اخبار تکنولوژی

کانسپت ام جی مِیز معرفی شد، خودرویی مهیج برای گیمرها

کانسپت ام جی مِیز

فکر می کنم دوران قرنطینه در زمان شیوع ویروس کرونا برای بسیاری از برندهای تولیدکننده مانند شرکت ام جی یک فرصت عالی برای ابداع ماجراجویی های جدید بود. این شرکت به نوعی از این زمان استفاده کرده و به فکر رونمایی از یک کانسپت جدید افتاده است. در واقع این کانسپت مِیز نام دارد، که ام جی یک خودروی برقی بسیار مهیج و جذاب را به نام کانسپت ام جی مِیز  به نمایش می گذارد.

معرفی کانسپت ام جی مِیز

ام جی با طراحی بی نظیر این محصول خاص و منحصر به فرد، در واقع یک خودروی هیجان انگیز و جدید را برای گیمرها تولید کرد، که به گفته خودش طراحی آن برگرفته از بازی های ویدویی می باشد. تصور اینکه یک خوردو برقی بتواند از یک بازی ویدیویی برگرفته شود، اندکی سخت است، شما تصور کنید که خودرو هایی که درون بازی وجود دارند، واقعی شده و در مقابل شما ظاهر شوند. این در عین حال اندکی عجیب و در عین حال هیجان انگیز به نظر می رسد. ام جی با طراحی و تولید این محصول خاص شعار اینکه بازی، اکتشاف و ماجراجویی مهم هستند را مورد توجه قرار داد. طراحی و ساختار کانسپت ام جی مِیز در اصل کاملا شبیه به یک بازی ویدیویی است، مخصوصا کیس ها و سیستم های مخصوص گیمینگ را در ذهن روشن می کند.

همچنین جذابیت قسمت های شیشه ای بدنه، سبک نورپردازی داخلی آن که کاملا شبیه به یک بازی کامپیوتری طراحی شده اصلا نیاز تعریف و تمجید ندارد، زیرا فوق العاده است. ام جی در واقع کاری کرده که با نگاه کردن به این کانسپت تصور کنید در دنیای بازی هستید و در یک بازی ویدیویی مهیج غرق شده اید، و این واقعا هیجان انگیز و غیرقابل باور است. علاوه بر موارد ذکر شده جذابی که در طراحی آن به کار رفته، می توان به موتورهای برقی و باتری های قابل تعویض آن به سبک- and – play   plug اشاره کرد. وجود چند فن نیز مشابه فن های خنک کننده کارت گرافیک و پردازنده در زیر پوسته آن طراحی کانسپت را کامل می کند.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر ZenScreen MB14AC ایسوس رونمایی شد

کانسپت ام جی مِیز

مشخصات کانسپت ام جی مِیز

این خوردروی مهیج، به صورت کره ای و انگلیسی ساخته شده، که دارای پیکره ایرودینامیک می باشد. همچنین فاصله چرخ های آن با سپر جلو و عقب در کمترین میزان ممکن قرار گرفته، و دماغه و پشت آن ساختار پیچیدهای  دارد، که با رینگ های بزرگ و غیر متعارف در کل یک سیستم کانسپت ام جی مِیز ایده آل را رونمایی کرده است، که نمی توان از آن چشم برداشت. جذابیت این خودروی در عین حال واقعی و کامپیوتری، قابل توصیف کردنی نیست، زیرا تنها باید آن را از نزدیک ببیند و لمسش کنید، آن وقت باورتان می شود که این خودرو واقعا از درون بازی های ویدیویی پر در آورده و به بیرون آمده است.

یکی دیگر از مشخصات اصلی کانسپت تولید شده در ام جی، می توان به این اشاره کرد که در آن خبری از درهای خودرو نیست، و به جای آن از یک پوشش پلی کربناتی یکپارچه و هماهنگ طراحی شده که این پوشش همزمان ایفا کننده نقش سقف و شیشه جلو نیز می باشد. همچنین تازه جذابیت ماجرا به این می رسد که سقف آن به همراه شیشه رو به جلو به بالا باز شده، و صندلی های خوش استایل و جذاب آن نمایان می شود. در این طراحی، ظرفیت حمل دو سرنشین قرار داده شده، و صندلی های جذاب آن از نوع مرسوم جاذبه صفر می باشند. جنس چارچه های صندلی از یک کیفیت ایده آل می باشد، که در ترکیبی از رنگ صورتی و بنفش خودنمایی می کند. این کانسپت ام جی مِیز قدرت چشم برداشتن را از شما می گیرد، و نمی توانید حتی سر برگردانید.

کانسپت ام جی مِیز

ورود به دنیای کانسپت ام جی مِیز

گیمرهای واقعی زمانیکه مشغول شروع یک بازی ویدیویی میشوند، هیچ کس قادر نیست آنها را از اعماق ویدیو بیرون بکشد، انگار که آنها در یک دنیای واقعی مشغول به بازی هستند، به نوعی آرزوی همه گیمرها این بود که می توانستند بازی ها را به چشم خود ببینند و لمس کنند، آن ها نمی دانستند که قرار روزی این آرزوی آنها توسط شرکت ام جی برآورده شود. کانسپت ام جی مِیز، طراحی خارق العاده از بازی های ویدیویی است که شما را وارد یک دنیای مهیج می نماید. میز دراصل به راننده و سرنشین اجازه میدهد تا تجربه یک بازی در دنیای واقعی را تجربه کنند.

این مطلب را هم ببینید
اپل قابلیت tap to pay را برای جا به جایی مستقیم پول میان آیفون ها معرفی کرد

نحوه شروع بازی اینگونه است که سطوح داخلی خودرو در زیباترین شکل به یک نمایشگر بزرگ تبدیل شده و شما را در ترکیبی از دنیای مجازی و واقعیت قرار میدهد، طوری که خودتان شک میکنید این بازی واقعیت است یا توهمی بیش نیست، یا فکر میکنید در اعماق یک بازی ویدیویی غرق شده اید که به شدت این شرایط را دوست دارید و اصلا دلتان نمیخواهد کسی شما را از آن بیرون بکشد. کانسپت ام جی مِیز توسط این کارخانه به صورت یک ایده رونمایی شده و زمانیکه مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرد، هنوز خبری از تاریخ تولید و عرضه آن منتشر نکرده. ام جی همچنان کاربران علاقه مند به میز را در آب نمک نگه داشته و به آنها قولی بابت تاریخ انتشار آن نداده است.

نتیجه گیری

ولی تصور نمی کنم که رویای هیجان انگیزی که ام جی برای گیمرها ساخته، خراب شود و این ایده فوق العاده مهیج بالاخره یک روزی به دست تولید داده می شود؛ و مخاظبین خود را هیجان زده می کند، به نوعی که قلب آن ها به تپش می افتد. هیجان رسیدن چنین روزی وصف نشدنی است، و نمی توان آن را توضیح داد. کانسپت ام جی مِیز رویایی است که به حقیقت می پیوندند، تنها نباید امیدمان را از دست بدهیم.

محقق کردن رویای مانند میز، چزی نیست که توسط هر برند تولید کننده ای قابل انجام باشد. به همین دلیل نباید از آن دست بکشید، و مطمئن باشید که روزی را خواهید دید که ام جی در حال رونمایی از خودروی مهیج و جذاب میز است، و آن روز قطعا همین نزدیکی هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *