بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Mordhau

بازی Mordhau

یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی ‌های مبارزاتی هک و اسلش استیم که گیمرهای زیادی را مجذوب خود کرده است ، بازی Mordhau می باشدد که در این بخش به بررسی آن  می پردازیم.

بازی Mordhau

این بازی در تاریخ 29 آوریل 2019 (9 اردیبهشت 1398) توسط استودیوی مستقل اسلوونی Triternion منتشر گردید و در مدت زمانی کوتاه بخاطر سیستم جنگ عمیق، طراحی مبارزات قرون وسطایی نفس‌گیر و واقع‌گرایانه، شخصی‌سازی‌های حرفه‌ای و صداگذاری بی‌نقص و هیجان‌انگیزش به پرسروصداترین بازی آنلاین چندنفره استیم تبدیل شد.

گیم پلی بازی

سازندگان بازی Mordhau با انتشار این عنوان به بازیکنان طرفدار سبک مبارزه‌ای و هک و اسلش این امکان را داده‌اند تا در مبارزاتی خونین و خشن، با هر نوع سلاح سردی که همیشه در فیلم‌های پرفروش قدیمی دیده‌اید به نزاع و جنگیدن بپردازند. در این بازی پس از گذراندن یک دوره آموزشی برای یادگیری نحوه بازی کردن و استفاده از انواع اسلحه و تیر و کمان، اسب سواری و تسلط بر دفاع حین حمله به دشمنان و موارد مورد نیاز دیگر، وارد دنیای قرون وسطایی خواهید شد.

در بخش آفلاین بازی می‌توانید برای تسلط بیشتر بر گیم‌پلی، با دشمنانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند بازی کنید، اما در کل گذراندن دوره آموزش ابتدای بازی و یا نبرد با موج دشمنان در حالت آفلاین کمک زیادی برای استاد شدن در میدان نبرد بتل رویال در حالت آنلاین نمی‌کند. حتی ممکن است اگر تازه وارد هستید در ساعت‌های اولیه ورود به بازی، بارها و بارها قبل از اینکه متوجه شوید چه اتفاقی رخ داده است جان خود را از دست بدهید و سرتان از تنتان جدا شود یا یک نیزه از پشت وارد بدنتان شود و یا حتی سواری بر اسب با یک شمشیر شما را از وسط به دو نیم تقسیم کند!

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Dishonored 2

اما نا امید نشوید، با کمی وقت گذاشتن و امتحان کردن استراتژی‌های مختلف و ارتقاء دادن سلاح‌هایی که انتخاب کرده‌اید، کم کم تبدیل به یکی از قهرمانان قدرتمند این بازی چندنفره هیجان‌انگیز خواهید شد. دلیل این‌که این بازی توانسته است میلیون‌ها طرفدار داشته باشد نیز همین گیم‌پلی جذاب و نسبتا دشوارش است. در این بازی زمان‌بندی و استفاده از حرکات درست دقیقا در زمان مناسبش نیاز به تمرکز و صرف زمان کافی برای یادگیری دارد.

اگر نتوانید با اولین فرصتی که دارید برای ضربه وارد کردن به دشمن و کشتنش اقدام کنید، باید منتظر ضربه خوردن از طرف مقابل باشید. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، استاد شدن در این بازی آنقدرها هم ساده نیست و باید برای برنده شدن در مقابل حریفان به اندازه کافی سطح مهارت‌ها و سلاح‌های مورد استفاده خود را ارتقاء دهید. انواع مختلفی از ابزارهای جنگی مانند شمشیر و تبر و نیزه و تیر و کمان و غیره در بازی موجود است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی Tekken 7

بازی به دو صورت اول شخص و سوم شخص قابل پیش بردن است و در کل محتوای بازی بر روی نبرد میان دو تیم در هر حالت و مدی از بازی مانور می‌دهد. چه تنهایی وارد میدان نبرد شوید چه با دوستان خود تیمی برای جنگیدن در مقابل تیم حریف تشکیل دهید، هر مدی دارای چالش‌ها و ماموریت‌هایی است که براساس انجام آن‌ها و تعداد افرادی که کشته‌اید، تیم برنده مشخص می‌شود و امتیاز و طلا برای ارتقاء تجهیزات بدست می‌آورد.

اگر از شخصیت‌هایی انتخاب کنید که زره‌پوش‌های سنگینی دارند می‌توانید در مقابل ضربات طاقت بیاورید، اما سرعت عمل پایین‌تری خواهید داشت. حالت عکس آن نیز انتخاب شخصیتی با سرعت عمل بالا که زره‌پوش سبک‌تر و ضعیف‌تری دارد است. افرادی که کماندار هستند می‌توانند از دیگر اعضای تیم در مقابل سوارکارانی که با اسب حمله می‌کنند دفاع کنند؛ زیرا حمله به سوارکاران کار ساده‌ای نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *