آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت آنالوگ سانترال پاناسونیک KX-TDA0174

KX-TDA0174

کارت آنالوگ سانترال پاناسونیک KX-TDA0174 از جمله کارت های سری  TDA شرکت پاناسونیک است که می تواند امکانات مناسبی به دستگاه های سانترال اضافه نماید. برای اینکه بتوانیم از امکانات کارت سانترال  tda0174 بر روی دستگاه های سانترال استفاده نماییم باید آگاهی کامل داشته باشیم که این کارت قابلیت نصب روی دستگاه های سانترال پاناسونیک پر  ظرفیت TDA 100/200 و TDE 100/200 را دارد.

اگر از این دستگاه ها در محیط کاری و اداری خود بهره مند هستید می توانید به راحتی با نصب کارت سانترال  tda0174 امکانات ارتباطی خطوط داخلی آنالوگ این دستگاه ها را افزایش دهید. با نصب این کارت ۱۶ خط داخلی آنالوگ به قابلیت های ارتباطی دستگاه های بالا اضافه می شود. این ویژگی باعث می شود تا بتوانیم از تلفن های آنالوگ (بی سیم و با سیم) برای راه اندازی این خطوط استفاده نماییم. یکی دیگر از امکانات کارت سانترال  tda0174 پشتیبانی این کارت از دو پورت PFT است که باعث می شود در هنگام قطع عملکرد دستگاه سانترال بتوانیم خطوطی که به آن ها بیشترین نیاز را داریم فعال نماییم و از امکانات آن ها استفاده نماییم.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 و  KX-NT551

کالر آی دی ( Caller ID )

کارت داخلی SLC 16  که دارای ۱۶ داخلی آنالوگ هست، بطور اولیه Caller ID ندارد و در صورتیکه بخواهید Caller ID را فعال سازید باید از کارت کالر آیدی استفاده کنید. مهمترین تفاوت کارت ۰۱۷۷ با ۰۱۷۴ ، وجود کالر آی دی پیش فرض در کارت ۰۱۷۷ است. کارت داخلی ۰۱۷۴ دارای خروجی ۱۶ داخلی آنالوگ هست که انتقال خطوط داخلی به پست اصلی توسط کابل جک ۱۶ زوجی انجام می شود.

مشخصات کارت آنالوگ سانترال پاناسونیک KX-TDA0174

  •  ۱۶ خط داخلی آنالوگ
  • اشغال یک اسلات از فضای دستگاه
  • قابلیت اتصال به سری TDA  دارد به جز سری TDA600
  • قابلیت اتصال به سری TDE  دارد به جز سری TDE600
  • پشتیبانی  از دو پورت PFT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *