بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های آنلاین رایگان کامپیوتر

بهترین بازی های آنلاین رایگان کامپیوتر

بازی های آنلاین نیز طرفداران خاص خود را دارند. تعداد این بازی ها نیز کم نیست. برخی رایگان و برخی پولی عرضه می شوند. شاید یافتن بازی های آنلاین رایگان و در عین حال جذاب برای برخی افراد دشوار باشد اما ما در این بخش می خواهیم بهترین بازی های آنلاین رایگان کامپیوتر را معرفی کنیم.

بهترین بازی های آنلاین رایگان کامپیوتر

Fortnite Battle Royale

در حال حاضر بازی‌های سبک Battle Royale بسیار زیاد است و Epic Games با بازی Fortnite Battle Royale این سبک را به کمال خود رسانده است. Fortnite Battle Royale یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر است و در میان بهترین بازی‌های رایگان 2020 نیز قرار دارد. بازی Fortnite Battle Royale مبتنی بر یک سناریوی ساده است: شما با 99 بازیکن دیگر به همراه یک نقشه در یک زمین مبارزه قرار دارید و نفر آخری که زنده بماند، برنده بازی است.

Grand Theft Auto V

این بازی در ایالت داستانی سن آندریاس در جنوب کالیفرنیا، داستان سه مجرم و تلاش‌های آنها برای دزدی را نشان می‌دهد، در حالی که تحت فشار یک آژانس دولتی و چهره‌های قدرتمند و جنایتکار قرار دارند. طراحی بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آزادانه در حومه شهر سن آندریاس و شهر تخیلی لس سانتوس مستقر در لس آنجلس پرسه بزنند. این بازی از منظر شخص سوم یا شخص اول بازی می‌شود و بازیکنان سه شخصیت اصلی را در سراسر بازی کنترل می‌کنند. بسیاری از مأموریت‌ها نیز شامل تیراندازی و گیم‌پلی رانندگی می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
انتشار بازی‌ های PS5 برای PS4 تا سه سال آینده توسط سونی تایید شد

Call of Duty: Warzone

این بازی بخشی از عنوان بازی Call of Duty: Modern Warfare در سال 2019 محسوب می‌شود، اما این نسخه رایگان است. در این بازی شما در بین 150 بازیکن آنلاین در شهر داستانی وردانسک قرار دارید که در شرق اوکراین وجود دارد. علاوه براین، بازی Call of Duty: Warzone دارای دو حالت اصلی است: Plunder و Battle Royale.

Dota 2

جهان Dota شاید بر اساس WarCraft 3 تکامل یافته باشد، اما بازی Dota 2 گیم‌پلی منحصربه‌فرد خود را داشته و یکی از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر و رایگان سال 2020 است. در بازی Dota 2 مسابقاتی بین دو تیم متشکل از 5 بازیکن انجام می‌شود که هر تیم از پایگاه جداگانه خود در نقشه دفاع می‌کند. هر یک از ده بازیکن به طور مستقل یک شخصیت قدرتمند و قهرمان را کنترل می‌کند که همگی توانایی‌های بی‌نظیری دارند و دارای سبک‌های مختلفی در بازی هستند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم

Hearthstone: Heroes of Warcraft

آیا تاکنون Magic the Gathering را بازی کرده‌اید؟ در بازی Hearthstone تلاش شده تا همان روند بازی در نسخه آنلاین به صورت رایگان ساخته شود. این بازی واقعاً چشمگیر است و فوراً شما را جذب خود می‌کند. همچنین برای یادگیری روند بازی نیاز به تلاش بسیاری ندارید. همه چیز در بازی Hearthstone سریع بوده و یک رویکرد بصری بسیار سرگرم‌کننده را دنبال می‌کند. به خصوص اگر شما طرفدار بازی World of WarCraft باشید، از این عنوان نیز لذت خواهید برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *