بازی و سرگرمی, معرفی بازی

عرضه بازی God of War برای کامپیوتر تایید شد

بازی God of War

 

بازی God of War یک بازی فرانسوی اکشن و ماجراجویی است که توسط David Jaffe در استودیو سانتا مونیکا سونی ایجاد شده است. این بازی در سال 2005 بر روی کنسول بازی های ویدئویی پلی استیشن 2 (PS2) آغاز شد و به عنوانی شاخص برای برند پلی استیشن در نظر گرفته شد. داستان بر اساس اساطیر باستانی است، قهرمان اصلی، کریتوس، یک جنگجوی اسپارتی بوده و بعدها بازی god of war را دنبال می کند، که توسط استاد سابقش، خدای اصلی یونان جنگ آرس، فریب خانواده خانواده اش را خورد.

درباره god of war بیشتر بدانید

بازی god of war مجموعه ای از وقایع را آغاز میکند که منجربه جنگ با پانتئون های اساطیری میشود. در دوران اساطیر یونان در این مجموعه، کریتوس به دلیل نیرنگ خدایان راه انتقام را دنبال میکند، درحالیکه دوران اساطیر اسکاندیناوی، که پسرش آترئوس را به عنوان قهرمان ثانویه معرفی میکند، یک کریتوس مسن را در مسیر رستگاری نشان میدهد. ناخواسته این دو را با خدایان نورس درگیر میکند.

کریتوس هنگام خروج ازقلمرو پانتئون یونان بارهای زیادی با خود حمل کرد و به سمت شمال سرد حرکت کرد، جایی که ایزیر همانطور دمدمی مزاجانه عملیاتی مانند زئوس انجام داد. بازی God of War محصول 2018 برای بازیکنان تازه وارد بازی پلی استیشن به عنوان نقطه عطف مناسبی بود، اما این جایی نیست که داستان کریتوس به پایان برسد. با وجود همه چیزهایی که او پشت سر گذاشته ، کریتوس هنوز اجازه ندارد استراحت کند.

بازی God of War

همانطور که پسر کراتوس آترئوس بسیار خوب میداند، حتی خدایان نیز گاه به گاه به کمک نیاز دارند بنابراین از این راهنمای God of War غافل نشوید. در این این بازی مکان های جمع آوری شده مخفی، ملزومات ضروری، نحوه افزایش سلامت و عصبانیت، راهنمای زره وحشتناک و بسیاری موارد دیگر در اختیار شما قرار میگیرد. برخلاف بازی های قبلی این سری، این راه اندازی مجدد با الهام از نورس بسیار خطی است.

این بدان معناست که اگر تا به حال در یک چالش مخصوص آزمایش گیر کرده اید، همیشه می توانید آن را به یک طرف بسپارید و به هر فعالیت دیگری که دلتان می خواهد ادامه دهید. این که آیا میخواهید قبل از عرضه God of War Ragnarok به آن پاداش دست نیافتنی Platinum Trophy دست پیدا کنید یا به سادگی با یک بازی زرهی جذاب بازی را پشت سربگذارید، ما شما را با راهنمای جامع God Of War آشنا کرده ایم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Dead by Daylight

مرحله اول بازی (اساطیر یونان)

بازی God of War اولین بار در 22 مارس 2005 در آمریکای شمالی برای پلی استیشن 2 منتشر شد. پس از ده سال خدمت به خدایان جنگجو، سرباز اسپارتایی کریتوس توسط آتنا مامور می شود تا جعبه پاندورا را پیدا کند، کلید شکست آرس، God of War، که در حال عبور از آتن است. مجموعه ای از فلاش بک ها را نشان می دهد که کریتوس زمانی خدمتکار آرس بود، که اسپارت و ارتش او را از نابودی در جنگ نجات داد، اما او را فریب داد تا خانواده اش را بکشد، که باعث دگرگونی او به “شبح اسپارت” شد. کریتوس سرانجام جعبه پاندورا را می یابد و پس از کشتن آرس، به کوه المپ می رود تا خدای جنگ جدید شود.

بازی God of War شماره 11 برای اولین بار در 13 مارس 2007 در آمریکای شمالی برای پلی استیشن 2 منتشر شد. زئوس مداخله می کند و به کریتوس خیانت می کند، که توسط تایتان گایا نجات می یابد. او می گوید که وی باید خواهران سرنوشت را پیدا کند، آن هایی که می توانند سرنوشت او را تغییر دهند و از مرگ او به دست زئوس جلوگیری کنند. کریتوس در نهایت موفق است و در آستانه کشتن خدا، آتنا خود را برای نجات زئوس و حفظ المپوس فدا می کند و به کراتوس می گوید که او پسر زئوس است و از ترس به کریتوس خیانت کرده است. سپس کریتوس با نیروهای گایا و تایتانها برای حمله به المپ می پیوندد.

بازی God of War

نسخه های قدیمی تر بازی

در 20 ژوئن 2007 برای تلفن های همراهی که از Java ME پشتیبانی می کنند منتشر شد. این تنها بازی این سری است که به صورت دو بعدی (2D) side scroller منتشر شده و بر روی پلتفرم غیر پلی استیشن کار می کند. روایت بازی بین وقایع Ghost of Sparta و God of War II اتفاق می افتد. کریتوس برای قتل طراحی شده است و در سراسر یونان به دنبال قاتل واقعی است. کریتوس تسلیم خونخواهی می شود و سریکس، پسر خدای هرمس را می کشد. اقدامی که او را از خدایان دیگرش بیگانه می کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های انحصاری Xbox One بر اساس امتیاز متاکریتیک

بازی God of War اولین بار در 4 مارس 2008 در آمریکای شمالی برای PlayStation Portable منتشر شد. روایت آن زمانی بین Ascension و God of War طی ده سال خدمت کریتوس به خدایان اتفاق می افتد. کریتوس حمله ایرانیان به شهر یونان آتیکا را متوقف می کند و می فهمد که جهان توسط خدای مورفئوس در تاریکی فرو رفته است. کریتوس در مورد ربوده شدن خدای خورشید هلیوس تحقیق می کند و از برنامه ماکیاولیایی الهه پرسفون برای استفاده از اطلس تیتان برای نابودی جهان جلوگیری می کند.

God of War برای اولین بار در 16 مارس 2010 در آمریکای شمالی برای پلی استیشن 3 منتشر شد. در زمان جنگ بزرگ، کریتوس به زودی توسط تایتان ها رها می شود، که فقط از او برای انتقام خود استفاده می کردند. اکنون که به دنبال انتقام از تیتانها و خدایان است، روح آتنا که اخیراً درگذشته است به سطح جدیدی از درک رسید و به او دستور می دهد تا شعله المپ را برای شکست زئوس جستجو کند.

سخن پایانی

داستان بازی God of War داستان کریتوس است، اما او همیشه به عنوان شخصیت اصلی مشخص نمی شد. این افتخار یا نفرین در عوض به برادر کوچکترش دیموس رسید. کریتوس و دیموس از کالیستو متولد شدند، یکی از جوجه های جانبی فراوان زئوس که همسرش هرا از آن متنفر بود. کریتوس و دیموس تمرین می کردند، در آرزوی پیوستن به ارتش اسپارت بودند، اما آنها هنوز بچه های کوچک و لاغر بودند. بالاخره آن روز سرنوشت ساز فرا می رسد که خدایان ظاهر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *