بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

نکاتی که باید درباره لنزهای هنری سیگما Sigma خیره کننده بدانید

یکی از مأموریت های اصلی سیگما کمک به عکاسان در ایجاد خاطرات روشن و بیان پیام های مهم است – و ما طرفداران بزرگ لنزهای Sigma Art در Contrastly هستیم.اشتیاق به عکاسی همچنین سیگما را وادار می کند که برای مشتریان خود چیزی جز بهترین نداشته -باشدنوآوری در سطح جهانی ، کیفیت استثنایی و عملکرد درجه یک.برای پیگیری اهداف و مأموریت های خود ،سیگما هرگز متوقف نمی شود تا راهی پیدا کند که بیان هنری را برای عکاسان راحت تر (و سرگرم کننده تر) کند. به همین دلیل است که آنها سری لنزهای  هنری معرفی کرده اند.

لنزهای هنری سیگما چیست؟

وقتی درباره هنر صحبت می کنید ، غیرممکن است که در مورد جزئیات صحبت نکنید. اگر می خواهید داستان خود را به طور کامل و دقیق بیان کنید ، کوچکترین جزئیات یک نقاشی یا هر اثر هنری اهمیت زیادی دارد. این همان چیزی است که لنزهای Art برای آن استفاده می شود. آنها لنزهایی هستند که برای تصاویری ایجاد شده اند که واضح ترین جزئیات را برای عکاس ارائه می دهند. آنها همچنین دارای دیافراگم بالاتری هستند – f/1.4 تا f/2.8.بنابراین ، در اصطلاح عکاسی خاص تر ، لنزهای هنری ، حتی با وسیع ترین دهانه ها ، وضوح صفحه کانونی فوق العاده ای را از خود نشان می دهند. سری Sigma Art تصاویری با منحصر به فرد ترین رنگ ها تولید می کند – رنگ هایی که با لنزهای دیگر مانند Canon متفاوت است.بسیاری از ویژگی های دیگر وجود دارد که Sigma Art Lenses را برای عکاسانی که می خواهند خود را به هنری ترین شکل بیان کنند ایده آل می کند.خط Sigma Art برای کمک به عکاسان برای تهیه بهترین عکس ها در نظر گرفته شده است. به همین دلیل است که این لنزها بهترین عملکرد نوری را ارائه می دهند. مهم نیست موضوع چیست ، یک اثر هنری برای شما تضمین شده است.

ویژگی های برجسته و بزرگترین نقاط فروش
جزئیات تیز
تمرکز عالی
ساخت درجه یک
وضوح صفحه کانونی را حتی در گسترده ترین دیافراگم ارائه می دهد
سازگار با لنزهای Sigma USB برای تنظیمات فوکوس میکرو
با استفاده از دستگاه A1 آزمایش شده اند (برای اطمینان از کیفیت واقعی محصول در سطح جهانی)
مقرون به صرفه تر از سایر لنزهای درجه یکعلاوه بر این ، مانند سری Contemporary و Sports ، لنزهای Art را می توان با انواع پایه های لنز پشتیبانی شده جایگزین کرد زیرا با سرویس تبدیل Mount ارائه می شود ، که توسط سایر لنزهای فوکوس خودکار ارائه نمی شود.لنزهای Sigma Art در اصل لنزهایی با دیافراگم سریع هستند که تصاویری فوق العاده شفاف تولید می کنند. آنها آنقدر تیز هستند که انگار بدون هیچ مانع بصری از نزدیک به کوچکترین جزئیات نگاه می کنید.

این مطلب را هم ببینید
تراز سفیدی چیست؟

خط هنر سیگما به دسته های زیر تقسیم می شود:

لنزهای واید
لنزهای با دیافراگم بزرگ
لنزهای ماکرو
لنزهای با زاویه فوق العاده گسترده
لنزهای چشم ماهی
لنزهای Sigma Art برای فهرست طولانی انواع عکاسی و عکس ها-از جمله پرتره ، کلان / نمای نزدیک ، منظره ، طبیعت بی جان ، زیر آب ، معماری ، تجاری ، عکاسی استودیویی و استودیویی مناسب هستند.

بهترین لنزهای هنری سیگما

عکاسانی که در جستجوی یک لنز هنری خوب و کارآمد هستند باید به موارد زیر توجه داشته باشند.Sigma 50mm f/1.4 Art
اگر می خواهید عکس های پرتره با پس زمینه نرم و خامه ای داشته باشید ، به سراغ Sigma 50mm f/1.4 Art بروید. این لنز عمق میدان بسیار کمی ایجاد می کند – با دیافراگم سریع چند برابر می شود.

لنزهای Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art یکی از بهترین لنزهای موجود است. Sigma 50mm با دیافراگم بسیار وسیع ، دارای عملکرد عالی ، بوکه زیبا ، تصاویر واضح و شیشه SLD (پراکندگی کم) است. این لنز Sigma Art برای جفت شدن با هر دوربین DSLR حرفه ای ایده آل است و اغلب برای رویدادها ، عروسی ، عکاسی پرتره و عکاسی در سفر استفاده می شود. Sigma 50mm Art Lens از USB Dock سازگار است.

Sigma 20mm f/1.4 DG HSM Art
یکی دیگر از لنزهای Sigma Art که باید از آن استفاده کنید Sigma 20mm f/1.4 DG HSM Art است. این لنز اصلی با زاویه دید فوق العاده با حداکثر دیافراگم بسیار سریع برای کسانی که بر رویدادها ، عکاسی معماری و منظره ، پرتره موقعیتی / محیطی ، عکاسی در نور داخلی یا کم نور و عکاسی نجومی تمرکز می کنند بسیار مناسب است.

Sigma 20mm دارای عملکرد استثنایی لبه به لبه است ، بنابراین تضمین می کنید که کیفیت تصویر عالی را تولید کنید. دیافراگم سریع آن (f/1.4) همچنین آن را برای عکاسی با نور کم یا محیط داخلی ایده آل می کند. کاملاً باز است ، که برای لنزهای با زاویه فوق عادی غیر معمول است. می توانید بررسی جامع ما درباره لنز Sigma 20mm Art را در اینجا بخوانید.

این مطلب را هم ببینید
دوربین ورزشی Insta360 Go 

Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art
لنز Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art یک لنز با عملکرد نوری بالا ضد گرد و غبار و پاشش است که مخصوص دوربین های مگاپیکسلی بالا طراحی شده است. بهترین ویژگی های آن شامل یک عملکرد تثبیت کننده نوری است که به حداقل رساندن لرزش دوربین و فوکوس خودکار با سرعت بالا کمک می کند.

این لنز همه کاره Art یک لنز زوم تیز با کارایی بالا و قابل اعتماد است که تقریباً برای هر رویدادی مناسب است. این برای عروسی ها و سایر مراسم رسمی مناسب است. از دیگر کاربردهای این لنز می توان به عکاسی ورزشی ، عکاسی معماری ، عکاسی پرتره ، عکاسی در سفر ، عکاسی مد و عکاسی از منظره شهری اشاره کرد. این یک لنز “هر روز” است.

Sigma 24-70mm Art همچنین بوکه ای زیبا و هنرمندانه تولید می کند.

سیگما 85mm f/1.4 DG HSM Art
یکی دیگر از لنزهای Sigma Art که برای دوربین های مگاپیکسلی بالا ایده آل است ، 85 میلی متر f/1.4 DG HSM است. چه عکاس مبتدی و چه حرفه ای باشید ، این یکی از بهترین لنزهای عکاسی پرتره است. کیفیت فشرده سازی آن استثنایی است و تنها با میزان مناسب محو کردن پس زمینه به تمرکز خوبی می انجامد.

لنز Sigma 85 میلی متری آرت باعث می شود سوژه ها به ویژه در زمینه تار ، متمایز شوند. عمق میدان کم آن عامل این امر است-و این یکی از دلایلی است که برای عکاسی پرتره ، چه در داخل خانه ، چه در محیط داخلی و چه در خارج از منزل ، مناسب است. طبق گزارش DxOMark Image Labs ، این لنز تیزترین لنز در جهان است و حتی از گرانترین لنزهای زایس نیز پیشی گرفته است.

نتیجه
برای کسانی که نمی توانند لنز سری Canon را خریداری کنند ، لنزهای Sigma Art بهترین جایگزین هستند. این لنزها تصاویری واضح تر ، دقیق تر و با رنگ منحصر به فرد نسبت به عکس های کانن تولید می کنند. حتی برای اولین بار برای عکاسان هنرهای زیبا ، لنز Sigma Art می تواند یک انتخاب عالی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *