مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین موس های گیمینگ زیر یک میلیون تومان

بهترین موس های گیمینگ زیر یک میلیون تومان

موس گیمینگ علاوه بر گیمر های حرفه ای ، برای تمام کاربران کامپیوتر که مدت زیادی را پای سیستم می نشینند ضروری است . علاوه بر بالا رفتن دقت و سرعت کار ، محافظت از مچ دست و انگشتان دیگر مزیت های استفاده از یک موس گیمینگ می باشد. از آنجایی که تجهیزات گیمینگ همیشه از قیمت های بالایی برخوردار می باشند، در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین موس های گیمینگ زیر یک میلیون تومان بپردازیم.

بهترین موس های گیمینگ زیر یک میلیون تومان را بشناسید

ماوس بی‌سیم شیائومی مدل  XMWXSB01YM : قیمت: 210 هزار تومان

موس وایرلس Xiaomi Lite به صورت و بدنه ساده و مینیمال آن از مواد اولیه پلاستیک تشکیل شده است. وزن آن حدودا 60 گرم است که برای لپ‌تاپ‌ها، TV Box و تبلت‌ها به حساب می‌آید یک راه حل مختصر و مفید به حساب می‌آید. این موس در فرکانس 2.4 گیگاهرتزی، با دقت 1000 dpi ، توانایی کارکرد بر روی موس پد استاندارد، عملکرد خوبی بر روی سایر سطوح نیز دارد.

ماوس ای فورتک مدل N-70FX : قیمت: 295 هزار تومان

معمولا برای در اختیار داشتن ماوسی به کلیدهای اضافی مبالغ زیادی باید پرداخت کنید اما ماوس ای فورتک با 7 عدد کلید این ویژگی را با قیمتی بسیار کمتر در اختیار شما قرار می‌دهد. طراحی این ماوس هم به گونه‌ای است که در زمان استفاده‌های زیاد، فشاری به شما وارد نمی‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش هماهنگ کردن زیرنویس فارسی در PotPlayer

ماوس مایکروسافت مدل Wireless Mobile 1850 : قیمت: 449 هزار تومان

شرکت نام آشنا و با سابقه مایکروسافت ماوس‌های متنوعی را تولید می‌کند که در بعضی موارد هزینه زیادی برای آن باید پرداخت کنید اما این ماوس با قیمت مناسب و دقت 1000 نقطه در هر اینچ این اطمینان را با شما می‌دهد که کوچک‌ترین حرکت شما بر روی صفحه ثبت خواهد شد. یک باتری سایز نیم قلم قادر خواهد بود تا ۶ ماه انرژی این ماوس را تامین کند.

ماوس بی سیم دل مدل WM126 New : قیمت: 549 هزار تومان

ماوس‌ شرکت دل یک ماوس بی‌سیم و ظریف با طراحی زیبا بوده که با یک باتری نیم قلمی قادر است تا ۱ سال به شما خدمت کند. برای ذخیره سازی بهتر انرژی دکمه روشن خاموش نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی لاجیتک کرافت: کیبوردی با ویژگی های عالی برای طراحان

ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل M235 : قیمت: 740 هزار تومان

ماوس بی‌سیم لاجیتک تا طول ۱۰ متر با فرستنده خود ارتباط برقرار می‌کند و دقت ۱۰۰۰ DPI را به کاربر تقدیم می‌نماید. حسگر ماوس از نوع اپتیکال بوده و با یک باتری نیم قلم تا چند ماه دوام می‌آورد. علاوه بر اینکه بخاطر طراحی جالب خود می‌توانید از هر دو دست خود برای استفاده از ماوس بهره ببرید.

ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل A90 : قیمت: 785 هزار تومان

ماوس گیمینگ ای فورتک  مدل A90 با سیم به سیستم شما متصل خواهد شد. چرا که با دقت 3200 DPI بتواند بدون لگ و کندی به شما خدمت رسانی کند. این ماوس با حسگر اپتیکال کار خواهد کرد و با داشتن 8 عدد دکمه برای برنامه‌ریزی، سرعت عملکرد شما را بسیار بالا خواهد برد تا مطمئن شوید که در زمان بازی کردن هیچ زمانی را از دست نخواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *