بازی و سرگرمی, معرفی بازی

سخت‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص تاریخ کدام اند؟

سخت‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص تاریخ

بازی‌ها با ژانر تیراندازی اول شخص با وجود چالش های زیادی که به همراه دارند ، معمولا از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردارند. برخی از این بازی‌ها به حدی دشوارند که اتمام آن‌ها تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد اما اگر یک گیمر مشتاق و حرفه ای باشید حتما برایتان هیجان انگیز خواهد بود. در این مطلب قصد داریم سخت‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص تاریخ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

سخت‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص تاریخ را بشناسید

Rainbow Six: Siege

این بازی به جای تمرکز بر روی مأموریت‌های تک نفره یا کشتن تروریست‌ها همانند بازی Rainbow Six: Vegas، به سمت بخش چند نفره رفته است. Siege یکی از بزرگترین بازی‌های تیراندازی رقابتی در جهان است که به لطف نقشه‌های متنوع و گسترده آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین به لطف همین نقشه‌ها و امکانات متنوع، بازیکنان می‌توانند از استراتژی‌های مختلفی برای از پای درآوردن حریفانشان استفاده کنند. در این بازی اوضاع برای تازه واردها هنگامی سخت می‌شود که در برابر بازیکنان خبره و ماهری که هر قسمت از نقشه بازی را می‌شناسند قرار بگیرند و بی‌شک اولین چیزی که نصیبشان می‌شود کشته شدن در دقایق ابتدایی بازی است!

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های روگ لایک

Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas 2

در این بازی‌ هماهنگی دشمنان به وسیله الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق بسیار بالا است. در درجه سختی‌ بالا دشمنان در تیراندازی از دقت کاملی برخوردار می‌باشند و از تاکتیک‌هایی مانند پرتاب نارنجک‌های مشقی برای خارج کردن شما از سنگرتان استفاده می‌کنند. نکته بدتر این است که گاهی اوقات هم تیمی‌های کامپیوتری شما از پیروی از دستورات امتناع ورزیده و کار خودشان را می‌کنند!

Far Cry

مراحل اولیه بازی بازیکنان را تشویق می‌کند تا اردوگاه‌های دشمن را شناسایی کنند و استراتژی‌های مختلف را برای نزدیک شدن به دشمنان بیاموزند و این امر گیم پلی عالی سری بازی‌های فارکرای را نشان می‌دهد. در بخش دوم سری بازی‌های فارکرای سختی افزایش یافته و دشمنان می‌تواند تنها با سه شلیک بازیکن را از پای درآورند!

Doom Eternal

این بازی بازیکنان را مجبور می‌کند تا در حالی که شیاطین را می‌کشند، فعالیت‌های متفاوتی را نیز انجام دهند تا با به دست آوردن امتیاز کمربند مشکی خود را در زمینه نابودی شیاطین کسب کنند. بر اساس تجربه، در هنگام بازی هیجان و سطح آدرنالین شما به شدت افزایش می‎یابد و اشتباهات ساده نه تنها باعث مرگ می‌شوند بلکه مجبورتان می‌کنند تا بار دیگر مرحله را از ابتدا بازی کنید. اگر کسی بخواهد این بازی را بر روی بالاترین درجه سختی بازی کند، کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کنترلرهای بازی ارزان قیمت در بازار

Halo 2

دشواری بالای این بازی قبل از انتشار آن به طور کامل تست نشده بود و به همین دلیل بسیاری از بازیکن‌ها به راحتی توسط دشمنان کشته می‌شدند و سطح سختی بازی صدای آن‌ها را در آورده بود. ماموریت‌های مختلف بازی هر یک چالش‌های خاص خود را دارند و باعث می‌شوند تا بازیکن برای رد کردن آن‌ها نهایت هنر خود را در بازی پیاده کند. همچنین بعضی مراحل بازی زمان محدودی برای کامل شدن دارند که کار را باز هم سخت‌تر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *