بازی و سرگرمی, ترفند های بازی

همه‌ چیز در مورد بازی God of War Ragnarok

بازی God of War Ragnarok

بازی God of War Ragnarok یکی از هیجان انگیز ترین گیم های این روز ها است.این تریلر جزئیات جدید زیادی در مورد بازی از جمله شخصیت های جدید و بسیاری از نکات احتمالی طرح در اختیار ما قرار داد. با این همه اطلاعات، تاریخ انتشار و سایر اطلاعاتی که می دانیم را در اختیار شما قرار دادیم تا شما با بازی God of war ragnarok بیشتر آشنا شوید.

تاریخ انتشار God of War Ragnarok

سونی سانتا مونیکا و استودیو پلی استیشن اخیراً اعلام کردند که بازی God of War Ragnarok تا سال 2022 به تعویق افتاده است. همانطور که قبلا ذکر شد، این یک داستان شگفت انگیز نبود. این واقعیت که ما هیچ گیم پلی، فیلمبرداری، جزئیات داستان یا حتی یک تریلر مناسب را در نیمه راه تا سال 2021 ندیده ایم، به معنای تاخیر اجتناب ناپذیر بود.

داستان God of War Ragnarok

تریلر جدید بازی God of War Ragnarok ایده خوبی را در مورد آنچه از داستان انتظار داریم به ما داد. سال ها از پایان خدای جنگ 2018 می گذرد، که توسط یک آتریوس قدیمی تر و با اعتماد به نفس بیشتر مشخص می شود که ژن های غول پیکرش شروع به نشان دادن می کند.
پدر و پسر باید با روگناروک قریب الوقوع روبرو شوند. نسخه افسانه ای اسکاندیناوی آخرالزمان با دشمنانی که در God of War مانند Freya، Tho، Kratos که همگی با پسر او روبرو  می شوند و با وی مبارزه می کنند. آترئوس واقعاً همینطور است. داستان در سراسر Nine Realms اتفاق می افتد. شما فقط شش مورد را در God of War دیدید که در ادامه باید وانهایم ، سوارتالفهایم و آسگارد را به ترکیب اضافه کنید.

بازی God of War Ragnarok

تریلر جدید بازی God of War Ragnarok

این تریلر همچنین برخی از شخصیت های جدید جذاب مانند Angrboda را معرفی می کند که توسعه دهنده سونی سانتا مونیکا گفته است “یکی از آخرین غول های باقی مانده” است. آن بزرگ مرد در پایان چه اتفاقی برایش می افتد؟ این تایر، پسر اودین، ​​برادر ناتنی ثور و بالدور است، اما توسط پدرش زندانی شده و به احتمال زیاد میخواهد با پدرش اختلاف نظر را حل کند. اگر God of War را به پایان رسانده اید اما برای افزایش سرعت به یادآوری نیازدارید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Steam Must Be Running To Play This Game بازی

به طور جدی، اسپویلرها. در پایان خدای جنگ 2018 کریتوس و آترئوس متوجه میشوند که فی، خانم کریتوس AKA، درواقع یک غول به نام لاوفی بودکه Atreus را نیمه خدا و نیمه غول پیکر می رد و با نام دیگری: Loki ظاهر میشد. بله، لوکی، از اساطیر اسکاندیناوی است که اغلب به عنوان یک حیله گر و گاهی با توانایی خود تغییر شکل داده و با ظاهری جدید نشان داده میشود.

God of War با اساطیر نورس بسیار سریع بازی کرد اما این میتواند نکاتی را درمورد آنچه در آینده است ارائه دهد.هنگامیکه آن افشاگری بزرگ دور از دسترس است، به ما می گویند Fimbulwinter در راه است. اگر از کلاس اساطیر نورس خود گذشتید، شرم بر شما باد. پس بدانید که این یک “زمستان عالی” سه ساله است که در راگناروک، آخرالزمان نورس ادامه می یابد.

هنگام بازگشت به خانه دوم ثور “چند سال بعد” ظاهر میشود. این یک تمسخر کوتاه است و پس از اینکه کریتوس از او می پرسد چه میخواهید داستان به پایان می رسد. ممکن است ثور بخواهد انتقام کل کریتوس را بگیرد که فرزندانش را کشته است، یا ممکن است از او بخواهد که جلوی راگناروک را بگیرد. همان طور که دیدید بازی god of war ragnarok سناریو جذابی دارد.

بازیگران God of War Ragnarok

کریستوفر قاضی باور نکردنی در نقش کریتوس و سانی سولیچ در نقش آترئوس باز می گردند. شما می توانید بقیه بازیگران را در زیر مشاهده کنید، با چند چهره آشنا و چند شخصیت جدید آشنا می شوید که بازی آنها در حماسه نورس مشخص است.
افزودنی های قابل توجه عبارتند از ریچارد شیف (توبی زیگلر در The West Wing) در نقش اودین و رایان هرست (بتا در The Walking Dead) در نقش ثور. در ادامه بازیگران بازی god of war ragnarok معرفی شده اند”
Freya – Danielle Bisutti
ثور – رایان هرست
اودین – ریچارد شیف
انگربودا – لایا هیز
تیر – بن پرندرگست
میمیر – آلستایر دانکن
سندری – آدام هرینگتون
بروک – رابرت کریگهد
دورلین – متحد عثمان

این مطلب را هم ببینید
آموزش اتصال دسته ایکس باکس به کامپیوتر

بازی God of War Ragnarok

تریلر تیزر God of War Ragnarok

بازی God of War Ragnarok اولین نمایش خود را در نمایشگاه PS5 سال گذشته با یک تریلر کوتاه و رمزآلود تیزر آغاز کرد. ما در واقع هیچ تصویری از بازی نمی بینیم. فقط یک نماد نورس و تأیید اینکه “راگناروک در راه است” را مشاهده می کنیم. شما همچنین می توانید صدای کریتوس را در پس زمینه هشدار به آتریوس را بشنوید.
در واق شما باید خود را برای یک نبرد سخت و یک جنگ سهمگین آماده کنید و تمام سعی خود را بکنید که در این جنگ پیروز شوید تا بتوانید وارد مرحله بعد شوید. اگر در یک مرحله شکست بخورید شما نمی توانید وارد مرحله بعدی از بازی شوید.

کارگردان بازی God of War Ragnarok

God of War مدیر بازی خود Cory Barlog را به دنیای مجازی معرفی کرد، اما برای بازی جدید اریک ویلیامز این نقش را بر عهده گرفته است. او از سال 2004 بر روی سری God of War کار کرده است و در تلاش است که بر روی GamesRadar+ کار کند. که در مصاحبه های اخیر خود نیز به این موضوع اشاره کرده و سعی دارد موقعیت جدیدی را فراهم کند.
ویلیامز توضیح می دهد: “وفادار ماندن نسبت به آنچه دفعه قبل انجام داده ایم شعار ما است، این باعث می شود رابطه پدر و پسر ثابت بماند. منظور این نیست که این روند متوقف می شود و در نتیجه بازی کسل کننده خواهد شد بلکه این بازی روند رو به جلویی دارد، که مخاطبان آن روز به روز در حال افزایش است.

سخن پایانی

بازی God of War Ragnarök یک گیم اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Santa Monica توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر خواهد شد. قرار است در سال 2022 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود. این نهمین قسمت از سری God of War، به ترتیب زمانی و دنباله بازی God of War در سال 2018 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *