ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش نحوه مشاهده نوتیفیکیشن های اندروید در کامپیوتر

مشاهده نوتیفیکیشن های اندروید در کامپیوتر

این روزها ، اسمارت فون ها و کامپیوترها به بخش مهمی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده اند. تا حدی که زمان هایی پیش می آید سرگرم کار با کامپیوتر هستید که تلفن شما به صدا در می آید. تلفن را بر می دارید قفل صفحه را باز می کنید و نوتیفیکیشن ها را چک می کنید؟ ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از این آموزش نحوه مشاهده نوتیفیکیشن های اندروید در کامپیوتر در زمان خود صرفه جویی کرده و به راحتی کارهای خود را در یک پلتفرم انجام دهید.

نحوه مشاهده نوتیفیکیشن های اندروید در کامپیوتر

نصب نرم افزار Your Phone Companion در گوشی

این برنامه را در تلفن همراه خود دانلود و نصب کنید.

نصب نرم افزار Your Phone در کامپیوتر

اگر کامپیوتر شما از ویندوز ۱۰ با آپدیت اکتبر ۲۰۱۸ به بعد استفاده میکنید این نرم افزار به طور پیش فرض روی سیستم شما نصب شده و میتوانید این مرحله را رد کنید. اما در سایر نسخه های ویندوز نیاز به دانلود برنامه دارید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین مکان برای قرار دادن مودم در خانه یا اداره

بعد از اینکه نرم افزار را باز کردید، از شما شماره تلفن همراه شما را میپرسد. این کار ضروری نیست چون مایکروسافت از آن برای ارسال لینک دانلود نرم افزار که شما آن را از قبل انجام داده اید استفاده میکند.

اتصال تلفن همراه به کامپیوتر

نرم افزار را روی کامپیوتر خود باز کنید و گزینه get started را انتخاب کنید. گزینه continue را انتخاب کنید و مجوز های لازم را به نرم افزار ها بدهید. اگر با مجوز ها مشکل دارید، در بین نرم افزار ها روی آیکون Phone Companion را نگه دارید و App Info یا علامت i را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، گزینه permissions را انتخاب کنید و گزینه های SMS، Storage و Contacts را فعال کنید. حالا نرم افزار را مجددا باز کنید.

گزینه ok را در نرم افزار خود انتخاب کنید و سراغ کامپیوتر خود بروید. گوشی خود را در کامپیوتر تان باز کنید و بعد نوتیفیکیشن ی روی تلفن شما مبنی بر Allow this phone to connect to Your Phone app نشان داده خواهد شد که گزینه allow را انتخاب کنید. حالا کامپیوتر و تلفن شما به هم متصل هستند.

این مطلب را هم ببینید
هدفون تمام بیسیم OnePlus Buds رونمایی شد

فعالسازی نوتیفیکیشن ها

در کامپیوتر خود گزینه notifications را در نرم افزار Your Phone انتخاب کنید. گزینه Get Started را انتخاب کنید و گزینه Open Settings on phone را انتخاب کنید. نوتیفیکیشنی دریافت خواهید کرد، open را انتخاب کنید. تلفن شما به قسمت دسترسی نوتیفیکیشن ها هدایت خواهد شد.

Your Phone Companion را در لیست پیدا کنید. به آن گزینه allow را انتخاب کنید و به نرم افزار برگردید. مجددا گزینه open settings on phone را روی کامپیوتر انتخاب کنید. صفحه نوتیفیکیشن ها را refresh کنید و از این به بعد نوتیفیکیشن ها روی سیستم شما نمایش داده میشوند.

تنظیم هشدارها

روی نرم افزار Phone App بروی کامپیوتر گزینه settings را از انتهای صفحه انتخاب کنید تا گزینه ها موجود را ببینید. تا به الان گزینه ای که باید آن را انتخاب کنید Choose which apps notify you است. بروی فلش کلیک کنید تا لیست نرم افزار هایی که میتوانند نوتیفیکیشن نشان دهند را ببینید. اگر نمیخواهید از برخی از برنامه ها استفاده کنید میتوانید آن را خاموش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *