مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

با بهترین سرویس های ساخت کلیپ آنلاین آشنا شوید

بهترین سرویس های ساخت کلیپ

این روز ها اشتراک گذاری ویدیو و کلیپ های کوتاه در بین کاربران بسیار رواج یافته و اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به مکان عالی به منظور انجام این کار تبدیل شده‌اند. از طرفی اشتراک ویدیو ابزاری مهم برای بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ (Video Marketing) می باشد. نرم افزارها و سرویس هایی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی و بدون داشتن دانش خاصی، اقدام به ساخت اناوع ویدیو و کلیپ کنید. پس با ما همراه باشید تا با بهترین سرویس های ساخت کلیپ آنلاین آشنا شوید.

بهترین سرویس های ساخت کلیپ آنلاین

سرویس Animoto

یک ابزار محبوب و ساده که امکان ترکیب تصاویر، متن، موسیقی و.. را برای ساخت ویدیو کلیپ آنلاین به کاربران خود می دهد. تنها اشکال این برنامه محدودیت ۳۰ ثانیه ای برای ساخت کلیپ است. برای زمان ها طولانی باید اقدام به خرید اشتراک کنید که شامل ۳۰ دلار در سال می شود.

یوتیوب

بهترین سرویس های ساخت کلیپ

شاید بسیاری از شما تصور کنید که یوتیوب تنها سرویس اشتراک ویدیو است اما اینگونه نیست. با کمک YouTube Video Editor می توانید فیلم مورد نیاز خود را بسازید. استفاده از این سرویس ساده است. البته فعلا برای استفاده از این سرویس نیاز به تغییر دهنده آیپی خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل خالی نشدن Recycle Bin در ویندوز

سایت Kaltura

اولین پلتفرم ویدیویی آنلاین اپن سورس دنیا که با ارائه امکانات مناسب امکان ساخت کلیپ در دو سطح حرفه ای و معمولی را برای کاربران خود فراهم کرده است. ارائه مدیریت ویدیوی پیشرفته در کنار امکان کسب درآمد و ابزار انتشار و امکان سفارشی کردن طرح پخش کننده از دیگر ویژگی های این سرویس است.

One True Media

در این وب سایت در کنار امکان آپلود ویدیو، استفاده از آرشیو منابع ویدیویی، جلوه های صوتی و تصویری و.. هم وجود دارد. این سرویس از رابط کاربری خوبی برخوردار است.

Video Toolbox

در این سرویس امکان نگهداری فایل تا ۳۰۰ مگابایت در فایل منیجر و ۷۰۰ مگابایت در فضای خروجی خواهید داشت. همچنین می توانید به ویدیو خود واترمارک اضافه کنید.

Movie Maker Online

یک ابزار قدرتمند برای ساخت انیمیشن بصورت کاملا رایگان با امکانات پیشرفته که از رابط کاربری بسیاری خوبی نیز برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش شخصی سازی آیکون‌ها در ویندوز ۱۰

Biteable

این ابزار در کنار ساده بودن، ویژگی های مختلفی برای ساخت ویدیو تبلیغاتی و.. در اختیار شما قرار خواهد داد. امکان استفاده از قالب های حرفه ای از جمله ویژگی های جذاب این سرویس است.

RedcoolMedia

یک ابزار ساده و رایگان با امکان مدیریت فایل های صوتی و تصویری و پشتیبانی از چندین حساب کاربری که می تواد شما را در ساخت ویدیو کلیپ های زیبا یاری کند.

Masher

با این ابزار کاربر قادر به ادغام عکس، موسیقی، جلوه های بصری، فیلتر ها و.. می باشد. وجود آرشیو وسیع برای ارائه کارهای بهتر مناسب به نظر می رسد.

Dvolver

بهترین سرویس های ساخت کلیپ

نرم افزار این سرویس مبتنی بر کارتون می باشد که می تواند به شکل سرگرم کننده ای استفاده شود.

Adobe Spark

یک ابزار قدرتمند جهت ساخت ویدیو کلیپ آنلاین جهت ارائه، تبلیغات، کارت پستال، اینستاگرام و.. که از امکانات خوبی برخوردار است.

 

2 دیدگاه در “با بهترین سرویس های ساخت کلیپ آنلاین آشنا شوید

  1. مهندس گفت:

    سایت clipam نسخه فارسی ساخت کلیپ آنلاین بود. در حد سایت های خارجی نیس ولی در حد سایت های ایرانی معرکه است

    1. نرگس شیدا گفت:

      از نظر شما ممنونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *