اخبار تکنولوژی

وان پلاس از نسخه هری پاتر ساعت هوشمندش رونمایی کرد

نسخه هری پاتر ساعت هوشمند

یکی از پرطرفدارترین تجهیزات در کل دنیا که در همه جا و در همه سنین طرفداران خودش را دارد، ساعت های هوشمند می باشد. برندهای زیادی در طراحی و تولید انواع ساعت هوشمند نقش دارند، که نمی توان تک تک آن ها را نام برد. امروز قصد داریم راجع به یک ساعت هوشمند جذاب و شگفت انگیز به نام نسخه هری پاتر ساعت هوشمند صحبت کنیم.

بررسی نسخه هری پاتر ساعت هوشمند

شاید این نام در ابتدا اندکی برای شما عجیب و غریب و در عین حال جذاب به نظر برسد. عجیب و غریب از آن لحاظ که نام یک شخصیت معروف به نام یک ساعت هوشمند گذاشته شده است. از نظر شما دلیل این نامگذاری توسط کمپانی وان پلاس چیست. چرا وان پلاس برای ساعت های هوشمند خود نام هری پاتر را برگزیده است؟ از نظر من به دلیل آنکه هری پاتر یک شخصیت رویایی، قدرتمند و جادویی بود، وان پلاس با این نامگذاری خواسته به مخاطبین خود بگوید که ساعتی ایده آل را طراحی کرده است، که می تواند تمام انتظارات شما را از یک ساعت هوشمند برآورده کند. به این شکل این ساعت به شما حس قدرت و اعتماد به نفس می بخشد.

تازه جذابیت طراحی منحصر به فرد نسخه هری پاتر ساعت هوشمند اینجاست که وان پلاس به دلیل احترام به شخصیت اصلی و واقعی هر پاتر یعنی هاگوارتز به روی ساعت هوشمند خود نام این شخصیت معروف را به طرز زیبا و جذابی حک کرده است. البته از آنجایی که طرفداران هری پاتر در همه جای دنیا به صورت بی شماری وجود دارند، باید بدانند که این ساعت تنها در هند به فروش می رسد، ولی می توانید برای خریدن و به دست آودن آن اقدام کنید، بالاخره خواستن توانستن است. این ساعت از سخت افزاری و طراحی فوق العاده ای برخوردار است که برای مخاطبین باور کردنش سخت است که می توانند از چنین محصول بی نظیری بهره مند شوند.

نسخه هری پاتر ساعت هوشمند

مشخصات اصلی ساعت هوشمند وان پلاس هری پاتر

در طراحی این ساعت مشخصات اصلی و ایده آلی به کار برده شده است، که این مشخصات در زمان رونمایی برای مخاطبین بسیار جذاب بود. وان پلاس بعد از کمپانی اپل اولین برندی بود که توانست قلب تپنده مخاطبین را به صدا در آورد، و آن ها را با مشخصات و ویژگی های حیرت انگیز و از  همه مهم تر طراحی ظاهری بی نظیر آن شگفت زده کند. به این صورت بهتر با مشخصات اصلی این ساعت آشنا شویم. این مشخصات به شرح زیر است:

این مطلب را هم ببینید
بیتس هدفون جدید Solo Pro با قابلیت نویز کنسلینگ را معرفی کرد

قابلیت های مهم

از قابلیت های مهم این ساعت می توان به این اشاره کرد که بیش از 100 حالت ردیابی در شرایط تمرین، تناسب اندام، اندازه گیری اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب و موارد این چنینی دیگر را برای کاربر شناسایی می کند. همچنین این ساعت به دلیل آنکه از یک لوگو و طراحی ایده آل در صفحه نمایشگر برخوردار است، حس و حال عجیبی را به مخاطبین عاشق هری پاتر می بخشد، و به نوعی حس جادویی را به آن ها القا می کند.

طراحی ظاهری

در ابتدایی که نسخه هری پاتر ساعت هوشمند را تهیه می کنید، شاهد یک بند چرمی فوق العاده جذاب هستید، که لوگوی H به معنای هری پاتر به روی بندهای آن خودنمایی می کند. این لوگوی برجسته به صورت جذابی به روی بند چرمی وگان، با روکشی مسی و دوخت ظریف روی بند، زیبایی کلاسیک و مدرن خود را به رخ می کشد. این طراحی ایده آل همچنین در جعبه آن نیز به کار برده شده، و شاهد یک جعبه خاص با طرح آجری هستیم که طرح یک ایستگاه قطار به یاد ماندنی از پلتفرم 3 و 4 می باشد. سپس دیوار از هم جدا شده و ساعت هوشمند وان پلاس با ابهت و جذابیت منحصر به فردش ظاهر می شود. نمی توان جذابیت و زیبایی این ساعت هوشمند خاص را نادیده گرفت.

نسخه هری پاتر ساعت هوشمند

قیمت نسخه هری پاتر ساعت هوشمند

با توجه به اینکه وان پلاس طراحی ویژه و جدیدی را در ساخت این ساعت هوشمند پیاده کرده، نمی توان از آن که در کیفیت بالا منتشر شده، توقع یک قیمت بسیار پایین را داشت. قطعا وان پلاس هزینه ای را در نظر گرفته است که ارزش کیفیت و کارایی آن را داشته باشد. همچنین این ساعت اصل به نام یک شخصیت محبوب طراحی شده که هرگز نمی توان بدون هیج بهایی آن را به دست آورد. به این ترتیب قیمت این اکسسوری پوشیدنی، حدود 265 دلار تعیین شده است. البته وان پلاس این فرصت را به کسانی که قصد پیش خرید آن را دارند، داده است که بتوانند تنها با 225 دلار نسخه هری پاتر ساعت هوشمند را خریداری کنند.

این مطلب را هم ببینید
سریع ترین گوشی های هوشمند ایران

چرا ساعت هوشمند هری پاتر پر طرفدار است؟

کدام برندی تا به حال توانسته یک ساعت هوشمند جذاب و ایده آل را با طراحی یک اثر به یاد ماندنی به نام هری پاتر روانه بازار کند؟ مسلما هیچ یک. پس چطور می توان از ساعت هوشمند جذاب و خوش دستی که به روی مچ دست مانند یک الماس می درخشد را دوست نداشت. وان پلاس در طراحی نسخه هری پاتر ساعت هوشمند تمام خلاقیت و مهارت خود را به کار برده و سرانجام نیز یک طراحی منحصر به فرد جهانی شد. پس نمی توان فکر این ساعتی که هم حس اعتماد به نفس و قدرت در مهمان های لوکس را به ما هدیه می دهد، و هم هنگام ورزش و دویدن با ما همراه است را از سر بیرون کرد.

شما نیز اگر مانند من عاشق این ساعت ایده آل و خاص و یونیک شده اید؛ بهتر از فرصتی که وان پلاس در اخیتارتان قرار داده استفاده کرده و با یک هزینه پایین تر پیش فروش این ساعت را انجام دهید. هیچ برندی محصول بی نظیر خود را در یک هزینه ارزان تر پیش فروش نمی کند، ولی چون این ساعت طرفداری بی سابقه ای به دست آورد، وان پلاس این لطف را در حق مخاطبین کرد.

نتیجه گیری

ساعت هوشمند هری پاتر جدیدترین و به روزترین ساعت هوشمندی است که تنها هوشمند نیست و حس ایده آل و متفاوتی را انتقال می دهد. به همین دلیل نباید این ساعت را هیچ گونه از دست داد. ساعت هوشمند هری پاتر بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند همیشه بدرخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *