آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت داخلی سانترال پاناسونیک KX-TDA0177

KX-TDA0177

کارت داخلی سانترال پاناسونیک KX-TDA0177 اگر می خواهید از یکی از کارت های سانترال با امکانات بالا استفاده کنید حتما به سراغ کارت سانترال tda0177 بروید. کارت سانترال tda0177 یکی از کارت های افزایشی دستگاه های سانترال است که می تواند باعث ارتقاء امکانات دستگاه سانترال شود. این کارت باید در مکان های مشخص شده بر روی اسلات های دستگاه سانترال نصب می شود. با نصب این کارت به صورت پیش فرض قابلیت کالر آیدی روی دستگاه سانترال برای خطوط اضافه شده ایجاد می شود و می تواند مشتریان را از خرید کارت کالر آیدی به صورت جداگانه بی نیاز کند.

ارتباط این کارت با پست اصلی مخابرات از طریق کابل جک ۱۶ زوجی مانند کارت ۰۱۷۴ ، برقرار خواهد شد. در واقع ۱۶ بوق داخلی آنالوگ توسط ۱۶ زوج سیم به MDF انتقال خواهند یافت.

این مطلب را هم ببینید
کارت خطوط شهری پاناسونیک

بررسی ویژگی های کارت سانترال tda0177

برای اینکه بتوانیم از ویژگی های کارت سانترال tda0177 بر روی دستگاه های سانترال استفاده نماییم ابتدا باید این کارت را بر روی دستگاه های پر ظرفیت سانترال سری TDE 100/200 و TDA 100/200 نصب نماییم.برخی از کسب و کارهای کوچکی که از این دستگاه ها در محل کاری خود استفاده می نمایند می توانند در صورت توسعه کسب و کار خود و پیشرفت مناسب در کار برای برقراری خطوط داخلی بیشتر از این کارت استفاده نمایند. نصب و اتصال این کارت به بدنه ی دستگاه های سانترال باعث می شود تا ظرفیت خطوط داخلی آنالوگ این دستگاه ها به تعداد ۱۶ عدد افزایش یابد.دو پورت PFT بر روی این کارت باعث می شود تا در هنگام بروز مشکلات مختلف برای دستگاه سانترال و قطع خدمات آن به راحتی با راه اندازی خطوط اضطراری از طریق این دو پورت از امکانات آن ها استفاده نمود.

این مطلب را هم ببینید
تلفن تحت شبکه پاناسونیک

 

مشخصات کارت داخلی سانترال پاناسونیک KX-TDA0177

  • ۱۶ کانال داخلی آنالوگ همراه با آیدی CSLC16
  • قابل استفاده در باکس TDA100 / TDE100 پاناسونیک
  • قابل استفاده در باکس TDE200 / TDA200 پاناسونیک
  • اشغال یک اسلات از فضای دستگاه
  • پشتیبانی از خطوط آنالوگ
  • پشتیبانی از نمایشگر شماره
  • پشتیبانی صفحه نمایشگر در خطوط آنالوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *