اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی سری شیائومی 12 افشا شد

سری شیائومی ۱۲

شیائومی این برند خاص و جهانی، بار دیگر با سوپرایزی بزرگتر به میدان آمده که قرار همه مخاطبین را هیجان زده کند. این سری شیائومی به طراحی مدلی به نام سری شیائومی 12 پرداخته، که مشخصات کلیدی راجع به آن به طرز باورنکردنی فاش شده است. همچنین این طراحی نمونه بی نظیری از برند شیائومی است که مخاطبین زیادی را در صف برای رونمایی جمع کرده است.

بررسی سری شیائومی 12

نه به اینکه این برند چینی ایده آل را تا مدت ها کسی نمی شناخت، و نه به اینکه هر روز در حال یک رونمایی جدید از برند خود می باشد. شیائومی یکبار دیگر نبض فناوری را به صدا در آورد. این برند مدت ها به روی یک طراحی خاص به نام شیائومی 12 کار کرده که اکنون مشخصات کلیدی راجع به آن فاش شده است. البته این فاش شدن همچنان بدون قرض نیز نبوده، که این باعث خوش حالی مخاطبین و طرفداران دو آتیشه شیائومی شده است. به این ترتیب یکی از منایع آگاه در چین خبری را راجع به این طراحی داده که نشان می دهد سری جدید شیائومی طراحی خاص و ویژه دارد، که نمی توان ایرادی از آن گرفت. این مدل از شیائومی در اصل جای هیچ سوالی را برای مخاطبین باقی نمی گذارد.

به این ترتیب این طراحی خاص از مشخصات کلیدی و اصلی مهمی برخوردار است، که مخاطبین به دنبال دانستن آن ها هستند. شیائومی بار دیگر با منتشر کردن تعدادی از مشخصات فنی و اصلی این گوشی، قلب تپندگان را به صدا در آورد، که نمی توان مانعی بر این همه محبوبیت شد. این محصول ویژه و خاص، از مهم ترین مشخصات اصلی برخوردار است، که در این مقاله می خواهیم راجع به آن ها اطلاعات لازم را به دست آوریم. به این صورت برای اطلاع از این مشخصات کلیدی مهم، در رابطه با سری شیائومی 12 ما را دنبال کنید.

مشخصات کلیدی سری شیائومی 12

نمی توان گفت که سری جدید طراحی شیائومی از چه نوع مشخصاتی برخوردار است، زیرا این گوشی نمونه ای از طراحی جدید به حساب می آید که می توان انتظار هر چیزی را از آن داشت. به همین دلیل هیچ حدس و گمانی در رابطه با آن وجود ندارد و تنها باید این مشخصات را دنبال کرد. البته مطمئنم که شیائومی همه مخاطبین را شگفت زده خواهد کرد. این جزئیات کلیدی به شرح زیر می باشد:

این مطلب را هم ببینید
هدفون بی ‌سیم ایکس ‌باکس معرفی شد

سری شیائومی ۱۲

ظاهر و بدنه

آنطور که این آگاه ساز در چین منتشر شده، شیائومی 12 از یک طراحی خاص در بدنه و ظاهر برخوردار است. این طراحی تا حدودی شبیه به دستگاه های Civi می باشد، که در پنل جلویی آن از یک نمایشگر خمیده با حاشیه بسیار باریک برخوردار است. همچنین دارای پوشش سرامیکی می باشد، که نمی توان از زیبایی و جذابیت آن گذشت. در اصل جذابیت و طراحی بی نقص این گوشی به پوشش سرامیکی آن وابسته است. این طراحی در ظاهر و بدنه، در اصل ظرافت، بافت نرم و یکپارچه ای را ایجاد می کند، که هرگز مانند آن را در پوشش های شیشه ای نخواهیم دید.

نمایشگر

در نمایشگر ایده آل این گوشی، می توان به اسنپ دراگون 898 اشاره کرد، که از نمایشگر LTPO بهره مند می باشد. همچنین نرخ تازه سازی نمایشگر آن تا 120 هرتز تغییر پیدا کرده است. این ویژگی باعث شده تا نمایشگر به صورت خودکار قابل تنظیم شدن داشته باشد، به صورتی که در زمانی که کاربر مشغول بازی کردن می باشد، نمایشگر به صورت خودکار به روی120 هرتز تنظیم می شود. همچنین در زمان کار با شبکه های اجتماعی، این
به صورت چشم گیری کاهش پیدا می کند. این تغییرات باعث کاهش میزان مصرف باتری می شود.

باتری

چیزی که در رابطه با این مشخصات کلیدی و اصلی سری شیائومی 12 منتشر شده، این که این گوشی از یک باتری 4700 میلی آمپر بر ساعت تشکیل شده است، که گفته شده این باتری نسخه بسیار قدرتمندی است که ممکن تا 5000 هزار میلی آمپر نیز باشد. همچنین قابلیت شارژر سریع در این باتری وجود دارد و از عمر طولانی مدتی برخوردار می باشد. شیائومی در ساخت این گوشی به نوعی گل کاشته است.

سری شیائومی ۱۲

دوربین

آیتم مهم دیگر در سری 12 شیائومی، دوربین است که این برند در طراحی دوربین نقش زیادی را بازی کرده است. این گوشی از یک دوربین 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، و دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی دیگری نیز می باشد که از یک وضوح تصویر زنده و عالی و تصویر برداری 1920 فریم بر ثانیه بهره مند است. به این ترتیب شیائومی این امکان را برای مخاطبین فراهم کرده تا آن ها بتوانند جذاب ترین تصاویر را از خود و عزیزانشان بسازند. از سوپرایزهای این برند، وجود یک دوربین سلفی در روزنه گوشه سمت جپ بالای دستگاه می باشد که از یک کیفیت بی نظیر برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ AW2521HF الین ور رونمایی شد

زمان رونمایی از سری شیائومی 12 چه زمانی است؟

بهتر بدانید با این وجود که شیائومی مخاطبین زیادی را در صف انتظار نگه داشته تا تنها یک رونمایی ساده از این گوشی نشان دهد، ولی باز هم هنوز خبر دقیقی در رابطه با زمان رونمایی و عرضه این گوشی فاش نشده است. به این ترتیب فعلا باید صبر کنیم و منتظر زمان رونمایی از این محصول جذاب و شگفت انگیز سری شیائومی 12 باشیم. همچنین شیائومی بر خلاف سری های پیش، هنوز قیمتی را به صورت حدودی برای این گوشی در نظر نگفته است. عده ای می گویند شاید قرار با یک قیمت بالا این محصول خود را منتشر کند، یا نه ممکن که هزینه و قیمت مناسب و ارزنده ای را در نظر بگیرد. در هر صورت نمی توان راجع به این تصمیم درستی گرفت. ولی می توان تا زمانی رونمایی از آن صبر کرد. بالاخره روزی انتظارها به پایان می رسد.

نتیجه گیری

شیائومی به طراحی و ارائه هر محصولی که بپردازد، خاص و ویژه است. در طراحی سری شیائومی 12 نیز تا جایی که پیداست، جای هیچ سوالی را باقی نگذاشته، و توانسته یک محصول بی نقص و با طراحی کامل را ارائه دهد. این برند به حدی از محبوبیت رسیده که اکنون میلیون ها نفر منتظر رونمایی از این گوشی جذاب هستند. به این ترتیب هر هزینه ای که برای آن در نظر گرفته شود، ارزش اینکه آن را از آن خود کنید را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *