ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل MP3

تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل MP3

وبگردی در سایت یوتیوب یکی از علاقمندیهای بسیاری از کاربران اینترنت در سراسر جهان است. گاهی ممکن است به ویدیوی جالبی برخورد کنید و بخواهید آن را دانلود و به فرمت قابل پخش در دستگاه مود نظر خود تبدیل کنید. در این بخش می خواهیم روش های تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل MP3 را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل MP3

سایت Saveclipbro

با استفاده از سایت Saveclipbro می توانید به دانلود و تبدیل ویدیوهای یوتیوب بپردازید. شما می توانید ویدیوهای موجود در یوتیوب یا دیگر پلتفرم ها نظیر اینستاگرام یا فیسبوک را ذخیره کنید تا به صورت آفلاین در گوشی هوشمند، لپ تاپ،آیفون، پلی استیشن یا دیگر دستگاه های خود ببینید. با این سایت دیگر نیازی به نصب نرم افزاری بر روی کامپیوتر جهت تیدیل فایل های ویدیویی یوتیوب نخواهید داشت. ضمنا استفاده از خدمات این سایت صددرصد رایگان است.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند کاربردی برای ارتقا لپ تاپ قدیمی

سایت Ytmp3.cc

با استفاده از سایت ytmp3.cc قادر به تبدیل ویدیوهای مورد نظرتان به فرمت های mp3 (برای تبدیل به صدا) و mp4 (برای تبدیل به ویدیو) بر روی کامپیوتر، تبلت و موبایل خود به صورت رایگان خواهید بود. ویدیوها در بالاترین کیفیت ممکن تبدیل خواهند شد. البته در این سایت تنها با ویدیوهایی با مدت زمان حداکثر دو ساعت می توانید کار کنید. برای تبدیل ویدیو کافی است لینک آن را در باکس مخصوص آن در سایت کپی کرده و بر روی دکمه Convert کلیک کنید. زمان تبدیل ویدیو بیش از چند دقیقه طول نخواهد کشید.

سایت Mp3-youtube.download

یک سایت دیگر برای تغییر فرمت سریع ویدیوهای مدنظرتان. در سایت Mp3-youtube.download تنها قادر خواهید بود که به تبدیل یوتیوب به MP3 بپردازید. تقریبا همه سایت های استریم ویدیو یا صدا (مثل یوتیوب) با تبدیل کننده این سایت سازگار هستند. محدودیت های موجود در این سایت به این صورت است که طول ویدیو نباید بیش از یک ساعت و نیم باشد و حجم آن هم باید کمتر از ۲۰۰ مگابایت باشد.

این مطلب را هم ببینید
چند نکته مهم که هنگام خرید لپ تاپ باید مدنظر قرار دهید

سایت Easy-youtube-mp3

در این سایت هم می توانید به راحتی به دانلود فایل صوتی ویدیو یوتیوب آنلاین بپردازید. انجام این تبدیل در سایت Easy-youtube-mp3 به سرعت و به سادگی صورت می گیرد و می توانید از آن در پلتفرم های مختلف مثل مک، لینوکس یا آیفون هم استفاده کنید. کیفیت فایل های صوتی تبدیل شده از ویدیوها خوب است و برای تبدیل هر کدام از آن ها تنها به سه تا چهار ثانیه زمان لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *