اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ Acer Predator CG437K معرفی شد

مانیتور گیمینگ Acer Predator CG437K

ایسر یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان قرار دارد. مانیتور گیمینگ Acer Predator CG437K محصول جدیدی از این برند می باشد که به تازگی معرفی شده و محصول جذاب و خاصی محسوب می شود.

مانیتور گیمینگ Acer Predator CG437K

Predator CG437K یک مانیتور گیمینگ در ابعاد بزرگ است؛ به بیان ساده‌تر، یکی از بزرگ‌ترین مانیتورهای گیمینگ در جهان. این مانیتور با پنل 42.5 اینچی نوع IPS بهره می‌برد. Predator CG437K دارای ویژگی‌هایی متفاوت با مدل‌های مشابه است.

ایسر به منظور افزایش زیبایی این مانیتور غول پیکر، از نوارهای LED RGB با قابلیت آدرس دهی استفاده کرده است. در نتیجه می‌توانید ضربان و رنگ آمیزی LEDهای مانیتور خود را با دیگر دستگاه‌ها نظیر کیس هماهنگ کنید. مانیتور جدید ایسر از وضوح 2160×3840 پیکسل بهره برده و می‌تواند به نرخ به‌روزرسانی 120 الی 144 هرتز دست یابد. این مانیتور از شدت روشنایی 1000 نیت بهره برده و بدین ترتیب موفق به کسب گواهینامه VESA DisplayHDR 1000 شده است.

این مطلب را هم ببینید
اپلیکیشن مقابله با کرونا در ایران راه اندای شد

با توجه به پشتیبانی درنده جدید ایسر از فناوری Nvidia G-Sync، می‌توان گفت که این مانیتور گیمینگ برای سیستم‌های مبتنی بر کارت‌های گرافیک انویدیا بسیار مناسب و کارآمد است. ایسر از فناوری Variable Refresh Rate در مانیتور غول پیکر خود استفاده کرده و بدین ترتیب می‌توانید روی استفاده از آن برای کنسول‌های بازی نسل نهمی یعنی Xbox Series X/S و PlayStation 5 حساب کنید.

مانیتور گیمینگ Acer Predator CG437K می‌تواند گستره رنگ DCI-P3 را تا 90 درصد پوشش داده و به گفته ایسر، مقدار Delta E در آن کمتر از 1 است که به معنی اشباع رنگ بسیار پایین است. Acer Predator CG437K همچنین دارای یک سنسور مجاورت است که هنگامی که کاربر از آن فاصله دارد، به طور خودکار نور مانیتور را کم می‌کند. همچنین Acer ColorSense و Acer LightSense دما و روشنایی صفحه نمایش را بر اساس شرایط نوری محیط تنظیم می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
عملکرد تنسور گوگل در برابر تراشه های کوالکام و سامسونگ

این مانیتور دارای یک پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB Type-C است که می‌تواند دستگاه‌ها را با توان 30 وات نیز شارژ کند. مانیتور گیمینگ Acer Predator CG437K با قیمت 1974 دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *