بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های وایکینگی

بهترین بازی های وایکینگی

همه ما وایکینگ را به عنوان یک قبیله شجاع می‌شناسیم که در دریا قایقرانی کرده و با کسانی که در راه خود هستند جنگیدند. این جتنگ‌ها همواره با شکوه و عظمت فراوانی همراه بوده‌اند که شنیدن و دنبال کردن آن می‌تواند هرکسی را پای آن میخکوب کند. اگر بهترین بازی های وایکینگی را بشناسید ، می توانید لذت این تجربه را چندین برابر کنید.

بهترین بازی های وایکینگی را بشناسید

For Honor

بازی For Honor یکی از عناوین اکشن سوم شخص در سال 2017 است که توسط یوبی سافت مونترال ساخته و برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا نقش‌های تاریخی سربازان و جنگجویان، از جمله شوالیه‌ها، سامورایی‌ها ، وایکینگ‌ها و از اکتبر 2018 وو لین (Wu Lin) چینی را در یک محیط قرون وسطایی کنترل کنند. بازی For Honor در سبک اکشن مبارزه‌ای که در یک فضای فانتزی قرون وسطایی جریان دارد. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های سه جناح مختلف را در بازی انتخاب کنند. این جناح‌ها عبارت‌اند از: «لژیون آهنین» (Iron Legion) که همان Knights یا شوالیه‌ها محسوب می‌شوند، واربورن (Warborn) که وایکینگ‌ها هستند، و امپراتوری طلوع (Dawn Empire) که سامورایی به حساب می‌آیند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین صندلی های بازی

Assassin’s Creed Valhalla

داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla درباره گروهی از وایکینگ‌ها است که از سرزمین‌های خودشان خارج می‌شوند و به انگلستان حمله می‌کنند. آن‌ها قصد دارند با این کار صاحب زمین‌های جدیدی برای زندگی کردن شوند و آسایش نسل‌های آینده خودشان را تضمین کنند. شخصیت اصلی بازی اساسینز کرید: والهالا ایوور (Eivor) نام دارد که یکی از همین وایکینگ‌ها است و آن‌ها را رهبری می‌کند. روستای محل زندگی ایوور نقش پررنگی هم در داستان و هم در گیم پلی بازی دارد. این روستا در واقع پایگاهی است که در آنجا تدارکات لازم برای نبردها و حملات وایکینگ‌ها پیش‌بینی می‌شوند. بخش‌های مختلف روستا نیز قابل ارتقا هستند و می‌توان با بزرگتر کردن این پایگاه، به امکانات و آیتم‌های جدیدتری هم دست پیدا کرد.

God of War 4

از بسیاری جهات بازی جدید God of War همان چیزی است که این مجموعه همیشه بوده. این بازی یک اکشن حماسی خارق‌العاده با بودجه تولیدی بالا و سیستم مبارزاتی است که با پیشرفت در بازی، هیجان‌انگیزتر و بهتر می‌شود. چیزی که ممکن است شما را غافل‌گیر کند این است که چقدر خط داستانی بازی پخته‌تر شده است. مانند خود کریتوس، این بازی نیز گذشته را بخاطر می‌آورد درحالی که می‌داند نیاز برای پیشرفت وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
ویژگیهای موس گیمینگ خوب چیست؟

The Elder Scrolls V: Skyrim

بازی قبلی مجموعه Elder Scrolls یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim، بازی بسیار موفقی بود که در سال 2011 برای کنسول‌های ایکس باکس 360 ، پلی استیشن 3 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و عنوان بهترین بازی سال 2011 را از مراسم The Game Awards دریافت کرد. یکی دو سال بعد، پس از عرضه کنسول های نسل هشتم، بازی Skyrim برای این نسل نیز با گرافیک بهبود یافته و با عنوان «نسخه ویژه» عرضه شد و سپس با عرضه کنسول نینتندو سوییچ در سال پیش، این بازی برای این کنسول نیز بهینه و عرضه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *