بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Immortals Fenyx Rising

بازی Immortals Fenyx Rising

بازی های اکشن ماجراجویی از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردارند. بازی Immortals Fenyx Rising جزو این دسته از بازی ها بوده که توسط یوبی سافت ساخته و تا ماه دسامبر منتشر خواهد شد. این بازی قابل استفاده در پلتفرم‌های آمازون لونا، ویندوز، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، گوگل استادیا، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس می باشد.

بازی Immortals Fenyx Rising

گیم پلی بازی

در ابتدای بازی، می‌توانید جنسیت، صدا و ظاهر جنگجوی خود را با استفاده از صندلی زیبایی افرودیت (Aphrodite) انتخاب کنید. در هر کجا و هر زمان از بازی نیز می‌توانید به این صندلی زیبایی مراجعه کرده و ظاهر خود را تغییر دهید. بازی دارای محیط جهان‌باز بسیار بزرگ است که شامل 7 منطقه، با الهام از خدایان یونانی خواهد بود. پرنده‌ای به نام فسفر (Phosphor) در طول بازی همراهیتان کرده و به عنوان راهنما در بازی برای مسیریابی کمک‌تان می‌کند. Fenyx می‌تواند از طریق صخره نوردی، بالا رفتن از کوه و پرواز با استفاده از بالهای Daedalus ، به هر نقطه از نقشه به سرعت سفر کند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های اکشن 2020 را بشناسید

هنگامی که بازیکنان جهان را جستجو می کنند، با شکاف هایی روبرو می‌شوند که آنها را به دره‌های تارتاروس تلپورت می‌کند؛ جایی که چالش‌های زیادی منتظرتان است و برای رد کردن آن‌ها نیاز به توانایی جنگی زیادی خواهید داشت. بازیکنان همچنین می‌توانند ماموریت‌های فرعی و معماهای انتخابی بازی را نیز تکمیل کنند.

جزیره طلایی توسط هیولاهای زیادی اشغال شده که همه آن‌ها برگرفته از افسانه‌های یونانی هستند؛ مانند مینوتور (Minotaur) و سایکلاپس‌ها (Cyclops). دو مدل حمله با سلاح سرد در بازی وجود دارد: حمله سبک با شمشیر که سرعتی اما کم قدرت است، و حمله سنگین با چکشی بزرگ که سرعت پایین اما قدرت بالا را در اختیارتان قرار می‌دهد. فینکس همچنین می‌تواند از تیر و کمان برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کند.

این مطلب را هم ببینید
بازیهای کوچکی که میلیون‌ها دلار درآمد کسب کردند

یکی از چالش‌هایی که بازیکنان با آن در بازی رو به رو هستند، حفظ کردن میزان نفس یا استامینا (stamina) در طول مبارزات است. با پیشروی در بازی، بازیکنان می‌توانند قابلیت‌های قدرتمند فینکس را آزاد کنند. مثلا فنیکس می‌تواند نیزه Ares را آزاد کند که با آن می‌توان هنگام مبارزه، دشمن را به هوا پرتاب کرد. زره و سلاح‌های دیگر شما نیز در بازی با جمع‌آوری کردن آیتم‌های مخصوص، قابل ارتقا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *