بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های PS4

بهترین بازی های PS4

در این سال‌ها کنسول Playstation 4 به یکی از کنسول‌های محبوب میان پلیرهای ایرانی تبدیل شده است و خواهان زیادی دارد. تعداد بازی های ارائه شده برای این کنسول نیز بسیار بالا بوده و تنوع زیادی دارد. از این رو شاید در برخی مواقع انتخاب برای گیمرها دشوار باشد. در این بخش قصد داریم بهترین بازی های PS4 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های PS4

بازی Minecraft: Playstation 4 Edition

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که در مورد دنیای جادویی و عجیب ماینکرفت نشنیده یا تا امروز به سراغ آن نرفته باشد. با این حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که به هر دلیلی شانس تجربه این بازی را از دست داده‌اید، این روز‌ها فرصت ایده‌آلی برای غرق شدن در این دنیای بلوکی و بی‌نهایت اعتیادآور است. حالت‌های مختلف بازی، باعث می‌شوند تا ماینکرفت برای هر سلیقه و علاقه‌ای چیزی برای ارائه کرده داشته باشد؛ اگر به دنبال جمع‌آوری منابع، ساخت و ساز و تلاش برای بقا هستید، ماینکرفت حالتی کاملا مناسب برای شما دارد؛ اگر می‌خواهید با بازیکنان دیگر به نبرد موجودات مختلف بروید، بازهم این ساخته موجانگ را از دست ندهید و حتی اگر دلتان نبرد با سایر بازیکنان را می‌خواهد، بازهم ماینکرفت چنین امکانی فراهم کرده است.

Horizon Zero Dawn

اولین بازی انحصاری PS4 این لیست، چیزی نیست جز Horizon Zero Dawn، ساخته واقعا دوست‌داشتنی استودیو گوریلا گیمز. هورایزن زیرو داون یک تجربه با حال و هوای آخرالزمانی است که البته آخرالزمانِ این بازی، خیلی متفاوت از چیزی است که در امثال فال‌اوت و لست آو آس دیدیم. داستان بازی در دنیایی جریان دارد که موجوداتی رباتیک و مکانیکی بر آن سلطه دارند و بازیکن در نقش شخصیت الوی، در تلاش برای مبارزه با این موجودات و رسیدن به جواب سوال‌هایی است که دارد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های آنلاین چند نفره پلی استیشن 5

ویژگی‌های مثبتی که ارزش تجربه بالایی به هورایزن می‌دهند، گستردگی زیادی دارند؛ از یک طرف، دنیای بازی واقعا طراحی چشم‌نوازی دارد و به همین روال موجودات رباتیک آن هم با تنوع و جزییات خیلی خوبی خلق شده‌اند. از طرف دیگر، بازی داستان خوبی هم روایت می‌کند و خب مکانیک‌های گیم‌پلی آن، از مبارزات واقعا جذاب و گاهی نفس‌گیر گرفته تا ویژگی‌های نقش آفرینی شامل درخت مهارت‌های گسترده که به بازیکن امکان پیاده‌سازی سبک بازی خود را می‌دهند، هم ارزشمند هستند.

Death Stranding

یک بازی اکشن که بدون شک یکی از عناوین جذاب و البته عجیب در نوع خود به شمار می‌رود؛ به خصوص اگر از سبک بی‌نظیر آینده نگرانه خالق بازی یعنی هیدئو کوجیما لذت می‌برید. داستان این بازی پر است از شخصیت‌هایی که هرکدام هویت، زندگی و پیشینه داستانی قابل درکی دارند و گاهی نیز صحبت‌های فلسفی یا احساسی زیبایی را بیان می‌کنند و به نظر می‌رسد توانسته با شخصیت‌ پردازی مناسب کاری کند تا بتوانیم با هرکدام از شخصیت‌های اصلی ارتباط بگیریم. این بازی پای موجودات فرازمینی را نیز به داستان باز می‌کند و البته برخی از سوالات جالب در زمینه زندگی، مرگ و ماهیت قدرت در آخرالزمان را مطرح می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
رزولوشن مناسب مانیتور برای گیم

God of War

این بازی یک اکشن حماسی خارق‌العاده با بودجه‌ی تولیدی بالا و سیستم مبارزاتی‌ است که با پیشرفت در بازی، هیجان انگیزتر و بهتر می‌شود. چیزی که ممکن است شما را غافل‌گیر کند این است که چقدر خط داستانی بازی پخته‌تر شده است. مانند خود کریتوس، این بازی نیز گذشته را بخاطر می‌آورد درحالی‌ که می‌داند نیاز برای پیشرفت وجود دارد.

Bastion

Bastion، اولین بازی استودیو سوپرجاینت گیمز است که اولین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و بعدا برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله پلی‌استیشن 4 هم پورت شد و حال می‌بینیم که در جایگاه سی و سوم بهترین بازی های پلی استیشن 4 در متاکریتیک قرار گرفته است. اتفاقی عجیب، دنیای بازی را به تکه‌هایی جزیره‌مانند تقسیم کرده و حال بازیکن در نقش شخصیت اصلی بازی که پسرکی دوست‌داشتنی است، باید بین این تکه‌ها سفر کند  تا شاید راهی برای بازگرداندن آن‌ها به وضعیت قبل به دست بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *