اخبار تکنولوژی

گوشی تاشوی هواوی p50

گوشی تاشوی هواوی

امروز می خواهیم درباره ی گوشی تاشوی هواوی صحبت کنیم. هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند، بیشترین تأکید را بر بودجه موجود و الزامات فنی داریم. در ابتدا، به نظر می رسد انتخاب آسانی باشد، اما معمولاً سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. چه چیزی را انتخاب کنیم؟ چگونه انتخاب کنیم؟ در واقع ما پس از مقایسه گزینه ها انتخاب می کنیم. آیا می خواهید انتخاب درستی داشته باشید؟ سپس اجازه دهید نگاهی به این 7 نقطه مقایسه اصلی بیندازیم که به شما در تصمیم گیری کمک می کند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی گوشی تاشوی هواوی بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت این مدل گوشی

بدون شک یکی از مهمترین نکات برای خریدار است. هیچ کس نمی خواهد برای یک وسیله بی فایده و مشکل دار پول هدر دهد یا هزینه کمتری بپردازد. هنگام خرید گوشی هوشمند، مردم قیمتی را در نظر می گیرند که گاهی اوقات بر اساس محبوبیت برند محاسبه می شود. به نظر می رسد که قیمت یک گوشی هوشمند لزوما تضمین کننده کیفیت بالا نیست و بالعکس. برای نشان دادن، بیایید دو مدل رقیب را با هم مقایسه کنیم. به عنوان مثال، قیمت Huawei P8 نزدیک به 499 یورو است، کمی بیشتر از نیمی از قیمت Samsung C6 Edge.

گوشی تاشوی هواوی

همه ما می خواهیم منحصر به فرد و متفاوت باشیم. برخی از افراد ترجیح می‌دهند گوشی هوشمند مشابهی با دوستان خود داشته باشند، و برخی دیگر می‌خواهند دستگاهی متمایز داشته باشند. این نکته در هنگام تصمیم گیری نهایی نیز از اهمیت حیاتی برخوردار است.

هوآوی دائماً روی کامل کردن پلتفرم اندروید کار می کند. هوآوی دارای رابط ویژه ای به نام Emotion است که نسخه بهبود یافته اندروید گوگل است. در این بین پلتفرم اندروید گوشی های هوشمند سامسونگ دستخوش بهینه سازی یا تغییر چندانی نشده است. بنابراین گوشی تاشوی هواوی بسیار محبوب است.

نور زیاد صفحه نمایش

یک دوربین خوب نور زیادی را می گیرد. بسیاری از افراد بر اساس قابلیت ها و کیفیت دوربین، گوشی هوشمند را انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر اصلاً توجه زیادی به در دسترس بودن یک دوربین ندارند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور CB342CKC OmegaLine ایسر معرفی شد

بیایید چند نمونه را مشاهده کنیم. دوربین هواوی P9 270 درصد نور بیشتری نسبت به آیفون 6 اس و 90 درصد بیشتر از دوربین گلکسی اس 7 می گیرد.

عرض هواوی P9 تنها 7 میلی متر است. این مدل از هر دو آیفون 6 اس و سامسونگ گلکسی اس 7 باریکتر است. اما آیا این واقعا مهم است؟ بالاخره این یک موضوع سلیقه ای است. برخی ممکن است لاغری را بسیار مهم بدانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است وزن قابل توجهی را ترجیح دهند. که گوشی تاشوی هواوی دارای این ویژگی است.

در مورد صفحه نمایش هم همینطور. مساحت صفحه نمایش گوشی هوشمند مذکور 72.9 درصد است و از آیفون 6 اس و سامسونگ گلکسی اس 7 بیشتر است. آیا این هنگام انتخاب گوشی هوشمند حیاتی است؟ این واقعا به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید.

طرح گوشی های هواوی

طراحی واقعاً چیزی است که شما را به یک دستگاه «مورد توجه» تبدیل می کند. رقابت دائمی در زمینه طراحی بین سازندگان گوشی‌های هوشمند وجود دارد. مدل‌های جدید با استفاده از مفاهیم و ایده‌های طراحی جدید تولید می‌شوند که باید دائماً بر مدل‌های قدیمی غالب شود.

هوآوی دارای یک (مرکز طراحی زیبایی شناسی) ویژه در پاریس است که کارکنان این شرکت به طور منظم با طراحان مطرح جهان در تماس هستند و روند مد جهانی را دنبال می کنند. متخصصان این مرکز بر اساس نظر و تخصص خود در جهت تکمیل ایده های طراحی به منظور دستیابی به مدل های جدید و ایجاد ظاهر منحصر به فرد جدید برای مدل های هوآوی پیشرفت می کنند. گوشی تاشوی هواوی نیز بسیار به طراحی ظاهر توجه دارد.

اپل همچنین توجه ویژه ای به ظاهر آیفون جدید دارد. این شرکت همچنین به طور منظم با متخصصان مشورت می کند، اما استراتژی طراحی مخفی نگه داشته می شود زیرا همه اطلاعات در دسترس عموم نیست.

دوام گوشی های تاشو

هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند، مهم است که محدودیت دوام را درک کنید، و اگر دستگاه عملکرد نادرست دارد، چگونه می توانید آن را برطرف کنید.

این مطلب را هم ببینید
ایربادز Soundcore Liberty Air 2 Pro انکر رونمایی شد

به عنوان مثال، برای تعویض باتری سامسونگ گلکسی J5، کافی است یک باتری جدید بخرید و خودتان آن را تعویض کنید. کسانی که برای حل تمام مشکلات فنی گوشی‌های هوشمندشان استفاده می‌کنید، باید انتخاب‌هایی را در نظر بگیرند، برای تعویض باتری Huawei GR3 مالک باید از افراد حرفه‌ای کمک بگیرد. برای گوشی تاشوی هواوی نیز همین گونه است.

گوشی تاشوی هواوی

فراموش نکنیم که شرکت های مورد نظر چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند. 4 میلیارد دلار آمریکا این مبلغی است که سامسونگ سالانه برای تبلیغ محصولات خود هزینه می کند. اپل در این زمینه نقش نسبتا جزئی دارد. این شرکت سالانه 400 میلیون دلار آمریکا هزینه می کند.

هواوی تنها 11 میلیون دلار هزینه سالانه برای تبلیغات دارد. این شرکت عدم تمایل خود به خرج کردن مبالغ باورنکردنی برای تبلیغات را اینگونه توضیح می دهد: هوآوی ترجیح می دهد به جای تبلیغات برای نوآوری و توسعه فناوری های جدید پول خرج کند. بنابراین گوشی تاشوی هواوی هم تبلیغات زیادی کرده است.

این رویکرد به هزینه‌های تبلیغاتی می‌تواند به ما کمک کند تا بفهمیم که ترجیح می‌دهیم با چه کسی «همکاری» کنیم. با انتخاب درست، آسایش خود را تضمین می کنید و از پشیمانی تصمیم در آینده جلوگیری می کنید.

این شرکت مخابراتی چینی از سال 1997 اقدام به تولید تلفن همراه کرده است. همچنین این شرکت بزرگترین سازنده زیرساخت های مخابراتی در جهان است. این شرکت همچنین گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی تولید می کند. اخیراً با یک دستگاه مبتنی بر Android Wear وارد بازار ساعت های هوشمند شده است.

سخن پایانی

امروز سعی کردیم شما را با گوشی تاشوی هواوی آشنا کنیم. این یکی دیگر از تولید کنندگان بزرگ گوشی های هوشمند از چین است. این تلفن همراه در 25 نوامبر 2021 عرضه شد. این تلفن همراه با صفحه نمایش لمسی 6.50 اینچی با وضوح 1070 پیکسل در 2400 پیکسل با تراکم PPI 403 پیکسل در هر اینچ عرضه می شود. هواوی از پردازنده هشت هسته‌ای HiSilicon Kirin 710A بهره می‌برد و دارای 8 گیگابایت رم است. حافظه داخلی 128 گیگابایتی گوشی قابل افزایش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *