مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروس ESET NOD32

رفع مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروس ESET NOD32

شرکت ESET را اکثر کاربران دنیا با محصولاتی نظیر آنتی ویروس نود 32 و اسمارت سکوریتی می‌شناسند. این آنتی ویروس هر چند وقت یک بار نیاز به آپدیت دارد. اما گاهی کاربران با مشکل عدم آپدیت مواجه می شوند. در این بخش قصد داریم روش های رفع مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروس ESET NOD32 را آموزش دهیم.

روش های رفع مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروس ESET NOD32

وارد کردن مجدد رمز عبور و نام کاربری

از جمله شایع ترین دلیل های آپدیت نشدن، منقضی شدن نام کاربری و رمز عبور در برنامه می باشد. شما برای استفاده از این برنامه باید اقدام به خریداری اشتراک کنید که این اشتراک در قالب لایسنس با نام کاربری و رمز عبور داده می شود. هر لایسنس مدت اعتبار مشخص شده ای دارد که با گذشت زمان دیگر معتبر نخواهد بود. بنابراین باید بررسی کنید که اطلاعات شما به درستی وارد شده و دارای اعتبار کافی باشد. در غیر اینصورت باید اقدام به خرید مجدد اعتبار لایسنس و یا تعویض آن کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020 برای کامپیوتر

آپدیت کردن برنامه

ابتدا مطمئن شوید که از آخرین نسخه برنامه استفاده می کنید. در بسیاری از موارد با آپدیت خود برنامه، مشکل رفع شده است.

اطمینان از اتصال اینترنت

فراموش نکنید که برای دانلود آپدیت ها، به اتصال مناسب به اینترنت نیاز دارید. بنابراین با باز کردن سایت و.. مطمئن شوید که کامپیوتر شما به خوبی به اینترنت متصل است.

حذف حافظه کش آپدیت برنامه

برای دسترسی به این قسمت ابتدا وارد برنامه شوید. سپس کلید F5 کیبورد را فشار دهید. بر روی Update کلیک کرده و گزینه Basic را گسترش دهید. حال روی Clear و سپس OK کلیک کنید. سپس کامیپوتر خود را ریستارت کنید. مجدد برنامه را باز کرده و به قسمت Update → Check for updates بروید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید رم کامپیوتر و لپ تاپ

حذف و نصب برنامه

در نهایت اگر هنوز هم مشکل آپدیت نشدن ESET وجود داشت، نیاز به حذف و نصب برنامه خواهد بود. برنامه را به طور کامل از کامپیوتر خود حذف کنید. سپس مجدد آخرین نسخه برنامه را دانلود و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *