ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فایل PDF به JPG

تبدیل فایل PDF به JPG

در دنیای پر ترافیک تبادلات اینترنتی دسترسی به فایل های تصویری برای اشتراک گذاری یکی از نقاط قوت به شمار میرود. اگرچه فرمت PDF یکی از بهترین و همچنین پرکاربردترین فرمت‌هاست که به طور متداول مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما گاهی اوقات تبدیل PDF به JPG مشاهده مطلب را راحت‌تر می‌کند. از این رو در این بخش می خواهیم نحوه تبدیل فایل PDF به JPG را آموزش دهیم.

تبدیل فایل PDF به JPG

به وبسایت Zamzar بروید

یکی از بهترین وب سایت ها برای انجام این کار، وبسایت Zamzar می باشد. این ابزار رایگان و آنلاین به راحتی در کامپیوتر و موبایل قابل استفاده می باشد. تنها مشکل آن البته محدودیت در مقدار داده‌هاییست که می‌توانید به صورت یکجا در اختیار این وبسایت قرار دهید تا تبدیلات را انجام دهد. این موضوع کار با فایل‌های PDF با حجم بالا را کمی دچار مشکل می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 لنوو رونمایی شد

فایل PDF خود را انتخاب کنید

با استفاده از گزینه‌ی Choose Files ، فایل پی دی اف مورد نظر خود را بارگذاری کنید.

فرمت خروجی را مشخص کنید

با کلیک بر روی گزینه‌ی Convert Files to ، لیستی از انواع فرمت های پشتیبانی شده قابل مشاهده خواهد بود. البته به یاد داشته باشید که همه‌ی این فرمت‌های خروجی برای همه‌ی فایل‌های PDF‌ به خوبی کار نمی‌کنند. اما فرمت JPG عموما می‌تواند خروجی مطلوبی برای اکثر فایل‌های PDF باشد.

محل ذخیره سازی فایل JPG را مشخص کنید

در این مرحله شما باید ایمیل خود را در این بخش درج کنید تا فایل خروجی برای شما ارسال شود. چرا که این وب سایت به طور مستقیم فایل خروجی را در سیستم شما ذخیره نمی‌کند. با زدن گزینه‌ی Convert فرایند تبدیل آغاز می شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی کاربردی ترین میانبرهای کیبورد در مک

استفاده از نرم افزار

تبدیل فایل PDF به JPG

اگر به هر دلیلی امکان استفاده از ابزار آنلاین را نداشتید ، می توانید با نصب نرم افزار PDF to JPEG در ویندوز خود، فرایند تبدیل را انجام دهید. این نرم افزار ظاهری ساده دارد اما به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی عکس‌ها را ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *