مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

چگونگی نصب پلاگین در پریمیر (Adobe Premiere)

نصب پلاگین در پریمیر

 نرم افزار پریمیر قدیمی ترین و بهترین نرم افزار دیداری و شنیداری دیجیتال میباشد و برای کارهایی از قبیل تدوین و ویرایش ویدیو و فیلم ، همچنین جلوه های ویژه استفاده میشود. برای این نرم افزار پلاگین های زیادی طراحی شده اند که امکانات فوق العاده ای را به آن اضافه می کنند. از این رو در این بخش میخواهیم نحوه نصب پلاگین در پریمیر به شما عزیزان آموزش دهیم.

نصب پلاگین در پریمیر

روش نصب پلاگین در پریمیر در دو سیستم عامل مک و ویندوز تا حد زیادی مشابه است. برخی از پلاگین ها دارای فایل نصبی تحت عنوان Installer هستند که با کلیک بر روی آنها میتوانید آنان را نصب کنید. طریقه نصب هم همانند نصب نرم افزار های معمولی است. اما گاهی اوقات ممکن است یک پلاگین دارای فایل نصبی نباشد یا به هر علتی نتوانید آن را به روشی که گفته شد نصب نمایید. در این حالت برای نصب آن باید پوشه‌ی پلاگین مورد نظر را به پوشه پلاگین ها در مسیر اصلی Adobe Premiere منتقل کنید که این مسیر بسته به نوع سیستم عامل شما متفاوت است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 در ویندوز

آموزش نصب پریست در پریمیر Premiere

ابتدا نرم افزار پریمیر را باز کنید. سپس از نوار بالا بر رروی Effects کلیک کنید. از پنجره Effects بر روی Presets کلیک راست کرده و گزینه Import Presets را انتخاب کنید. در این مرحله می بایست به مسیر پریست مورد نظر رفته و آن را انتخاب کنید و سپس Open را بزنید. حالا مشاهده می کنید که پریست های مورد نظر به Presets در پریمیر اضافه شده اند. برای استفاده از آنها باید پریست مورد نظر را بر روی تایم لاین مورد نظر خود درگ (Drag And Drop) کنید.

آموزش نصب پلاگین ترانزیشن Motion Array در پریمیر

برای دانلود و نصب پلاگین های Motion Array ابتدا باید به صفحه اصلی Motion Array رفته و سپس بر روی Download Now کلیک کنید تا پلاگین به طور کامل دریافت شود. پوشه دانلودی را باز کنید و متناسب با سیستم عامل خود مسیر رسیدن به فایل Installer را طی کنید. بر روی آن دوبار کلیک کرده تا پنجره نصب پلاگین باز شود. Next را زده و سپس نسخه پریمیر خود را انتخاب کنید تا پلاگین بر روی Premiere شما نصب شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی کیبورد (صفحه کلید) و چگونگی اتصال آن به کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *