اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین ایربادزهای 2020

بهترین ایربادزهای 2020

ایربادز یا همان هدفون بی سیم درون گوش گجت های پوشیدنی هستند که می توان تجربه کاربری راحتی در هنگام برقراری تماس یا شنیدن موسیقی با آنها داشت. در این بخش بهترین ایربادزهای 2020 را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین ایربادزهای 2020 را بشناسید

ایربادهای تمام بی‌سیم اپل پرو

جدیدترین ایربادز بی سیم اپل حذف نویز خوبی دارد، بهتر درون گوش قرار می‌گیرد و طراحی پیشرفته‌تری نسبت به مدل‌های پیشین خود دارد و البته آنقدر گران است که همین باعث شده است خیلی‌ها سراغ ایربادزهای ارزان‌تر که حتی کیفیت بهتری دارند بروند؛ مگر آن‌که جزو آن دسته از طرفداران متعصب اپل باشید.

WF-1000XM3 سونی

نکته قابل توجه در ایربادز سونی حذف نویزهاست. چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که حذف کامل نویز غیر ممکن است، اما واضح است که ایربادز سونی WF-1000X که جزو بهترین ایربادزهای 2020 است توانسته تا حد خیلی زیادی نویزهای مزاحم را حذف کند.

این مطلب را هم ببینید
دو لپ‌تاپ زدبوک Create و زدبوک Studio اچ پی معرفی شدند

Galaxy Buds Plus سامسونگ

کمپانی سامسونگ با طراحی جدید دوباره قدم به عرصه رقابت ایربادزها گذاشته و ایربادزی با پخش صدای عالی بیرون داده است. کیفیت صدا هنگام تماس گرفتن در آن بهتر شده و طول عمر باتری آن به 6 ساعت افزایش یافته است. ضمن اینکه کلیدهای کنترلی آن نیز گسترده‌تر و استفاده از اپلیکیشن موبایل آن ساده‌تر شده است. در ضمن طراحی آن نیز زیبا و شکیل بوده و به راحتی و بدون دردسر درون گوش جا می‌شود. این ایربادز وقتی پشت یک گوشی سامسونگ با قابلیت شارژ بی‌سیم قرار گیرد می‌تواند شارژ معکوس کند. این ایربادز در رنگ‌‌های مختلفی عرضه شده است که با همه سلیقه‌ها هم‌‌‌خوانی دارد. رنگ سفید، سیاه، آبی کمرنگ، قرمز و آبی براق رنگ‌های این ایربادز جذاب هستند.

این مطلب را هم ببینید
فیسبوک مسنجر برای ویندوز و مک منتشر شد

Audio Melomania 1

کمبریج برای تجهیزات صدایی بسیار باکیفیتش شناخته شده است. بنابراین جای تعجبی ندارد که هدفون ایربادز این کمپانی جزو بهترین ایربادزهای 2020 باشد. کیفیت صدایی که این ایرپادز دارد می‌توان گفت بسیار عالی است و آن را در زمره بهترین earbuds ها در بازرهای جهانی قرار داده است.

SoundMAGIC TWS50

ایربادز مدل TWS50 یکی از بهترین ایربادزهای 2020 است که با کیفیت صدای خوبی که دارد در کنار عمر باتری ماندگار توانسته جایی برای خودش در بازار پر رقابت ایربادزها باز کند. این هدفون گزینه خوبی است برای کسانی که دنبال یک ایرپادز جدید و ارزان قیمت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *