آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

یافتن مکان برای عکاسی عتیقه و قدیمی

نکاتی برای یافتن مکان برای عکاسی عتیقه

چه شما یک عکاس محصولات و یا یک عکاس تازه متولد شده باشید، لوازم صحنه اغلب می‌تواند یک تفاوت بزرگ در عکس‌ های شما ایجاد کند؛ با این حال یک نگاه سریع از طریق یک وب سایت فروشگاه لوازم عکاسی، شما را وادار به تحرک می کند و شاید جیب تان را خالی کند. البته اگر دقیق نگاه کنید می تواند پول شما را حفظ کند. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با یافتن مکان برای عکاسی عتیقه و قدیمی صحبت کنیم.

برخلاف برخی لوازمی که وجود دارند و ارزش خرج کردن بیشتر را دارند، و برخی دیگر که شما نمی‌ توانید خارج از فروشگاه‌ های اصلی پیدا کنید، گزینه‌ های دیگری نیز وجود دارد. با پیدا کردن لوازمی که به اندازه کافی گران‌قیمت نیستند، می‌توانید برخی از پول نقد را ذخیره کرده، و یا چیزهای بیشتری را برای تنوع بیشتر به عکس‌های خود انتخاب کنید. به عبارتی مکان هایی شگفت انگیز برای یافتن اجناس ارزان قیمت یا عتیقه برای عکاسی یافت می شود. در ادامه به معرفی این مکان های جذاب می پردازیم پس ما با تا انتهای مقاله همراه شوید.

فروشگاه های صنایع دستی

اولین مورد در یافتن مکان برای عکاسی عتیقه و قدیمی را بیان می کنیم. فروشگاه های صنایع دستی مکان های بسیار خوبی برای عکاسی و پیدا کردن سوژه و ایده می باشند. استفاده از پارچه برای عکاسی و اضافه کردن بافت و رنگ به عکس تازه متولد شده عالی عمل می‌ کند، یا حتی می تواند به عنوان یک پس‌ زمینه کوچک برای یک فرد یا محصولات کوچک به کار برود.

یافتن مکان برای عکاسی عتیقه

زیبا

در فروشگاه های صنایع دسنی ابزار خاصی پیدا می شوند که با استفاده از آن ها می توانید تصاویر زیبایی تولید کنید. شاید یک روسری زیبا یا وسایل عتیقه بتواند کمک کننده باشد.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم ترکیب بندی در عکاسی

سمساری ها و فروشگاه های دست دوم فروشی

امروزه به راحتی می توان از سمساری های مختلف و حتی بازار های دست دوم فروشی آنلاین وسایلی تهیه کرد که برای عکاسی هم کم هزینه باشند و هم به ثبت تصاویر زیبا به ما کمک کنند. پس به عنوان دومین مورد در یافتن مکان برای عکاسی عتیقه و قدیمی می توان سمساری ها را نام برد. جعبه ها، صندلی‌ ها و چمدان‌ های قدیمی معمولا لوازمی معمولی هستند که می‌توانید در این فروشگاه ها پیدا کنید و تاثیر زیادی بر عکس های شما خواهند داشت. این کار می تواند مثل بازی شکار گنج جالب و جذاب باشد. پس به راه خود ادامه دهید تا بتوانید وسیله مورد نظرتان را پیدا کنید.

بازار های محلی و کهنه فروشان

سومین مورد برای یافتن مکان برای عکاسی عتیقه و قدیمی در بازار های محلی و کهنه فروشان است. مطمئن باشید در مراجعه به این مکان ها دست خالی باز نمی گردید. ابزار قدیمی و زیبایی را می توانید در بازار های کهنه فروشان پیدا کنید که برای عکاسی ایده های زیبایی خواهد بود. همین طور در بازار های محلی سوژه ها و ابزار زیادی یافت می شود که می توانید از آن ها برای ایجاد تصاویر زیبا کمک بگیرید.

بازار در یافتن مکان برای عکاسی عتیقه

کهنه فروشان

 

این مطلب را هم ببینید
لنز FE 35mm F1.4 GM سونی رونمایی شد

از این رو سر زدن به این بازار ها را فراموش نکنید.

سایت های آنلاین

اگر نمی خواهید به مغازه ها یا سمساری ها بروید می توانید از سایت های آنلاین که مردم وسایل خود را برای فروش می گذارند سر بزنید و از میان وسایل برای عکاسی چیزی را انتخاب نمایید. این سایت ها می توانند باعث ایجاد ایده های عکاسی شما شوند. هزینه ای که قرار است پرداخت کنید بسیار کمتر از خرید های عادی واهد بود. به طور مثال می توانید از سایت دیوار وسایل جذابی برای خود خریداری کنید.

اثاث قدیمی

افرادی هستند که به هر دلیل اقدام به فروش وسایل منزل خود می کنند. شما می توانید از طریق این افراد اقدام به خرید ابزار برای عکاسی خود کنید.

وسایل در یافتن مکان برای عکاسی عتیقه

وسایل منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *