مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

آموزش قدم به قدم و تصویری نصب ویندوز 11

نصب ویندوز 11

یکی از جذاب ترین سیستم های عامل رایانه ای، در انواع کامپیوترها و لپ تاپ ها ویندوز 11 می باشد که از زمان رونمایی مخاطبین زیادی دوست دارند که آن را در انواع رایانه های خود پیاده کنند. به این صورت برای انجام این کار نیاز به آموزش های لازم می باشد. پس می توانید با آموزش های لازم در این مقاله برای نصب ویندوز 11 اقدام کنید.

بررسی ویندوز 11

یکی از جذاب ترین سیستم های عاملی که به روی همه رایانه ها پاسخ گو می باشد، ویندوز 11 می باشد. ویندوز 11 به صورتی طراحی شده که آن را در همه جای لپ تاپ و رایانه خود می توانید به وضوح ببینید. شاید در ویندوزهای قبلی شاهد تغییر کلی از این سیستم عامل نبوده ایم، ولی در ویندوز 11 این تغییر به طور اساسی ایجاد شده و در همه جای سیستم عامل قابل مشاهده می باشد. مخاطبین به دلیل سابقه آپدیت و به روزرسانی که در انواع سیستم های عامل وجود داشت، توقع چنین پیشرفت و تغییری را در ویندوز 11 نداشتند ولی به نوعی مایکرو سافت آن ها را سوپرایز کرد. پس بهتر که شما نیز هر چه زودتر برای نصب کردن ویندوز 11 اقدام کنید.

قبل از نصب ویندوز 11 سوالی که اغلب افراد به دنبال آن هستند، این که به بدانند برای اجرا کردن این ویندوز، به چه سیستمی نیازمند هستند. به این ترتیب برای پاسخ به این سوال، باید بگویم که برای نصب ویندوز جذاب و زیبایی 11 به سیستم عاملی مورد نیاز است که 4 گیگابایت، و 64گیگابایت فضای داخلی برای ذخیره سازی داشته باشد. همچنین این ویندوز به روی نمایشگر  720 پی بزرگتر از 9 اینچ قابل ارائه می باشد. به همین دلیل اگر لپ تاپ و هر نوع پی سی شما دارای قابلیت های بالا باشد، به راحتی می توانید از این ویندوز بهره مند شوید. این ویندوز همچنین با معماری 64 بیتی 4 گیگابایت همخوانی دارد، و می توانید آن را در پردازنده 2 هسته ای نصب و راه اندازی کنید.

نصب ویندوز 11

مراحل گام به گام نصب ویندوز 11

ویندوز 11 با قابلیت های جدید و به روزی که ارائه داده، مخاطبین زیادی را مجذوب خود کرده و همچنین از ویژگی های منحصر به فرد و عالی برخوردار می باشد. این ویژگی های مهم را بعد از نصب این ویندوز خواهید دید.

این مطلب را هم ببینید
نسل جدید ویووبوک ایسوس با پردازنده نسل 10 اینتل رونمایی شد

به این صورت مراحل قدم به قدم نصب ویندوز به صورت زیر می باشد:

  1. از آنجاییکه ممکن برای نصب این ویندوز اقدام کنید و سپس با مشکل مواجه شوید، ابتدا باید از این موضوع که رایانه شما قابلیت نصب به روی ویندوز 11 را دارد یا خیر مطلع شوید. شاید با خود فکر کنید که چطور می توان این کار را انجام داد. این اصلا سخت نیست زیرا با نصب نرم افزارهای Microsoft PC health App  می توانید به راحتی به این موضوع پی ببرید.
  2. بعد از این که از این موضوع مطلع شدید، دیگر وقت آن رسیده که برای دریافت ویندوز 11 اقدام کنید. برای این کار باید در حساب مایکروسافت ثبت نام کرده و به عنوان Windows insider عضو مایکروسافت شوید.
  3. در مرحله سوم برای آنکه بتوانید این کار را انجام دهید، وارد بخش تنظیمات رایانه خود شده و آیتم Update & Security را انتخاب کنید. سپس به روی Windows insider ضربه زده و حسابی که برای مایکروسافت ساخته اید را در این بخش وارد کنید.
  4. در این مرحله شرایطی برای شما توسط مایکروسافت قرار داده می شود که باید آن ها را مدنظر قرار دهید و سپس آن ها را تایید کنید. این به نشانه موافقت شما با قوانینی است که مایکروسافت برای شما وضع کرده است. بعد از آن باید سیستم خود را بار دیگر به صورت دستی مجددا راه اندازی کنید.
  5. بعد از آنکه رایانه شما روشن شد، دوباره به بخش Update & Security می روید، و به روی گزینه دانلود ضربه زده و به روی نصب کلیک می کنید. سپس بهتر که برای راه اندازی و نصب ویندوز 11 دستورالعمل های ذکر شده را دنبال کنید.
  6. در مرحله نهایی، ویندوز 11 کاملا نصب و آماده اطلاع رسانی آپدیت های جدید برای سیستم عامل شما می باشد، گزینه Stop getting preview builds را انتخاب کنید و نسخه نهایی منتشر شده از این ویندوز را مشاهده کنید.
این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر تم فتوشاپ

نصب ویندوز 11

ویندوز 11

نصب ویندوز 11 با تغییرات جزء به جزء هر بخش از لپ تاپ های دارای این سیستم عامل، اعم از دل، ایسوس و..  در کل دنیا خواهد درخشید و مخاطبین خود را بار دیگر عاشق خود می کند. به همان میزان که سیستم عامل لپ تاپ های اپل جذاب و چشم گیر است، ویندوز نیز عاشق پیشه های خود را در این زمینه دارد. کاربران ویندوزی که قصد تعویض لپ تاپ یا کامپیوترهای خود را داشتند نیز، با رونمایی از این ویندوز از تصمیم خود صرف نظر کردند، و به دنبال تهیه به روزترین لپ تاپ ها رفتند که بتوانند از این ویندوز جدید استفاده کنند. به این ترتیب در این ادامه می خواهیم با ویژگی منحصر به فرد ویندوز بی نظیر 11 آشنا شویم.

ویژگی ویندوز 11

یکی از جذاب ترین ویژگی های این که این ویندوز ارائه می دهد، این که قابلیت وارد کردن برنامه های اندرویدی را به ویندوز فراهم می کند. به این ترتیب مستقیمتا می توانید با استفاده از این ویندوز عالی و جذاب، برنامه های اندرویدی خود را در پی سی یا کامپیوتر جست و جو و برای نصب به گوشی خود انتقال دهید. مژده برای کاربرانی که دارای ویندوز 10 می باشند؛ این که می توانند این ویندوز ایده آل را به صورت رایگان دریافت کنند. مطمئنا این خبر کاربران را به وجد خواهد آورد. پس اگر هنوز ار ویندوز های قدیمی 7 در پی سی و کامپیوتر خود استفاده می کنید، می توانید ویندوز 10 را هر چه سریع تر آپدیت کنید، و سپس به سراغ نصب ویندوز 11 جذاب بروید.

نتیجه گیری

ویندوز 11 یکی از سیستم عامل هایی است که بعد از مدت ها با ارائه جزئی ترین تغییرات در هر بخش توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند. به نوعی این ویندوز شما را با سبک جدید و به روزی رو به رو می کند. پس بهتر هر چه زودتر طبق مراحل گام به گام ذکر شده برای نصب آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *