مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای دانلود منیجر برای ویندوز

بهترین نرم افزارهای دانلود منیجر

بازدید از سایت‌های اینترنتی یا به اصطلاح وب‌گردی به امری متداول و روزمره تبدیل شده‌ است. دانلود انواع فایل‌ها نیز از جمله کارهایی است که قطعا در هنگام وب‌گردی با آن مواجه خواهید شد. سریع‌ترین، امن‌ترین و آسان‌ترین راه برای دانلود کردن، انتخاب یک دانلود منیجر خوب است. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای دانلود منیجر برای ویندوز را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای دانلود منیجر برای ویندوز

JDownloader 2

جالب ترین امکان این نرم افزار مدیریت بارگیری، منبع آزاد و کاملاً رایگان بودن آن است. بر خلاف بیشتر برنامه های مدیریت دانلود که نسخه رایگان ارائه می دهند و به جای آن نرم افزار را همراه با تبلیغ منتشر می کنند، با JDownloader می توانید از تمام امکانات به صورت رایگان و بدون هیچ گونه تبلیغاتی از آن استفاده کنید. این نرم افزار مدیریت دانلود اجازه می دهد تا کاربران فایل ها را بارگیری، متوقف، پهنای باند را محدود کنند، فایل های بایگانی را استخراج و.. کنند. برخی دیگر از ویژگی های مورد علاقه من از این برنامه شامل بارگیری چندین فایل همزمان، پشتیبانی از قابلیت دانلود از سایت های Vimeo و YouTube و… است.

Internet Download Manager

Internet Download Manager معمولا با نام IDM شناخته می شود که احتمالاً یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود برای ویندوز است. بزرگترین ویژگی این نرم افزار قابلیت USP و همگام سازی آسان با مرورگر های موجود در کامپیوتر است. یکی از بهترین قابلیت های این نرم افزار قابلیت ادغام با مرورگر ها است که به شما اجازه می دهد با کلیک بر روی لینک ها در مرورگر آنها را با استفاده از IDM دانلود کنید. در حالی که با سایر برنامه های مدیریت دانلود باید مراحل زیادی را انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
چند روش کاربردی برای آزادسازی فضای حافظه در ویندوز

Ninja Download Manager

از آنجا که Ninja Download Manager به تازگی ساخته شده است توسعه دهندگان امکان استفاده از بهترین امکانات را داشته اند و توانسته اند یک نرم افزار مدرن و کاربردی را ایجاد کنند. اگر از ظاهر نسبتا ساده آن صرف نظر کنیم ، متوجه خواهید شد که Ninja Download Manager یکی از بهترین و پر سرعت ترین برنامه های مدیریت دانلود در جهان است.

این نرم افزار از چندین اتصال همزمان برای دانلود فایل ها استفاده می کند و به همین دلیل سرعت بارگیری را افزایش می دهد و سایر ویژگی ها مانند مکث و از سرگیری بارگیری، برنامه ریزی بارگیری ها، دانلود همزمان، ایجاد صف دانلود و موارد دیگر در استفاده از این نرم افزار امکان می سازد.

EagleGet

EagleGet یک نرم افزار مدیریت بارگیری همه کاره است که می تواند با مرورگر های Chrome ، IE ، Firefox ، Opera ادغام شود و پشتیبانی از پروتکل های HTTP ، HTTPS ، FTP ، MMS و RTSP را دارد. این بدان معنی است که این نرم افزار می تواند بطور خودکار لینک های بارگیری را از مرورگرهای ذکر شده بدست آورد و از این طریق به شما امکان می دهد بدون صرف وقت اضافه لینک ها را دانلود کنید. درست مانند سایر نرم افزار های معرفی شده در این لیست، EagleGet از فناوری پیشرفته چند رشته ای برای سرعت بخشیدن به اتصالات استفاده می کند. همچنین از کلیه ویژگی ها از جمله بارگیری متعدد، امکان مکث و از سرگیری بارگیری، تنظیم اولویت بارگیری، تخصیص پهنای باند و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نحوه حذف تبلیغات گوگل کروم

Free Rapid Downloader

این نرم افزار بارگیری با زبان جاوا نوشته شده است که از بارگیری فایل ها از Rapidshare، یوتیوب، فیس بوک، پیکاسا و سایر سرویس های اشتراک فایل، از جمله موارد جدید مانند مگا پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به پشتیبانی از بارگیری همزمان از چندین سرویس، بارگیری فایل ها با استفاده از لیست پروکسی، پشتیبانی از پخش فیلم یا تصاویر، نظارت بر کلیپ بورد هوشمند و موارد دیگر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *