کنید و شاهد یک رونمایی جذاب از سری 6 پیکسل گوگل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *