بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بهترین بازی های بزن بزن کامپیوتر را ببشناسید

بهترین بازی های بزن بزن کامپیوتر

برای دهه‌ها ژانر بازی های بزن بزن برای کامپیوتر و پلتفرم‌های دیگر به حیات خود ادامه داده است و این حیات را مرهون استفاده از شیوه‌های متنوع در طراحی جلوه‌های بصری، مکانیزم‌های مبارزه عمیق و متفاوت و البته در استفاده از شخصیت‌های به‌یادماندنی و موارد دیگر بوده است. در این بخش قصد داریم بهترین بازی های بزن بزن کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی بهترین بازی های بزن بزن کامپیوتر

Capcom Beat ‘Em Bundle

در این مجموعه بازی عناوین کلاسیک مختلفی وجود دارند که به ترتیب عبارتند از بازی Final Fight، بازی Captain Commando، بازی The King of Dragons، بازی Knights of the Round، بازی Warriors of Fate، بازی Armored Warriors و بازی Battle Circuit. نکته حائز اهمیت در رابطه با این مجموعه از بازی‌های به خصوص آن است که دو بازی آخر به یمن انتشار این مجموعه برای اولین بار برای کنسول‌ها منتشر می‌شوند.

Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara

می‌توان گفت کمپانی کپ کام در دهه نود حکمرانی بی‌چون و چرایی بر بازی‌های آرکید داشت. این کمپانی موفق شد به غیر از مجموعه عناوین مبارزه‌ای خوبی که برای گیمرها منتشر کرد، یکسری بازی بزن بزن خوب نیز در این دهه عرضه کند. هنگامی که نوبت به کار روی سری بازی Dungeons & Dragons رسید کمپانی کپ‌کام دو بازی باکیفیت منتشر کرد که به ترتیب بازی Tower of Doom و بازی Shadow Over Mystara محسوب می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Professor Lupo: Ocean

Shank 2

کاراکتر اصلیتان در بازی Shank 2 استادی است که مجموعه‌ای مختلف از اسلحه‌های کشنده جهت از بین بردن دشمنانش دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به خنجرها، اسلحه‌های دستی، شات‌گان‌ها، اره‌برقی، نارنجک‌ها و تعداد قابل توجهی از ابزار دیگر اشاره کرد که سبب می‌شوند هر کدام از مبارزه‌هایتان در این بازی به شدت سرگرم‌کننده شوند.

Double Dragon: Neon

در بازی Double Dragon: Neon شاهد آن هستیم که ماجراجویی قهرمانان عناوین قبلی که بیلی (Billy) و جیمی (Jimmy)‌ نام دارند شکل سه بعدی به خود گرفته است. هر دو این برادرها در بازی Neon نهایت سعی خود را می‌کنند که ماریان (Marian) را باری دیگر از دشمنان بد خود که لیندا (Linda) و آبوبو (Abobo)‌ محسوب می‌شوند نجات دهند. در شکل کلی آن بازی Double Dragon: Neon را می‌توان بهترین نسخه از ماجراجویی‌های بیلی و جیمی دانست که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم‌ نگه دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Green Hell

Streets of Rage 4

بازی Streets of Rage 4 را می‌توان یکی از بهترین نمونه‌های مدرن ژانر بزن بزن نامید. این بازی حیات جدیدی به مجموعه عناوینی بخشید که مدت‌ها از یاد و خاطره اکثرمان رفته بود. در بازی بزن بزن Streets of Rage 4 به عناصر قبلی این سری ادای احترام شده و با این وجود برخی المان‌ها با توجه به سلیقه کنونی ژانر بزن بزن اصلاح شده‌اند. از نکات قوت دیگر بازی می‌توان به طراحی جلوه‌های بصری زیبای دو بعدی آن اشاره کرد که با جلوه‌های صوتی خوب بازی ترکیب شده و تجربه‌ای قابل توجه را در زمینه بازی های بزن بزن برای ما ارائه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *