مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

گلکسی بادز لایو سامسونگ رونمایی شد

گلکسی بادز لایو سامسونگ

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده ‌است. این کمپانی روز گذشته در طی مراسم  رونمایی محصولات جدیدش که مهم‌ترین آن گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا بودند ،گلکسی بادز لایو سامسونگ را نیز رونمایی کرد.

گلکسی بادز لایو سامسونگ

ایربادز جدید سامسونگ که محصولی کاملا بی‌سیم است، از فناوری حذف نویز محیطی فعال بهره می‌برد. سامسونگ اعلام کرده است محصول جدیدش از ششم اوت، یعنی فردا ، در رنگ‌های مشکی، برنزی و سفید راهی بازار خواهد شد.

نکته‌ای که در اولین نگاه جلب توجه می‌کند، طراحی ظاهری غیرمتعارف گلکسی بادز لایو است. برخلاف بسیاری از ایربازدهای موجود در بازار، از توگوشی‌های همیشگی خبری نیست؛ ا‌ز این ‌رو ، به‌نظر می‌رسد فناوری حذف نویز محیطی فعال سامسونگ متفاوت از چیزی است که در سایر مدل‌ها نظیر ایرپادز پرو اپل و ایربادز 1000XM3 سونی دیده‌ایم. سامسونگ اعلام کرده است گلکسی بادز لایو را به‌گونه‌ای طراحی کرده که صداها با فرکانس بسیار کم نظیر صدای کابین هواپیما یا صدای قطار را حذف کنند و می‌توان صداهای دیگر را به‌راحتی شنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش خاکستری کردن سطرها در اکسل بصورت یکی در میان

این محصول از مد Game هم پشتیبانی می‌کند که به کاهش تأخیر در بازی‌ها منجر خواهد شد. سامسونگ شارژدهی این مدل را با گوش دادن به موزیک ۶.۵ ساعت و با فعال بودن حذف نویز فعال ۴.۵ ساعت اعلام کرده است. به کمک کیس شارژ ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود، شارژدهی این محصول تا ۲۸ ساعت افزایش خواهد یافت.

به گفته سامسونگ با ۵ دقیقه شارژ کردن بادز لایو می‌توان تا ۱ ساعت از آن استفاده کرد. این مدل همچنین از شارژ بیسیم پشتیبانی کرده و با تمام شارژرهای Qi سازگار است. وزن هر کدام از ایربادها ۵.۶ گرم بوده و به باتری ۶۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند.

سامسونگ اعلام کرده ایربادر جدیدش را با برچسب قیمت ۱۶۹٫۹۹ دلاری راهی بازار خواهد کرد

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ اسپکتر x360 14 اچ پی رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *