ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش فعالسازی تم مشکی ویندوز 10

تم مشکی ویندوز 10

یکی از بهترین سیستم عامل هایی که امروزه مورد استفاده طیف گسترده ای از کاربران قرار می گیرد، ویندوز 10 می باشد که توسط کمپانی مایکروسافت به بازار عرضه شده است. ویندوز 10 از قابلیت های زیادی برخوردار است. در واقع مایکروسافت سعی کرده است با افزودن ویژگی های منحصر به فرد به این سیستم عامل ، افراد زیادی را جذب کند. طراحی مدرن و کاربرپسند از جمله این ویژگی ها می باشند. تم مشکی یا تم شب ویژگی جدید است که مایکروسافت به ویندوز 10 افزوده است. اگر می خواهید بدانید که تم مشکی ویندوز 10 چگونه فعال می شود، با ما همراه باشید.

تم مشکی ویندوز 10

در ابتدا لازم است که حتما آخرین نسخه ویندوز 10 را دانلود کرده باشید.برای دانلود جدیدترین نسخه ویندوز 10، روی منوی استارت کلیک کنید و به گزینه تنظیمات بروید. در اینجا کاربران باید گزینه  “Update & Security”  را انتخاب کنند. در زیر تنظیمات به روزرسانی، روی “Windows Update” که در پنل سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد، کلیک کنید. سپس، دکمه “Check now” را فشار دهید تا به روزرسانی دانلود و نصب شود. از وصل بودن اینترنت در لپ‌ تاپ مطمئن شوید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف حالت Test Mode ویندوز

سپس Settings  را در کامپیوتر ویندوز 10 خود باز کنید. روی منوی استارت تقه بزنید و آیکن چرخ دنده را از منوی استارت کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید. گزینه ‘Personalisation’  را پیدا کنید. روی گزینه ‘Personalisation’ کلیک کنید تا تمام تنظیمات مربوط به تم و رنگ کاغذ دیواری یا همان وال پیپر را تغییر دهید. به سراغ گزینه ‘Colours’ بروید. گزینه Colours  به کاربران اجازه می‌دهد تا رنگ رابط کار را انتخاب کنند. گزینه ‘Choose your default mode’ را پیدا کنید. گزینه ‘Dark’ را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، تمام رابط کاربر شما به طور خودکار به تم مشکی تغییر پیدا خواهد کرد.

بدین ترتیب تم تیره برای ویندوز 10 دستگاه شما فعال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *