آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت داخلی هایبرید KX-TDA0170

KX-TDA0170

کارت داخلی هایبرید KX-TDA0170 اگر به دنبال استفاده از کارتی هستید که بتوانید با آن تمامی امکانات مختلف را با هم داشته و به راحتی امکانات ارتباطی دستگاه سانترال خود را بالا ببرید حتما از کارت سانترال tda0170 استفاده نمایید. این کارت جزء کارت های افزایشی شرکت پاناسونیک است که به واسطه ی ارائه امکانات مناسب و بالا بردن کیفیت ارتباطی دستگاه های سانترال توانسته است جایگاه خوبی در میان مشتریان به دست آورده و در بین محصولات پر فروش این شرکت قرار بگیرد.

بررسی امکانات کارت سانترال tda0170

برای اینکه بتوانید آگاهی خوبی از امکانات کارت سانترال tda0170 به دست آورده و در هنگام خرید این کارت انتخاب مطمئن تری داشته باشید حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید. با نصب این کارت بر روی دستگاه های سانترال می توان از ۸ داخلی جدید بر روی دستگاه های سانترال مورد نظر استفاده نمود. این خطوط اضافه شده از نوع هایبرید هستند که باعث می شوند تا بتوان به راحتی از تلفن های مختلف دیجیتال، آنالوگ و هایبرید برای پاسخگویی به این خطوط و استفاده از امکانات مختلف آن ها بهره مند شد. کارت سانترال tda0170 بر روی دستگاه های سانترال پر ظرفیت سری tde و tda از جمله دستگاه های TDE 100/200/600 TDA 200/600 قابل نصب بوده و باعث بالا رفتن عملکرد و کارایی آن ها در محیط های مختلف می شود.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت مهم سانترال پاناسونیک NS1000

راه اندازی تلفن های هایبرید و تفاوت گوشی های هایبرید با گوشی های دیجیتال

تلفن های هایبرید بر روی زوج سیم های مخابراتی مانند تلفن های دیجیتال فعال می شوند که هر تلفن هایبرید دو زوج سیم را اشغال می کند. یک زوج سیم برای بوق و یک زوج سیم برای انتقال دیتا استفاده می شود. تفاوت اصلی گوشی های دیجیتال با گوشی های هایبرید بیشتر مربوط به نوع سیم بندی زوج سیم مخابراتی است که گوشی های دیجیتال را می توان با یک زوج سیم راه اندازی کنیم و همچنین با استفاده از قابلیت DXDP می توانیم یک عدد گوشی دیجیتال دیگر را هم ارتباط دهیم این در حالی است که برای راه اندازی گوشی هایبرید باید دو زوج سیم را به یک گوشی اختصاص دهیم ، پس می توانیم نتیجه بگیریم که برای راه اندازی گوشی های دیجیتال به زوج سیم های مخابراتی بسیار کمتری نیاز است .

 

راه اندازی کارت هایبرید ۰۱۷۰ سانترال پاناسونیک

کارت هایبرید ۰۱۷۰ را می توان در دو حالت راه اندازی کرد:

  • حالت اول می توان آن را برای فعال سازی ۸ داخلی هایبرید مانند تلفن ۷۷۳۰ پاناسونیک استفاده کرد
  • حالت دوم، به منظور استفاده بهتر می توان با تغییر نرم افزاری پورت های کارت ، کارت ۸ پورت هایبرید را برای ۸ داخلی دیجیتال و ۸ داخلی آنالوگ استفاده نمود و اگر از DXDP داخلی های دیجیتال استفاده کنیم، می توانیم با هر یک از کارت های هایبرید ۸ پورت ، ۱۶ داخلی دیجیتال و ۸ داخلی آنالوگ را راه اندازی نماییم.
این مطلب را هم ببینید
کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک KX-TDA0189

کانکتور ارتباطی کارت سانترال ۰۱۷۰

کارت ۰۱۷۰ یا همان کارت DHLC 8 هم از کابل جک ۱۶ زوجی برای انتقال داخلی ها به پست مخابراتی استفاده می شود، البته باید توجه داشته باشید که کارت هایبرید دارای کابل جک مخصوص است و بهتر است که از کابل جک هایبرید برای این منظور استفاده کنید.

 

مشخصات کارت داخلی هایبرید KX-TDA0170

  • ۸ پورت DHLC8
  • کارت داخلی ۸ پورت هایبرید
  • پورت آنالوگ ,پورت دیجیتال,پورت هایبرید
  • نیازمند فضای خالی در سانترال
  • پشتیبانی چراغ پیغام درخط آنالوگ
  • پشتیبانی صفحه نمایشگر در خط آنالوگ
  • با قابلیت راه اندازی ۱۶ داخلی دیجیتال و ۸ داخلی آنالوگ بطور همزمان
  • ۲ پورت PFT
  • قابل استفاده در باکس سری TDA بجز TDA100D
  • قابل استفاده در باکس سری TDE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *