بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

بهترین‌ لنز‌های نیکون برای عکاسی معماری کدام اند؟

بهترین‌ لنز‌های نیکون برای عکاسی معماری

در عکاسی معماری ، به تصویر کشیدن عظمت بنا و جذابیت یک مکان بسیار حائز اهمیت است. هنگامی که با عکاسی معماری و شهری سروکار داریم، انتخاب بهترین لنز عکاسی معماری ، بزرگترین دغدغه ما خواهد بود. از آنجایی که نیکون یکی از برترین برندها در حوزه تولید تجهیزات عکاسی می باشد ، در این مطلب قصد داریم بهترین‌ لنز‌های نیکون برای عکاسی معماری را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین‌ لنز‌های نیکون برای عکاسی معماری را بشناسید

Nikon AF-S DX NIKKOR 10-24mm f/3.5-4.5G ED Zoom Lens with Auto Focus

این لنز در زمینه فوکوس خودکار برای جلوگیری از انحراف رنگی فراگیر بهتر عمل می‌کند. ویژگی فوکوس خودکار این لنز تضمین می‌کند که برای داشتن فوکوس مناسب مجبور نیستید که کار سختی را انجام دهید. البته، اگر ترجیح می‌دهید که فوکوس تصاویر خودتان را به صورت دستی انجام دهید، این امکان هم در اختیار شما قرار دارد.

Tamron AFA012N700 SP 15-30mm f/2.8 Di VC USD Wide-Angle Lens

این لنز یک لنز واید است که برای دوربین‌های نیکون طراحی شده است و دارای سیستم جبران لرزش داخلی است. به همین خاطر به شما امکان می‌دهد تصاویر واضح‌تری بگیرید بدون اینکه نگران لرزش دستان خود باشید.

این مطلب را هم ببینید
ترفندهای عکاسی پاییزی را یاد بگیرید

Nikon AF-S DX NIKKOR 10-24mm f/3.5-4.5G ED Zoom Lens with Auto Focus

لنزهایی که توسط تولیدکننده‌های دوربین ساخته می‌شوند بیشترین کیفیت ممکن را دارند، زیرا تولید کننده بهترین راه برای کالیبراسیون لنزهای محصولات خود را می‌داند. لنز Nikon AF-S DX NIKKOR 10-24mm گزینه‌ای عالی برای عکاسی معماری است. استفاده از عدسی کروی این اطمینان را می‌دهد که هنگام ثبت عکس‌های خود هیچ انحرافی وجود ندارد. این کار باعث می‌شود بدون نگرانی در مورد انحراف و اعوجاج، عکس‌هایی با زاویه دید عریض ثبت کنید. فاصله کانونی این لنز برابر با 10-24mm است و این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید حتی در دورنمای نزدیک هم تصاویر خیلی خوبی داشته باشید.

Nikon 18-200mm f/3.5-5.6G AF-S ED VR II Nikkor Telephoto Zoom Lens

با در نظر گرفتن یک دانشجوی متوسط، این لنز برای گرفتن عکس در سناریوهای بسیار متنوع طراحی شده است، بدون اینکه بیش از حد کیفیت را تحت تأثیر قرار دهد. این لنز مانند بهترین لنزهای بازار برای شما عمل نمی‌کند، اما کیفیت آن به اندازه کافی قابل قبول است و معمولا بیشتر از چیزی است که یک دانشجو به آن نیاز داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
انواع لنز دوربین

NIKON AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/4-5.6G ED VR II Lens

دانشجویان همیشه پول زیادی برای خرید تجهیزات با کیفیت بالا ندارند و با توجه به این موضوع، نیکون لنز AF-S DX 55-200mm ED VR II را تولید کرده است. این محصول در آمازون 150 دلار قیمت دارد، اگر اهل معماری باشید، بسیار مقرون به صرفه است و باید از آن لذت ببرید، زیرا این محصول در طیف گسترده‌ای از سناریوها بدون به خطر انداختن کیفیت عکس‌های خوبی می‌گیرد.

این لنز جمع و جور است و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به حمل بار اضافی، آن را به بیرون ببرید. با وجود جمع و جور بودن، از ویژگی زوم نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید از بزرگنمایی اپتیکال بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *