مقالات اینترنت و شبکه

گوگل نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات در نتایج جستجو را تغییر می دهد.

نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل

امروز قصد داریم شما را با نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل آشنا کنیم. برنامه رتبه‌بندی محصول به شما امکان می‌دهد نظرات انبوهی را برای محصولات خود به مشتریانی که در Google خرید می‌کنند نمایش دهید. رتبه‌بندی‌های محصول در آگهی‌ها و فهرست‌های محصولات رایگان نشان داده می‌شوند و به‌عنوان رتبه‌بندی‌های ۱ تا ۵ ستاره ظاهر می‌شوند که همچنین تعداد کل نظرات را برای محصول نشان می‌دهد. اگر می خواهید بیشتر با نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این رتبه بندی ها چگونه انجام می شود؟

این رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها به تحقیق درباره محصول و تصمیم‌گیری برای خرید کمک می‌کند و مشتریان واجد شرایط بیشتری را به صفحات محصول شما هدایت می‌کند. رتبه‌بندی‌های ستاره نشان‌دهنده رتبه‌بندی جمع‌آوری شده برای محصول است که از چندین منبع از جمله بازرگانان، جمع‌آوری‌کننده‌های نظر، سایت‌های بررسی و کاربران Google گردآوری شده است.

نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل

رتبه بندی محصول مستلزم آن است که حداقل 50 نظر در همه محصولات خود داشته باشید. اگر با یک جمع‌آوری نظرات پشتیبانی شده کار می‌کنید، می‌توانید از آن‌ها بخواهید نظرات محصول شما را برای شما به Google ارسال کنند. فهرست جمع‌آوری‌کننده‌های نظرات پشتیبانی‌شده را ببینید. نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل کمی متفاوت است.

اگر با یک جمع‌آوری نظرات پشتیبانی‌ شده کار نمی‌کنید، یا ترجیح می‌دهید نظرات خود را خودتان ارسال کنید، می‌توانید برای رتبه‌بندی محصول ثبت‌نام کنید و متعاقباً نظرات محصول خود را به صورت دوره‌ای از طریق Merchant Center ارسال کنید. برای این گزینه، باید یک حساب Merchant Center مرتبط با وب سایت کسب و کار خود داشته باشید. اگر در حال حاضر نظراتی را برای محصولاتی که می‌فروشید جمع‌آوری نمی‌کنید، می‌توانید این کار را به صورت رایگان با ثبت‌نام در نظرات مشتریان Google شروع کنید.

محصولات چگونه معرفی می شوند؟

رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها بر اساس تعدادی از عوامل با محصولات مطابقت داده می‌شوند که قوی‌ترین آنها شناسه‌های منحصربه‌ فرد محصول در سطح جهانی مانند GTIN (شماره‌های کالای تجاری جهانی) است. بدون داده‌های GTIN، Google سعی می‌کند یک بررسی را از طریق سایر اطلاعات مانند SKU (واحد نگهداری سهام)، جفت‌های برند + MPN (شماره قطعه سازنده) و نشانی‌های وب محصول مطابقت دهد.

این مطلب را هم ببینید
200 افزونه مخرب فایرفاکس توسط موزیلا مسدود شد

با این حال، این شناسه ها معمولاً به خوبی GTIN ها مطابقت ندارند. بدون GTIN ممکن است Google نتواند همه نظرات شما را با محصولات مطابقت دهد. درباره شناسه های منحصر به فرد محصول بیشتر بیاموزید.

ممکن است نظرات و رتبه‌بندی‌های ستاره همیشه نشان داده نشوند. هنگامی که سیستم تشخیص دهد که اطلاعات دقیق و مرتبط با نیازهای مشتریان است، Google رتبه‌بندی‌های ستاره را نشان می‌دهد. نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل کمی تغییر کرده است.

اگر در دنیای تجارت الکترونیک هستید، امیدواریم درک کرده باشید که خرید Google چقدر می تواند برای رشد تجارت الکترونیک مفید باشد. این یک کانال بی‌معنا است و برای دستیابی به مشتریان در حالی که در ذهنیت خرید واقعی هستند شگفت‌انگیز است. اگر از Google Shopping استفاده نمی‌کنید، فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهید و به رقبای خود این توانایی را می‌دهید که مشتریانتان را در اواسط صفحه زمانی که محصولات شما را در فهرست خرید Google مشاهده نمی‌کنند، بربایند.

اهمیت بررسی‌های محصول Google Shopping

با این حال، امروز می‌خواهیم روی افزودن نظرات محصول به فهرست خرید Google تمرکز کنیم. توجه داشته باشید، اگر در حال حاضر در Google Shopping نیستید، به خواندن ادامه دهید زیرا در زیر به طور خلاصه در مورد آن صحبت می کنیم. اثبات اجتماعی (در این مورد، نظرات مشتریان) در حال حاضر تا حد زیادی مهمترین عاملی است که بر خرید افراد تأثیر می گذارد.

اگر آن ها نقدهای خوبی هستند، این ها برای تجارت شما طلا هستند! و قرار دادن آن ها در مقابل مشتری درست زمانی که محصول شما را با محصولات یک برند دیگر مقایسه می کنند، مطمئناً یک نکته اساسی است. با در نظر گرفتن این موضوع، صرفاً منطقی است که نظرات محصول خود را در هر یک از لیست های محصول Google Shopping خود فهرست کنید. نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل بسیار مهم است.

همانطور که اشاره کردیم، نظرات مشتریان یکی از مهمترین عواملی است که مشتری را برای خرید تحت تاثیر قرار می دهد. همه ما از تجربه شخصی خود می دانیم که وقتی در حال ارزیابی تصمیم برای خرید یک محصول هستیم، نظرات خوب اغلب نقطه عطف هستند. بنابراین بهترین محصول و خدمات مشتری را که می توانید ارائه دهید، و سپس مشتریان را تشویق کنید تا نظر خود را ارسال کنند!

این مطلب را هم ببینید
نسخه ۸۷ فایرفاکس منتشر شد

کمی باید به خود فرصت دهید

نه، فرصت بازی برای جمع‌آوری هرچه بیشتر نظرات وجود ندارد. اما اگر از هر یک از پلتفرم های توصیه شده در بالا استفاده می کنید، در واقع می توانید به عقب برگردید و از مشتریان قبلی درخواست بررسی کنید! نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل چند ماه است که تغییر کرده است.

نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل

هر افزونه بررسی دستورالعمل‌های متفاوتی دارد، بنابراین بسته به چیزی که استفاده می‌کنید، فرآیند متفاوت به نظر می‌رسد. به خاطر داشته باشید که اگر تازه وارد Merchant Center شده‌اید، فیلد نظرات به‌طور خودکار فعال نمی‌شود. باید با Google تماس بگیرید، تأییدیه فروشگاه خود را دریافت کنید و سپس می‌توانید فیلد نظرات را به حساب خود اضافه کنید. این تأیید مستلزم آن است که نظرات قبلاً منتشر شده باشد، و آن ها ارزیابی می کنند که چقدر خوب هستند، بنابراین بازی نقد خود را قوی نگه دارید!

Google Shopping صرفاً برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک است. بسیاری از وب سایت ها با این موتور خرید مقایسه می فروشند. این یک پلت فرم اضافی برای فروش فراتر از وب‌سایت خود، و از بازارهایی مانند آمازون، eBay، Etsy و غیره است. این پست وبلاگ در مورد اینکه رتبه‌بندی‌های خرید Google چیست، کجا نمایش داده می‌شوند، چگونه می‌توان آنها را دریافت کرد و چه شرکت‌هایی را انتخاب کرد صحبت می‌کند. شما قصد دارید با یک جمع‌آوری بازبینی شخص ثالث کار کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با نحوه نمایش نقد و بررسی محصولات گوگل آشنا کنیم. رتبه‌بندی‌های فروشنده در Google Shopping در مقایسه با رتبه‌بندی محصول متفاوت است. رتبه‌بندی‌های فروشنده Google Shopping در بخش ارگانیک Google Shopping نشان داده می‌شود. وقتی به رتبه بندی فروشنده فکر می کنید، آنها را به عنوان رتبه بندی برای وب سایت خود به عنوان یک کل در نظر بگیرید، نه در مورد یک محصول خاص. رتبه‌بندی‌های فروشنده نظراتی را با نظراتی مانند «خدمات عالی به مشتری» یا «حمل و نقل واقعاً سریع بود» ایجاد می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *