اخبار تکنولوژی

کیبورد Samsung Smart Keyboard Trio 500 معرفی شد

کیبورد Samsung Smart Keyboard Trio 500

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. کیبورد Samsung Smart Keyboard Trio 500 محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و از حالت DeX پشتیبانی می‌کند.

کیبورد Samsung Smart Keyboard Trio 500

سامسونگ در سکوت خبری صفحه‌کلید بی‌سیم جدیدی به نام اسمارت کیبورد ترایو ۵۰۰ (Samsung Smart Keyboard Trio 500) معرفی کرده است. براساس اطلاعات فروشگاه رسمی سامسونگ، با صفحه‌کلید بی‌سیم جمع‌و‌جوری مواجه هستیم که طراحی‌اش به صفحه‌کلیدهایی نظیر مجیک‌ کیبورد اپل بسیار شبیه است.

صفحه‌کلید جدید از میانبر DeX بهره می‌گیرد تا امکان استفاده از رابط شبه‌دسکتاپِ آن با گوشی‌های سازگار سامسونگ وجود داشته باشد. DeX از زمان عرضه‌ی گوشی گلکسی S8 در سال ۲۰۱۷ تاکنون، دردسترس قرار دارد و امکان می‌دهد به شماری از اپلیکیشن‌های گوشی‌ها یا تبلت‌های سامسونگ در رابطی پنجره‌ای شبیه کامپیوترهای دسکتاپ دسترسی پیدا کنید.  DeX به‌مرورزمان بهبودهایی تجربه کرده؛ اما هنوز نتوانسته است جایگزین مناسبی برای دسکتاپ باشد. اضافه‌کردن صفحه‌کلید ویژه به مجموعه‌ی DeX شاید نتواند شرایط را چندان دستخوش تغییر کند؛ ولی قدم مثبت شرکت کره‌ای به‌حساب می‌آید.

این مطلب را هم ببینید
مایکروسافت سرفیس هدفون 2 با عمر باتری بهتر رونمایی شد

صفحه‌کلید Smart Keyboard Trio 500 به‌غیر از DeX مشخصه‌های مهم دیگری نیز دارد. در این صفحه‌کلید، از کلیدهای میان‌بر شخصی‌سازی‌شدنی استفاده شده تا اپلیکیشن‌های محبوب خود را بتوانید سریعا باز کنید. البته این قابلیت صرفا با آن دسته از گوشی‌های سامسونگ مجهز به One UI 3.1 وان و به‌روزرسانی مارس ۲۰۲۱ یا نسخه‌های بعد سازگاری است.

صفحه‌کلید سامسونگ را می‌توان با حداکثر سه دستگاه جفت کرد و با استفاده از کلید میان‌بر در بین دستگاه‌ها جابه‌جا شد. صفحه‌کلید بی‌سیم سامسونگ انرژی‌اش را از باتری نیم‌قلمی (AAA) دریافت می‌کند و این یعنی احتمالا Smart Keyboard Trio 500 شارژکردنی نیست. سامسونگ فعلا قیمت و تاریخ عرضه‌ی صفحه‌کلید بی‌سیم DeX را اعلام نکرده است. احتمالا در بخش جدید مراسم آنپکد در ۲۸ آوریل ۲۰۲۱ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) جزئیات بیشتری درباره‌ی صفحه‌کلید Smart Keyboard Trio 500 خواهیم فهمید.

این مطلب را هم ببینید
گلکسی تب S8 اولترا با ناچ نمایشگر از راه رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *