ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

چگونگی تماشای لایو اینستاگرام در کامپیوتر

تماشای لایو اینستاگرام در کامپیوتر

live اینستاگرام یک ویژگی در استوری اینستاگرام است که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای زنده برای فالوورهای خود پخش نمایند. این ویدیوها در زمان واقعی در حالی که به طور زنده در حال ضبط است قابل مشاهده می باشند. در روزهای قرنطینه به علت شیوع ویروس کرونا ، استفاده از این قابلیت اینستاگرام در میان کاربران آن رواج زیادی پیدا کرده است. اگر خواستار تماشای لایو اینستاگرام در کامپیوتر هستید ، این مطلب را بخوانید تا نحوه انجام این کار را یاد بگیرید.

روش های تماشای لایو اینستاگرام در کامپیوتر

افزونه IG Stories for Instagram

در مک و پی سی گزینه‌ها برای تماشای لایو اینستاگرام در کامپیوتر محدودند. اما به هر حال محدودیت به معنای غیرممکن بودن نیست. خوشبختانه یک افزونه مرورگر فوق‌العاده هست که می‌تواند امکان تماشای لایو اینستاگرام در کامپیوتر را برایتان فراهم کند. این افزونه IG Stories for Instagram نام دارد.

این مطلب را هم ببینید
روش های حل مشکل باز نشدن استور ویندوز 10

با این افزونه رایگان و کاربردی، نه تنها می توانید لایوهای اینستاگرام را در رایانه ببینید بلکه می‌توانید لایوهایی که تمام شده را هم دانلود کنید. امکان تماشای استوری‌‌ها هم از دیگر امکانات این افزونه به شمار می‌آید.

کار با IG Stories for Instagram

  1. افزونه را از کروم استور دانلود و نصب کنید.
  2. در مرحله بعد از طریق آدرس www.instagram.com در مرورگر وارد حساب اینستاگرامی‌تان شوید.
  3. از بالای صفحه روی آیکن افزونه کلیک کنید.
  4. گزینه Go to IG Stories را انتخاب کنید.
  5. به محض این کار وارد نسخه افزونه‌ای صفحه اینستاگرام خود می‌شوید.

با وارد شدن به این صفحه گزینه‌‌های زیر را در نوار جستجوی خود می‌بینید:

  • Friends
  • Location
  • Search
  • Upload

بخش Friends جایی است که می‌توانید در آن آخرین تصاویر و ویدیوهای پست شده در استوری دوستان‌تان را ببینید. اگر دوستی مشغول لایو استریم باشد، آیکن Live را کنار نام کاربری‌اش می‌بینید. برای تماشای لایو روی آن اشاره کنید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین نرم افزار‌های رایگان جایگزین آفیس

استفاده از وبسایت Loola.tv

اگر استفاده از افزونه ای که معرفی کردیم برایتان رضایت بخش نبود ، می توانید از وبسایت Loola.tv استفاده کنید. مهم‌تر از تماشای لایو، امکان استریم زنده از رایانه در چندین پلتفرم اجتماعی را هم خواهید داشت. البته باید توجه داشته باشید که Loola.tv در اصل برای تولیدکنندگان محتوا طراحی شده نه کاربر عادی. به طور مثال در استفاده از نسخه رایگان فقط می‌توانید 180 دقیقه به استریم بپردازید یا لایوها را تماشا کنید و برای بعد از آن نیازمند پرداخت هزینه هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *