اخبار تکنولوژی

ایرپاد نسل 3

ایرپاد نسل سه

پس از بیش از یک سال شایعات دائمی، سرانجام این اتفاق رخ داد: اپل از ایرپاد نسل 3 رونمایی کرد. در حالی که نسل دوم AirPods (منتشر شده در سال 2019) مشابه نسل اول (عرضه شده در سال 2016) بود، ایرپاد نسل سه ظاهر کاملاً جدیدی به خود می گیرد. در اینجا همه آنچه باید در مورد ایرپاد های جدید بدانید آورده شده است.

آنها بسیار شبیه ایرپاد های پرو هستند

ایرپاد نسل سوم اولین تغییر در شکل و اندازه هدفون های بی سیم استاندارد اپل از زمان معرفی آنها در پنج سال پیش است. مانند ایرپاد های پرو، ایرپاد نسل 3دارای ساقه های کوتاهتر و یک گوش گردتر و پیازی تر است. این مورد بسیار شبیه به ایرپاد های پرو است: کوتاهتر و گسترده تر و دارای استاندارد قابلیت شارژ بی سیم است، اگرچه می توانید از کابل Lightning نیز استفاده کنید.

برخلاف ایرپاد های پرو، آنها نوک گوش لاستیکی ندارند. این بدان معنی است که آنها لایه عایقی در گوش شما ایجاد نمی کنند، که می تواند بر گوش تاثیر منفی داشته باشد، بنابراین انتظار نداشته باشید که آنها نیز به خوبی ایرپاد پرو به نظر برسند. ایرپادهای جدید “دکمه” کوچک حساس به لمس را نیز همانند ایرپاد های پرو دارند. و مانند ایرپاد های پرو، مقاوم در برابر آب و عرق هستند ر حالی که ایرپاد های نسل دوم چنین نیستند.

آنها بسیار بهتر به نظر می رسند

در حالی که آنها نویز فعال و یا گوشه های لاستیکی ایرپاد پرو را ندارند، بنابراین ایرپاد نسل 3می توانند بسیار بهتر از ایرپاد پرو عمل کنند و این ایرپاد کیفیت صدا را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. ایرپاد های جدید همچنین از EQ Adaptive پشتیبانی می کنند. این دو ویژگی باید به ایرپاد نسل 3پرو کمک کند تا بهتر از نسخه های نسل دوم به نظر برسد.

ایرپاد نسل سه

در صورت وارد شدن به تنظیمات، می توانید از صدای منحصر به فرد (Dolby Atmos) در اپل موزیک با هر ایرپاد یا در واقع هر هدفونی استفاده کنید. اما Spatial Audio برای ویدئو، با ردیابی ویژه، برای ایرپاد های پرو و ایرپاد های مکس اختصاص داده شده است. اکنون، شما یک گزینه مقرون به صرفه دیگر دارید. ایرپاد نسل 3 از صداهای منحصر به فرد برای فیلم پشتیبانی می کنند.

این مطلب را هم ببینید
گلکسی S21 FE با اگزینوس 2100 و اندروید 12 در گیگ بنج رویت شد

اپل می گوید عمر باتری نیز طولانی تر است. شما تا 6 ساعت می توانید به موسیقی مورد علاقه خود بدون وقفه گوش کنید، در حالی که در نسل دوم ایرپاد ها این پنج ساعت است.
قاب شارژ آن دارای چهار سوکت کامل دیگر است که مجموعاً 30 ساعت زمان گوش دادن به موزیک را در اختیار دارد. از MagSafe و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و اپل می گوید 5 دقیقه شارژ به شما فرصت یک ساعت گوش دادن به موزیک را می دهد، بنابراین ایرپاد نسل سه می تواند عملکردی بی نظیر برای شما فراهم کند.

دستیابی به ویژگی صوتی پیشرفته

ایرپاد نسل 3 از کیفیت صدای فوق العاده ای برخوردار است که ایرپاد ها با آن شناخته شده اند، با تقویت کننده و دامنه دینامیکی بالا که در کنار هم صدایی قدرتمند با فرکانس های واضح و تمیز با ولوم بالا تولید می کند، بسیار مشهور شده است. میکروفون توسط مش آکوستیکی پوشانده شده است تا به کاهش صدای باد کمک کند، بنابراین صدای بلندگو به طور واضح در تماس ها می آید. ایرپاد ها همچنین دارای AAC-ELD، یک کدک گفتاری برتر است که کیفیت صدای Full HD را ارائه می دهد و ارتباطات واضح و طبیعی را برای تماس های تصویری ارائه می دهد.

ایرپاد های جدید از صدای منحصر به فرد استفاده می کنند تا تجربه های موفقیت آمیزی را که مشتریان در ایرپاد های پرو و ایرپاد های مکس دوست داشتند مانند Adaptive EQ و صدای عالی با ردیابی پویا برای افراد بیشتری به ارمغان بیاورد.

ایرپادهای جدید برای تجربه گوش دادن مطلوب با جزئیات غنی، از Adaptive EQ استفاده می کند که بر اساس نحوه قرار گرفتن ایرپاد در گوش کاربر، صدا را در زمان واقعی تنظیم می کند. یک میکروفون رو به داخل صدا را کنترل می کند و سپس Adaptive EQ، که از صداهایی با فرکانس های معین استفاده می کند، فرکانس های پایین و میانی را تنظیم می کند تا مواردی را که ممکن است به دلیل واریانس تناسب از بین برود، صدا نیز به خوبی به گوش برسد.

این مطلب را هم ببینید
چگونه فناوری در 20 سال گذشته تغییر کرده است

ایرپاد نسل سه

مزایای دستیابی به ویژگی صوتی پیشرفته

شنیدن صدای منحصر به فرد یک تجربه سه بعدی شبیه به تئاتر ایجاد می کند، صدا را تقریباً در هر نقطه از فضا قرار می دهد و با Dolby Atmos ، AirPods هرگز بهتر به نظر نمی رسد. کاربران همچنین می توانند از این تجربه چند سطحی با ردیابی پویا لذت ببرند، بنابراین موسیقی، ویدئو و حتی تماس های گروهی تصویری بیش از گذشته احساس هیجان را به شخص هدیه می دهد. با استفاده از الگوریتم های صوتی پیشرفته و با استفاده از فیلترهای صوتی جهت دار برای تنظیم دقیق فرکانس هایی که هر گوش دریافت می کند، ایرپاد نسل 3 جدید می توانند صدا را در سراسر گوش کاربر قرار دهد.

تجربه جادویی

با تنظیم یک لمسی که به طور خودکار ایرپاد را با سایر دستگاه های اپل جفت می کند، کاربران می توانند بدون زحمت از موسیقی در طول روز لذت ببرند. به اشتراک گذاری صدا به شنوندگان اجازه می دهد تا در حین استفاده از iPhone ، iPad ، iPod touch یا Apple TV ، جریان صوتی را بین دو مجموعه ایرپاد نسل سه، ایرپاد های پرو یا ایرپاد های مکس به اشتراک بگذارند.

یک سنسور جدید تشخیص پوست به درستی تشخیص می دهد که ایرپاد ها در گوش هستند. و زمانی که شما این ایرپاد ها را روی میز و یا در جیب قرار می دهید صدا به صورت خودکار پخش نمی شود. برای کمک به شفافیت صدا، میکروفن های پرتو گیر نویز محیط را متوقف کرده و بر روی صدای کاربر تمرکز می کنند، در حالی که کاربران همچنین می توانند از یک تجربه هندزفری به سادگی با گفتن “Hey Siri” برای درخواست ها لذت ببرند.

سخن پایانی

با استفاده از ایرپاد نسل 3 صدای عالی و ردیابی پویا را می توانید تجربه کنید، صداهای گروهی در تماس تصویری به صورت واضح به نظر می رسد که از جهتی که شخص روی صفحه قرار گرفته است صدا می آید، و اینطور به نظر می رسد که همه در یک اتاق هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *